BİR MT İZMİR'linin HAFTA SONU DEVRİYESİİİİ....02-02-2008.....

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Bu sabah kalktım pencereden baktım, güzel İzmir'imin güzel birgünle beni karşıladığını gördüm ve bu fırsatı mutlaka değerlendirmeliyim dedim...hazırlanıp garaja doğru motosikletimin yanına gittim.....:p

aklımda gezi planı vardı ama nereye kadar giderim yol aldıkça karar verecektim, sadece Foça tarafına doğru gideceğimi biliyordum....:silent::silent::silent:

haydi bakalım yolculuğumuz önce karanlık garajımızdaki tozlanmış ve pis bıraktığım ER-5'imi uyandırmakla başlıyorrr.....:cat:

sonra km.yi çekeyim diyorum olmuyorrr....:)


sonra dışarıda belli belirsiz 000 gözüküyorrrr...hehehe

2.Ana Jet Üs K.lığı yolumun üstündeydi şöyle kartal ile er-5'imi çektim....:cat:

13 km sonra Yıldız mandırada mükemmel bir kahvaltı....:cat:


kahvaltımı yaptım ve hemen yıldız mandıra çıkışından köy yollarına girdim...:cat:
daha öncede bu yolu kullanarak foçaya gitmiştim...gerenköy üzerinden...:cat:
sadece 2km yol uzuyor ama çok güzel virajlar ve dar yollar varr...hatta karşımdan bi DL ve GS geldiii....:cat:




gerenköye yaklaşıyorummm....

ahaaa burası neresi biliyormusunuzzz....girişinde menemen serbest bölgesi yazıyorrr....(tabakhaneee...)

Maltepe, Gerenköy den önce son köyyy.....:cat:


Maltepe çıkışında güzel bir köprüüü....aşağıda balıkçı tekneleri varrr...:cat:

arkası Maltepe....:cat:

ve gerenköyyy....



Gerenköy'den çıkıyorum....normal Foça yolu ile buluşuyor sol sinyalimi verip Foçaya doğru gaz açıyorummm......:cat:

Foçanın güzel yolları yimede yanında yatttt......:cat:


şu dağların arkasında bir yerlerde foça amaaa bir türlü ulaşamadımmm....:queen::queen:

FOÇA FOÇA FOÇAAAA.......:cat::cat::cat:

MANYAK OLMUŞ BEEEE BUU POZZZZZ.....HEHEHEEE.....:cat::cat::cat:


Foçadan manzaralarrrr.......ile başbaşa bırakıyorum siziii.....:cat:





Gittim gittim gitimmm.....vee yoll bitti meğer Foça BEŞ KAPILAR KALESİNİN üzerine çıkmışımmm....:queen::queen::queen:






Ben kent duvarları önünde ER-5'imi fotolarken.....bu karizmatik abimiz pocket'i ile çıkageldi ve hemen bir pozzzz.....seni meşhur etcemmm abii dedimmm....:queen::queen::queen:




Foça'dan çıktım ve Yeni Foça üzerinden Aliağa'ya gitmeye karar veriyorummm....:cat:
yoldan manzaralarrr....:cat:



şuu virajlarınnn güzelliğineee bakarmısıınızzz....yerim ben oonlarrrıııı.....:cat:

Yeni Foça ufuktaaaaaa........


yine ufuktaaa....PETKİM TÜPRAŞ tesisleriii....

bu tabelaa ilee başka bir zaman yaptığım gezimde fotomda varrr....


aman yanlış yorumlanmasın.....lütfen tabela ile aramıza girmeyinizzz.....:queen:

hurdalıklar burada toplanıyor sanırsammmm.....

yawwwww bu ne haldirrr böleee FORDDD laraa bakın üst üste koymuşlarrr.....:queen:


Çanakkale istikametine doğru devammm....:cat:

Az daha tabela düşüyordu yakaladım...:cherry:...sonra Aliağa tabelası arar dururdummm....:queen:
yaaa burada bi tabela olması gerekiyorduuuu:silent::queen:


Aliağa'da biraz turladımmmmm.....:cat:





ufukta yenişakranı görüyorsunuzzzz......:cat:

Çandarlıya doğru sol sinyal verilirrr......:cat:

tabelada çandarlıdan dikiliye geçilebildiğini görünce hiç düşünmeden oracıkta karar verdim ve dikiliyede gideceğimmmm....:cat:

çandarlıya vardıkkk....:cat:

biraz çandarlı fotolarııı......:cat:



Dikiliye doğru yola çıkılırrr.....:cat:

şölee birr fotoooo.......yanlızımm napimmmm....kendimi çekemiyorummm.....:pr:

dikiliye varılırrr.....:cat:

Dikiliden fotolarrr.....:cat:



Dikiliden ayrılıyorummmm.....:cat:.....istikamet bergamaaaa.......:cat:

sağ sinyal veriliyorrr....:cat:

bu arada km. 161 olmuşşş....:cat:


bir sol sinyalde burada verilsinnn.....:p

Bergamaya varılırrr......:cat:

tepeye iii bakın birazdan sizi oraya götüreceğimmm......AKROPOL KRAL SARAYLARIII.....:cat:



AKROPOL e çıkarken birde ne göreyim burda bir baraj varrr.....:silent:


barajdan ilk görüntüüü....




BERGAMA





AKROPOLÜN yolu çok dar keskin virajlı yani mükemmelll....:cat:

geri dönüş yolundayımmm.....:cat:

Ata sanayide yıkamacıya geliyorum. hakan abim bir güzel yıkıyor motosikletimi....:cat:











yıkamacıdan çıktıktan sonra eve uğruyor evde bıraktığım topcase'i yıkayıp motosiklete takıyorum ve garaja doğru yol alıyorummm....
ve gezime başladığım ilk noktadayım er-5'imi bir güzel brandalıyorum ve evime doğru 8dk.lık yola koyuluyorummm....
(evim ile motosikleti koyduğum kapalı otopark arası yürüme ile 8dk.dır (bilgi))
bu yolu yürümek problem değilde alt üst androit gibi giyindiğimde görenler uzaylımışım gibi bana bakıyorlarrr....:queen:



arkadaşlar gezimi izleyerek, değerli zamanınızı benim için harcadığınızdan dolayı teşekkür ederimmm.....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Demek tek başına yol yapmak ha.....:pr::pr:

Bitirdinmi bari benzini?....:cherry::cherry:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
cok guzel fotolar abi valla helal olsun tam bnm istedigim bi insan ruhu var snde motorunu is icin deil eglenmek icin virajlarin tozunu arttrmak icn

helal olsun abi az kaldi bnde katilacagim insallah araniza yakin zamanda
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
cok guzel fotolar abi valla helal olsun tam bnm istedigim bi insan ruhu var snde motorunu is icin deil eglenmek icin virajlarin tozunu arttrmak icn

helal olsun abi az kaldi bnde katilacagim insallah araniza yakin zamanda

saol arkdaşım öleee yaaa zevkin için bineceksin motoraa canın isteyince çevirecen kontağı basacan gazaaa nereye olursaaa yeterki yolll olsunnn, ama hani virajda olursaaa tammm olurrr.....:cat::cat::cat:
Çok yakmışssın....:silent::silent::silent::silent:

daha 10 lirası depoda duruyor abiii amaaa km.de 160 kuruş yaktımmm....eee azıcıkta bastımmm.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
İŞte hainnn.Tuncerr koşşş ::11122::

ispionn yok ispionn yokkk......ha haaa

sabah pencereden baktığımda günlük güneşlik bir hava vardı.....

şimdi bakıyorummm......bi saniyeeeee......hıııııı......ha ha haaaa.....

yağmurmu yağıyorrr neeee.......:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
160 kuruşta çok lem.....Hemde çok......:cat::cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Sen sat o motoru..Çok yakıyor çoook....:queen::queen::queen:

Demek çağırmadın ha..... Yazdım....:cat::cat:

abiii biraz nostalji yaptıkkk....:salut::salut::salut:

ER-5'imle yaptığım belki son uzun yolummm.....:salut::salut::salut:

yanlız kalmak istedik...sadece ER-5'im ve ben....:salut:

bütün yol boyunca eskilerden ege kıyılarındaki, akdeniz kıyılarındaki maceralarımızdan bahsettik....:salut::salut:

benden hiç ayrılmak istemediğini söyledi, hatta sırf gıcıklık olsun diee bütün bendzini yaktııı.....

ama oda biliyorduuu.....ayrılık zamanı geldiğiniii......:salut::salut::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
abi harikasın yaaa
biz mecitle sanayide egzos ararken sen yol yapıyormussun desene :mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
benden hiç ayrılmak istemediğini söyledi, hatta sırf gıcıklık olsun diee bütün bendzini yaktııı.....

ama oda biliyorduuu.....ayrılık zamanı geldiğiniii......:salut::salut::salut:
Bu daha az yakan bişey alacağının ipucu mu yoksa:queen::queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
yaaaa hiççç alamassammmmm......:salut::salut:

pierr bakımı iii yaptırrr senin ybr'in, artık artçıyım sanaaa.....:cat:

Selenin üstünde yerin var:) Geçen seneninde vergilerini cezalı verince bakım işlerii hayal oldu bu aralar :p Ama alırsın yaw,buluruz sen kriterleri söyle yeter:cherry:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Selenin üstünde yerin var:) Geçen seneninde vergilerini cezalı verince bakım işlerii hayal oldu bu aralar :p Ama alırsın yaw,buluruz sen kriterleri söyle yeter:cherry:

sağolasın fadıll....elimize sıcak parayı bir alalım sonra bakacağımmm.....:cat:

Attan in eşeğe bin..... :queen::queen::queen::queen::queen:

birsüre bineceğim kesin abiii.....(yani alana kadarrr)

istersen gelmeyim toplaşmalaraaa....:)

arabayla gel deme sonra çay söyletiyorsunuzzz.....:cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst