Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu motor daha once burada cok tartisildi. Motor gucu, agirligi vs. de verilmisti. Kimi 600 F'e alternatif olur dedi, kimi 600 F'in yerini alamaz cok hantal ve tipsiz dedi. Bence goze cok guzel gorunen bir motor degil :farao:
bende diyorumki kesinlikle zevkler ve renkler tartışılmaz...banada kalırsa tipi fena değil ama o soba borusu gibi olan egsozu ve nispeten ince lastikleriyle - puan alıyor bendende...:farao:
Ben sadece selenin arka kısmını beğenmedim. Honda CBR 1100XX i andırıyor.Demode duruyor biraz. Yinede bu makineye sahip olmayı çok isterdim.Tam benim tarzım.