- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 950
- Konu Yazar
- #1
motoru yol kenarın park etti yan ayakta toprağa gömülüp yuvarlandı bunu sormaya ne gerek var
iyide motosikletin ayaklıgı solda nasıl sağ tarafa yatıyor,:bounce:
Soldan yanaşmıştır, hepimiz zaman zaman yapıyoruz bunu.![]()
waaayy polisiye oynuyoruz olemı :bounce:
hobaaaaa olayı çözdüm bile ztn ayaklık sol tarafa dogru olsaydı makınanın farlarıda tam ters tarafta olurdu yanı bıze dogru taraf farlar degılde egzoz bıze dogru olurdu demekkı motorun ayaklıgı yola dogruydu hahahahaha ben bıldıım ben bıldııııııım![]()
motoru yol kenarın park etti yan ayakta toprağa gömülüp yuvarlandı bunu sormaya ne gerek var