At Sahibine Göre Kişner.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi manyak bi motormuş hakikatten..
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
metehan abii o motor seninmi?:cyclopsan
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
çaktırma...:preklam olmasın şimdi...nazar etme ne olur...hayali ihracat yap seninde olur...:p

Eh be Mete ne diyeyim, yaptın yine yapacağını. Sen olmasan motosiklet camiası ne yapardı. :queen:

Yakışmış ama Harley :) V-rod

Motosikletlerin gücü adına, vites pedalı elimde artık! Me-te-han
(Espiri anlayışı kıt arkadaşlar için açıklama, He-Man ın Me-te-han a uyarlanmış hali.)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst