[MT İZMİR] 9/02/2008 BOTUMUZ DONDU GEZİSİ forrap/apv 41

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
dün sizin gittiğiniz üç mekan ile , tatlı, salep ve sucuklu yumurta üçlemelerini mekanlarla iyi denkleştiremedik, size tatlı ikran edilen mekana gittik ama yolda içtiğiniz salep ile nasıl bağdaştırdıysak orda salep istedik, çocuk bilmem var galiba gidip bakayım dedi halen oranın salepinin meşhur olamayacağına uyanamadık, unuttk lor tatlısını, soğukdan beynimiz büzüştü galiba .

ama soğukdan etkilenerek oluşan donuk tipimiz sanki mekanı analiz ediyoz gibi bir tripmi verdi ne, belki o işe yaradı :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sahlep içilen mekan farklıydı tüh yazık olmuş :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
belkahvedeki shell de 95 oktan salep içtik, selçukda bol tarçınlı benzin kattık depoya, :sunny:
biraz karıştırdık galiba,
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İsim değiştiricez artık....

İzmir mt out...:farao:
Beleşçi MT in.....:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizi seviyorlar abi biz ne yapalım forrap sayesinde MARKA olduk :mrgreen:
tüm ısrarlara rağmen bizim paramız geçmiyor mekanlarda yakında MT lirası basacağız :p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
temelin ticari zekası gibi, 5 e alıp 3 e satıyomuş , sürümden kazanıyom sanıyomuş,
bizim beleşçiliğimizde 200 km yol yapıp beleş salep içmek, yarın gerekli hesaplamaları yapıp kârdamıyım zarardamıyım anlayacam, :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
temelin ticari zekası gibi, 5 e alıp 3 e satıyomuş , sürümden kazanıyom sanıyomuş,
bizim beleşçiliğimizde 200 km yol yapıp beleş salep içmek, yarın gerekli hesaplamaları yapıp kârdamıyım zarardamıyım anlayacam, :queen::queen:

Tek motor gitseydiniz....:wiinkk::wiinkk::wiinkk:

Ya da otostopla gidin..Ama elinizde kask olsun..Motoru pompacıya bıraktık falan derdiniz.....:bounce::bounce::cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
APV41, alp_tunay+, Ö.Z.€.R, TrTarık+

bak şimdi tarıkta yazacak yazıyor YAZDI :mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
adam cin gibiydi kapıda karşılıyom ayağına motorları süzüyo galiba :cherry:, gerçekten yanaşır yanaşmaz taa girişde karşıladı, sanırım yemezdi, "gidin motoru bıraktığınız pompacı çay ısmarlasın size" dese kötü bozulurdum. :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
orada adet öyle kapıda karşılanır kapıda uğurlarlar sıcak insanlar tireliler :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bi salep için yaptıklarınıza bak yawww.... Gelin benim eve...Salepin kralını yapayım.......

Hayır bu konu ForrAPV69 topiğiydi....
Karmaçomalakolpa topiği oldu....

Açsanıza kardeşim yeni topic..Koyun resimlerinizide..... :p

Hem ekürin nerde tek tabanca gelmişin buralara... Ne o beleş salepten zehirlendimi yoksa?....:queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu hafta cuma toplantısını sende yapalım alp TUNAYDA SAHLEP TOPLANTISI :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ne zaman gelelim abi.
dur birinci sayfadaki forrapv resimlerini fotoşopdan karmakolpa sıfatlarıyla değişeyim topikde açacam :queen::queen::queen:
mekan aynı poz israfı olmasın dedik
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu hafta cuma toplantısını sende yapalım alp TUNAYDA SAHLEP TOPLANTISI :queen:

Tamam.... Garajı temizlemeye başlayım ben...... :queen::queen::queen:

Kanlı kanlı olmaz şimdik..... Kurbandan kalma kalıntıları da kaldırmak gerek....:cat::cat::queen::queen:

ne zaman gelelim abi.
dur birinci sayfadaki forrapv resimlerini fotoşopdan karmakolpa sıfatlarıyla değişeyim topikde açacam :queen::queen::queen:
mekan aynı poz israfı olmasın dedik

Yuf yani....:queen::queen::queen:

Menderes belediyesi mezarlardan para almıyormuş....:wiinkk::wiinkk: Manzaralı ....:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu topik patlar demedi demeyin :mrgreen: şimdiden 10 sayfa olduğunu görür gibiyim daha gruptan yazan kaç kişi oldu, 3 oldu sonunda bizi kovacaklar buradan:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu topik patlar demedi demeyin :mrgreen: şimdiden 10 sayfa olduğunu görür gibiyim daha gruptan yazan kaç kişi oldu, 3 oldu sonunda bizi kovacaklar buradan:p
Topu topu 3 kişi..Ama ağır top....... :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
ooo izmir mt yine yapmaş güzelliğini yokmu resimler falan ...bende , 12 ye kadar topiğe baktım kimseden ses çıkmayınca atladım bostanlı,karşıyaka,çiğli bornova derken uzun uzun bi izmir turu yaptım ...umarım güzel olmuştur geziniz...hayırlı geceler kazasız belasız...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
APV41 cengiss abeemm tuncerim forrapım modum çorapım siz naptınız böle yaw :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan

bende yağmurda gezecek arkadaş aradım kendime bu hafta sonu
bulamayıncada eve tıkılı kaldım :pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::salut::salut::salut:

çok güzel BOTUMUZ DONDU GEZİSİ olmuş :cat::cat::cat:
alp abeminde kızgınlığı geçmiş :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst