BİR MT İZMİR'linin HAFTA SONU DEVRİYESİİİİ....02-02-2008.....

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
er5 gusel motor ya kedranda en cok kac gordun ne diim abisenınkı hayat ıste bız yapamıoz :pr:bızım yerımızede gez kazasız yolculuklar:bounce:

sağol abicim inşallah sende yaşını doldurur biran önce ehliyetini alıp aramıza şimdilik artçı daha sonra motosikletin ile katılırsınnn.....:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
163
güzel bir gezi olmuş Aliağa tabelası dün dikkatimi hiç çekmedi birazdan yola çıkcam bakayım düzeltmişlermi, :)
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
güzel bir gezi olmuş Aliağa tabelası dün dikkatimi hiç çekmedi birazdan yola çıkcam bakayım düzeltmişlermi, :)

teşekkürlerrr...bak bakalım yerinde duruyormu, gerçi ben düşmesin die diirekle tabela arasına kağıt sıkıştırmıştım amaaa bilemiyorummm....:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
birilerinin devriye atması ne kadar güzel bizde içimizi çekerek resimleri manzarayı seyrediyoruz elerine sağlık güzel yapmışsın
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
birilerinin devriye atması ne kadar güzel bizde içimizi çekerek resimleri manzarayı seyrediyoruz elerine sağlık güzel yapmışsın

abi teşekkür ederim, gezimi izlerken sıkılmadıysan problem yok, hele ki zevk aldıysan o zaman paylaşım tam yerini bulmuşturrr.....:)

bizim pazar günü mangalcıları daha dönmediler.....:)

bakalım onlar ne yaptılarrr....:cat:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
tebrik ederim,çok güzel gezmişsin,fotolar ve anlayım süper :mrgreen: şu yıkamacıya birgün beraber gidelim,bende motoru güzelce yıkatayım dostum ,zira soğukta kendim yıkamaya çok üşeniyorum da:p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
tebrik ederim,çok güzel gezmişsin,fotolar ve anlayım süper :mrgreen: şu yıkamacıya birgün beraber gidelim,bende motoru güzelce yıkatayım dostum ,zira soğukta kendim yıkamaya çok üşeniyorum da:p

teşekkürler mustafa abi....tamam yıkamacı hakan abi benim komşum olur kendisi özel ilgileniyorrr.....:)

aslında yıkama fotolarını alper abiye nispet olsun die koydum oda birgün öle yıkatmışş bana gösterdi bide 7ytl. vermişşş....ha hayyy....

ben beşş liraya yıkatıyorummm.....:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen motoru yıkatıyorsun birde paramı veriyorsun:mrgreen: ben yeni üyelere yıkatıyorum birde çay ısmarlatıyorum üstüne SEN YENİSİN GALİBA :queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
abı supersın bende aksam 5e kadar uyudum mukkemmel gezmısın ıyıde yol yapmısın helal olsun sana...sen gez bızde burdan sadece yorum yazalım:pr::pr::pr:
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
71
ya helal olsun sana ne acayip bi yapın var tek başına okadar yol yapmak her babayiyidin harcı deil yani sıkılır insan tek başına gerçisen motorlada konuşmuşun tebrikler valla hayran kaldım:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya helal olsun sana ne acayip bi yapın var tek başına okadar yol yapmak her babayiyidin harcı deil yani sıkılır insan tek başına gerçisen motorlada konuşmuşun tebrikler valla hayran kaldım:mrgreen:

Çaktırma..Biraz acaiptir..Raporu da var.... :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bütün resimlerine ve hikayene yani baktım, yakışır davutuma güzel gezmişsin.
motorun hakkını verdiğini jübile turunda da bi daha belli ettin.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
paylaşım için teşekkürler güzel gezi olmuş eski günlerim geldi aklıma birden az gezmemiştim oralarda :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Fotolar için çok teşekkürler.Ben de gitmiş gibi oldum.Emeğinden dolayı teşekkürler sunarım...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
kumita45 yaw ne diyim :)

TEK KİŞİLİK TERAPİ yapmışsın acayip imrendim bee :cat::cat::cat::cat:
en kısa zamanda bende çıkacam böle tek başıma:)
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
sen motoru yıkatıyorsun birde paramı veriyorsun:mrgreen: ben yeni üyelere yıkatıyorum birde çay ısmarlatıyorum üstüne SEN YENİSİN GALİBA :queen:
ewet abi üyelik tarihine baksana, sana göre baya yeniyimmm....bende birgün kıdemleneceğim ve motosikletimi yıkatmaya ve çaya para vermeyeceğim...:queen:
abı supersın bende aksam 5e kadar uyudum mukkemmel gezmısın ıyıde yol yapmısın helal olsun sana...sen gez bızde burdan sadece yorum yazalım:pr::pr::pr:
sen uyu bakalım bekir bende bu çocuk kilo aldı gibi geliyor bana diordum nedeni anlaşıldı.....:queen::queen::queen:
ya helal olsun sana ne acayip bi yapın var tek başına okadar yol yapmak her babayiyidin harcı deil yani sıkılır insan tek başına gerçisen motorlada konuşmuşun tebrikler valla hayran kaldım:mrgreen:
sen buna tek başına o kadar yolmu yapmışsın diyorsun bide şunu incelemeni tavsiye ederimmmm....bakalım ne diyeceksinnn....:cat::cat::cat:
http://www.motosiklet.net/forum/gez...anamura-geri-donus-isee-ic-anadoludannnn.html
Çaktırma..Biraz acaiptir..Raporu da var.... :cherry::cherry::cherry:
ewet zaten manisalıyımmm....dikkat edin cezai ehliyetim yokturrr....:queen::queen::queen:
bütün resimlerine ve hikayene yani baktım, yakışır davutuma güzel gezmişsin.
motorun hakkını verdiğini jübile turunda da bi daha belli ettin.
sağol mustafa abiii....harbi jübile gibi oldu bu gezi yawww...:cat::cat::cat:
paylaşım için teşekkürler güzel gezi olmuş eski günlerim geldi aklıma birden az gezmemiştim oralarda :)
eski günlerine geri döndürdüğüm ikinci kişii....teşekkürlerrr....:cat:
Fotolar için çok teşekkürler.Ben de gitmiş gibi oldum.Emeğinden dolayı teşekkürler sunarım...
ne demek, aslında yanlız gezmedim, gördüğün gibi tüm MT ailesinide gezdirdimmm...:cat:
kumita45 yaw ne diyim :)

TEK KİŞİLİK TERAPİ yapmışsın acayip imrendim bee :cat::cat::cat::cat:
en kısa zamanda bende çıkacam böle tek başıma:)
abi teşekkürlerrr....ara sıra tek gezip dediğin gibi terapi yapmanın zevkide bir başka....:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ah şu motor biraz büyük olsa tuncerle beni görün siz ne TERAPİ yapacağız asıl o zaman sizin terapiye ihtiyacınız olacak :mrgreen:allah biliyorda vermiyor yüzümüzü göresiniz daha diye :p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
ah şu motor biraz büyük olsa tuncerle beni görün siz ne TERAPİ yapacağız asıl o zaman sizin terapiye ihtiyacınız olacak :mrgreen:allah biliyorda vermiyor yüzümüzü göresiniz daha diye :p

cengüz abi şimdi inşallah seninde birgün büyük motosikletin olur mu diyeyim:silent::silent::silent:....yoksa inşallah olmaz mı diyeyim anlamadımmmm.....:silent::silent::silent::silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst