Vespayı Aldım Lx 150

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Arkadaşlar 0 km 2007 model Vespa LX 150 aldım.Sizlerle paylaşmak istedim.Kullanan arkadaşların bilgi paylaşımlarını rica ediyorum.......Sizlerle motosiklet.net web sitesi forum bölümünde kendimi gösterdiğim günden kısa bir süre sonra motorsiklet alma fikrim sizin sayenizde ivme kazandı.Aklıma girdiniz bende gittim aldım..:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun Arslanım güle güle kullan allah kaza bela vermesin:rendeer::rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
güle güle kullan kazasız belasız ama sen şimdi gittin 7 milyar mı verdin o motora :S:S:S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun kaza bela görme inşallah tekerin düz bassın...:rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Arslanfb..
Ozan 150zc
Eencetin
Erdo2002
Vasco1925
İsmail
Thaii_vtec
Emin_arikoglu

Hepinize teşekkür ederim,iyi dilekleriniz için...................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun hoca.. sağlamların sağlamını almışsın italyan efsanesi ama resim isteriz!!!!!!!!!
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
18
iki senedir kullanıyorum.güzel motor.kullanımı rahat,frenleri iyi,motoru atak,şasesi çok sağlam,işciği çok iyi,plastiği çok az.şu güne kadar bir promlemle karşılaşmadım.masrafsız motor.kötü yanı amasörleri sert,yakıtı biraz fazla 4 lt.civarında.
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
79
Ben VEspa yı çok pahalı buluyorum. Buna bu kadar para verene kadar piaggio beverly alırdım.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
bendede bır ara vespa skıpper vardı guzel motordu tebrık ederım ıyı secım yapmıssın gule gule kullan:)
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun, tekerin düz bassın..

vespalar gerçekten çok pahalı ama alanlar genelde 5-10bin km binip satma derdinde olmak yerine evladiyelik aldıkları için, kendini amorti ediyor sanırım:)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hayırlı olsu güle güle kullan kardeşim korumalarınıda almışsındır umarım
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Hayırlı oolsun..
Bence iyi bir seçim yapmışsın ,İtalyan markası ve sağlam..
Babamın cıbırımdan vazgeçirmeye çalıştığı motor hemde...
Kazasız sürmeni dilerim , bir şey olduğunda az bişi masraflı olabilir..
Ama gerçekten iyi seçim:cat:

big_4576571_448498_5fdh308.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst