[MT İZMİR] 9/02/2008 BOTUMUZ DONDU GEZİSİ forrap/apv 41

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sabah sabah nasıl içim gitti. Sucuklu yumurta sınırsız çay off diyorum ya :)
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
abi süper bir gezi olmuş, fakat mekanın tam adresini verirseniz çok memnun olurum yer süper, tabi sizde süpersiniz.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
gittik gördük beğendik bu değirmen şelale güzel bir mekanmış havalar güzelleşsin topluca bi gideriz artıkın...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
:farao: hüç güzel olmamış ayrıca sizleri şiddetle kınıyorum ve yetkililerden bu topiğin kilitlenmesini istiyorum bune kardeşim ayıp değilmi koca koca adamlar. sucukulu yumurtaymış ta sahlepmişmişte ördek varmış ta şelaleye tırmanmaya çalışıyomuş bizene ne yapalım yani gittiniz gördünüz geldiniz bu kadar anlatmaya ne gerek var hem nedemişler yediğiniz içtiğiniz sizin olsun bize gördükleriniz anlatın... Kaldıki anlatmayın onuda giden var gidemeyen var ayıp ayıp :farao:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
biz sorumlu bir arkadaşlık örneği gösterip sizleri de çağırdık tarık bey ancak siz yok ybr grip oldu yok haftada bi günü var dinlensin motorum fln gibi bahanelerle bizleri yalnız bıraktınız. teeesüf ve eseff...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
evden izin alamamıştır tarık :p tr ebuş cam sildirmiş bulaşık yıkatmıştır :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sen neden evden kaçtın ya peki?...:queen::queen::queen:
Halıları silkelememek için sabahın 10 unda.....:queen::queen::queen:

:queen::queen:
Valla yenge aradı fırçaladı abi yoldayken:queen: Şimdi daha iyi anlıyorum:cherry:
Telefonda "Apveeee gözün kör olmasın,halılar yıkanacak,ev silinecek neredesin seeeeen" dediğini duydum gibiydi zaten yengenin ses tonuyla :p

Bekarlık sultanlıktır,hatta sultans of the dance :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:queen::queen:
Valla yenge aradı fırçaladı abi yoldayken:queen: Şimdi daha iyi anlıyorum:cherry:
Telefonda "Apveeee gözün kör olmasın,halılar yıkanacak,ev silinecek neredesin seeeeen" dediğini duydum gibiydi zaten yengenin ses tonuyla :p

Bekarlık sultanlıktır,hatta sultans of the dance :p
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tuncer değmezmiydi evden kaçmaya ama,neydi tiredeki o kızlar öyle sarışın ruslar esmer moldovalılar boşunamı gitti oraya karma ile kolpa :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abi burada yazmasaydın da sadece dördümüzün arasında kalsaydı konu olmazmıydı :queen:
Şimdi bütün MT İzmir in erkekleri gidecek,olmaz ki :p
Bu arada kızlar bana geldi,sende sebeplendin bi kaçıyla hee iyisin hadi :queen:


Aaaaaa Miss Kolpa da onlinemış :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Matarama Su Ko yu gördük abi,selamı vardı sana :queen:

Japon hatunları sorma zaten,çok çekingenler (özellikle gözleri:p) ama biz onları sıcak kanlılığımızla etkiledik,sayıları 20 kadardı :p Moldovalılar çok vaktimizi aldı,o yüzden japonlarla daha az ilgilenebildik..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hele o kırmızı saçlı olanla irice olan neydi öyle neredeyse yiyecektik :p tatlı yememiş olsaydık kesin yerdik :mrgreen: grup halinde gidince yiyelim birer tane :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Matarama Su Ko yu gördük abi,selamı vardı sana :queen:

Japon hatunları sorma zaten,çok çekingenler (özellikle gözleri:p) ama biz onları sıcak kanlılığımızla etkiledik,sayıları 20 kadardı :p Moldovalılar çok vaktimizi aldı,o yüzden japonlarla daha az ilgilenebildik..

Sen taktın bu sıralar moldovalılara...... :silent::silent::silent:
Ne iş?....:silent::silent::silent:

Hayırlı bi haber falan mı var?......:wiinkk::bounce:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
gerçekten botunuz donmuş sankim biraz :mrgreen::mrgreen:

valla şimdi midemden gelen sesleri bastırmak için heran mutfaga dogru yönelebilirim (:) şahane resimler .... güzel kaçamak olmuş
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gerçekten botunuz donmuş sankim biraz :mrgreen::mrgreen:

valla şimdi midemden gelen sesleri bastırmak için heran mutfaga dogru yönelebilirim (:) şahane resimler .... güzel kaçamak olmuş

Ne kaçamağı... İttirmeç....... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
al işte moldovalılar ve japonlar aynı karede üstte moldovalılar altta japonlar renk renk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst