sizce bu nasıl oldu =)

Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Hayatta hiç bir şeye şaşırma, görünce de oluyormuş deniyor. ama yazık olmuş motorcunun hüzünlü bakıcı yeter oda şaşırmış zaten
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
motoru yol kenarın park etti yan ayakta toprağa gömülüp yuvarlandı bunu sormaya ne gerek var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam onu dıcektım valla =)):p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Kaza ise nasıl olcağı ciden belli olmaz...
Eğer işin içinde yaramazlık varsa tutarsın motoru yerleştirirsin oraya..:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
iyide motosikletin ayaklıgı solda nasıl sağ tarafa yatıyor,:bounce:

Soldan yanaşmıştır, hepimiz zaman zaman yapıyoruz bunu.:)

Bu ihtimal "düşme sebebi ayaklığın toprağa gömülmüş olmasıdır" sav'ı kesindir anlamına gelmez ama çürütmenizi engeller.:cherry:

Haydin beyin fırtınasına devam, sevdim konuyu.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
waaayy polisiye oynuyoruz olemı :bounce:

hobaaaaa olayı çözdüm bile ztn ayaklık sol tarafa dogru olsaydı makınanın farlarıda tam ters tarafta olurdu yanı bıze dogru taraf farlar degılde egzoz bıze dogru olurdu demekkı motorun ayaklıgı yola dogruydu hahahahaha ben bıldıım ben bıldııııııım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Soldan yanaşmıştır, hepimiz zaman zaman yapıyoruz bunu.:)

soldan yanaşınca motosikletin farları karşıya bakması lazım.

bence yanaştıktan sonra rüzgar atmış olabilir kanısındayım ben

waaayy polisiye oynuyoruz olemı :bounce:

hobaaaaa olayı çözdüm bile ztn ayaklık sol tarafa dogru olsaydı makınanın farlarıda tam ters tarafta olurdu yanı bıze dogru taraf farlar degılde egzoz bıze dogru olurdu demekkı motorun ayaklıgı yola dogruydu hahahahaha ben bıldıım ben bıldııııııım:p

onu zaten biliyoz da nasıl düştügünü bilmiyoz.:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hıyarın biri şaka olsun diye motora tekme atmıştır o da oraya düşmüştür
yazık motorcağıza ulen param olsa cıbır alcam millet dereye yuvarlıyo..
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
önce kanalı deşiyorsun sonra çimlendiriyorsun sonra bir adet marka model farketmez motoru alıp oraya atıyorsun :p tekerleri havaya gelmezse olmaz:cherry: sonra polis çağırıyorsun ben kanaldan şikayetçiyim diyorsun polisde sana alkol testi yapıyor sonra gidiyorsun evine kara kara düşünüyorsun acaba motorun yerinde ben olsaydım nolur diye
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
aynisini Bodrum-Yalikavak arasi kiralik bir Murat131 ile yapmistim. Hic iyi olmamisti :)
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
129
az gerıde bı vıraz var vırajdan cıkmıstır cıkmasına ama dengeyı saglayamamıstır yan yamıstır motor suruklendıkden sora cupp ölü balık hesabı oraya dusmustur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dikkatli bakılırsa yol nemli ıslak arka tarafta viraj var. Muhtemelen virajda savruldu toparlamaya çalıştı olmadı ve kendini motordan attı böyle bir ihtimal söz konusu olabilir :wiinkk:
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
abı motorda hasar yok demekkı yolun kenarına park ettı bacak battı yan yattı :queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
orta sehpaya almıştır bırakınca motor sola yatmıştır...yan ayaklığın batmasıyla olmaz o iş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst