G S X 650 F

Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
güzel makina bakalım ülkemizde abilerinin yakalayamadığı ünü o yakalayabilecekmi
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Bu motor daha once burada cok tartisildi. Motor gucu, agirligi vs. de verilmisti. Kimi 600 F'e alternatif olur dedi, kimi 600 F'in yerini alamaz cok hantal ve tipsiz dedi. Bence goze cok guzel gorunen bir motor degil :farao:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Bence goze cok guzel gorunen bir motor degil :farao:

bende diyorumki kesinlikle zevkler ve renkler tartışılmaz...banada kalırsa tipi fena değil ama o soba borusu gibi olan egsozu ve nispeten ince lastikleriyle - puan alıyor bendende...:farao:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Ben sadece selenin arka kısmını beğenmedim. Honda CBR 1100XX i andırıyor.Demode duruyor biraz. Yinede bu makineye sahip olmayı çok isterdim.Tam benim tarzım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst