sizce bu nasıl oldu =)

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
vallaha zor ve uzuu bı durum bence...dıkkatlı olmak lazım herzaman ama kaza ıste gelıorum demezkı...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
''Hikmet ağabey, acaip bir poz yapıp foto çekeceğim, sonra gör sen internette tantanayı'' diyen bir arkadaş yapmış olabilir:) Emeline ulaşmış bir şekilde kıs kıs kısladığını duyar gibiyim:mrgreen: Komple Teorisi benim ki. Nasıl olmuş:silent: Eeeii
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst