evden izin alamamıştır tarıktr ebuş cam sildirmiş bulaşık yıkatmıştır :queen:
Sen neden evden kaçtın ya peki?...:queen::queen::queen:
Halıları silkelememek için sabahın 10 unda.....:queen::queen::queen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Valla yenge aradı fırçaladı abi yoldayken:queen: Şimdi daha iyi anlıyorum:cherry:
Telefonda "Apveeee gözün kör olmasın,halılar yıkanacak,ev silinecek neredesin seeeeen" dediğini duydum gibiydi zaten yengenin ses tonuyla
Bekarlık sultanlıktır,hatta sultans of the dance![]()
boşunamı yazdık bunlarıgördük herhalde :queen:
Matarama Su Ko yu gördük abi,selamı vardı sana :queen:
Japon hatunları sorma zaten,çok çekingenler (özellikle gözleri) ama biz onları sıcak kanlılığımızla etkiledik,sayıları 20 kadardı
Moldovalılar çok vaktimizi aldı,o yüzden japonlarla daha az ilgilenebildik..
gerçekten botunuz donmuş sankim biraz :mrgreen::mrgreen:
valla şimdi midemden gelen sesleri bastırmak için heran mutfaga dogru yönelebilirim (şahane resimler .... güzel kaçamak olmuş