- Katılım
- 28 Tem 2007
- Mesajlar
- 714
- Konu Yazar
- #1
Bu sabah kalktım pencereden baktım, güzel İzmir'imin güzel birgünle beni karşıladığını gördüm ve bu fırsatı mutlaka değerlendirmeliyim dedim...hazırlanıp garaja doğru motosikletimin yanına gittim.....
aklımda gezi planı vardı ama nereye kadar giderim yol aldıkça karar verecektim, sadece Foça tarafına doğru gideceğimi biliyordum....:silent::silent::silent:
haydi bakalım yolculuğumuz önce karanlık garajımızdaki tozlanmış ve pis bıraktığım ER-5'imi uyandırmakla başlıyorrr.....:cat:

sonra km.yi çekeyim diyorum olmuyorrr....


sonra dışarıda belli belirsiz 000 gözüküyorrrr...hehehe

2.Ana Jet Üs K.lığı yolumun üstündeydi şöyle kartal ile er-5'imi çektim....:cat:

13 km sonra Yıldız mandırada mükemmel bir kahvaltı....:cat:


kahvaltımı yaptım ve hemen yıldız mandıra çıkışından köy yollarına girdim...:cat:
daha öncede bu yolu kullanarak foçaya gitmiştim...gerenköy üzerinden...:cat:
sadece 2km yol uzuyor ama çok güzel virajlar ve dar yollar varr...hatta karşımdan bi DL ve GS geldiii....:cat:




gerenköye yaklaşıyorummm....

ahaaa burası neresi biliyormusunuzzz....girişinde menemen serbest bölgesi yazıyorrr....(tabakhaneee...)

Maltepe, Gerenköy den önce son köyyy.....:cat:


Maltepe çıkışında güzel bir köprüüü....aşağıda balıkçı tekneleri varrr...:cat:

arkası Maltepe....:cat:

ve gerenköyyy....



Gerenköy'den çıkıyorum....normal Foça yolu ile buluşuyor sol sinyalimi verip Foçaya doğru gaz açıyorummm......:cat:

Foçanın güzel yolları yimede yanında yatttt......:cat:


şu dağların arkasında bir yerlerde foça amaaa bir türlü ulaşamadımmm....:queen::queen:

FOÇA FOÇA FOÇAAAA.......:cat::cat::cat:

MANYAK OLMUŞ BEEEE BUU POZZZZZ.....HEHEHEEE.....:cat::cat::cat:


Foçadan manzaralarrrr.......ile başbaşa bırakıyorum siziii.....:cat:





Gittim gittim gitimmm.....vee yoll bitti meğer Foça BEŞ KAPILAR KALESİNİN üzerine çıkmışımmm....:queen::queen::queen:






Ben kent duvarları önünde ER-5'imi fotolarken.....bu karizmatik abimiz pocket'i ile çıkageldi ve hemen bir pozzzz.....seni meşhur etcemmm abii dedimmm....:queen::queen::queen:




Foça'dan çıktım ve Yeni Foça üzerinden Aliağa'ya gitmeye karar veriyorummm....:cat:
yoldan manzaralarrr....:cat:



şuu virajlarınnn güzelliğineee bakarmısıınızzz....yerim ben oonlarrrıııı.....:cat:

Yeni Foça ufuktaaaaaa........


yine ufuktaaa....PETKİM TÜPRAŞ tesisleriii....

bu tabelaa ilee başka bir zaman yaptığım gezimde fotomda varrr....


aman yanlış yorumlanmasın.....lütfen tabela ile aramıza girmeyinizzz.....:queen:

hurdalıklar burada toplanıyor sanırsammmm.....

yawwwww bu ne haldirrr böleee FORDDD laraa bakın üst üste koymuşlarrr.....:queen:


Çanakkale istikametine doğru devammm....:cat:

Az daha tabela düşüyordu yakaladım...:cherry:...sonra Aliağa tabelası arar dururdummm....:queen:
yaaa burada bi tabela olması gerekiyorduuuu:silent::queen:


Aliağa'da biraz turladımmmmm.....:cat:





ufukta yenişakranı görüyorsunuzzzz......:cat:

Çandarlıya doğru sol sinyal verilirrr......:cat:

tabelada çandarlıdan dikiliye geçilebildiğini görünce hiç düşünmeden oracıkta karar verdim ve dikiliyede gideceğimmmm....:cat:

çandarlıya vardıkkk....:cat:

biraz çandarlı fotolarııı......:cat:



Dikiliye doğru yola çıkılırrr.....:cat:

şölee birr fotoooo.......yanlızımm napimmmm....kendimi çekemiyorummm.....
r:

dikiliye varılırrr.....:cat:

Dikiliden fotolarrr.....:cat:



Dikiliden ayrılıyorummmm.....:cat:.....istikamet bergamaaaa.......:cat:

sağ sinyal veriliyorrr....:cat:

bu arada km. 161 olmuşşş....:cat:


bir sol sinyalde burada verilsinnn.....

Bergamaya varılırrr......:cat:

tepeye iii bakın birazdan sizi oraya götüreceğimmm......AKROPOL KRAL SARAYLARIII.....:cat:



AKROPOL e çıkarken birde ne göreyim burda bir baraj varrr.....:silent:


barajdan ilk görüntüüü....




BERGAMA





AKROPOLÜN yolu çok dar keskin virajlı yani mükemmelll....:cat:

geri dönüş yolundayımmm.....:cat:

Ata sanayide yıkamacıya geliyorum. hakan abim bir güzel yıkıyor motosikletimi....:cat:











yıkamacıdan çıktıktan sonra eve uğruyor evde bıraktığım topcase'i yıkayıp motosiklete takıyorum ve garaja doğru yol alıyorummm....
ve gezime başladığım ilk noktadayım er-5'imi bir güzel brandalıyorum ve evime doğru 8dk.lık yola koyuluyorummm....
(evim ile motosikleti koyduğum kapalı otopark arası yürüme ile 8dk.dır (bilgi))
bu yolu yürümek problem değilde alt üst androit gibi giyindiğimde görenler uzaylımışım gibi bana bakıyorlarrr....:queen:


arkadaşlar gezimi izleyerek, değerli zamanınızı benim için harcadığınızdan dolayı teşekkür ederimmm.....:cat:
aklımda gezi planı vardı ama nereye kadar giderim yol aldıkça karar verecektim, sadece Foça tarafına doğru gideceğimi biliyordum....:silent::silent::silent:
haydi bakalım yolculuğumuz önce karanlık garajımızdaki tozlanmış ve pis bıraktığım ER-5'imi uyandırmakla başlıyorrr.....:cat:

sonra km.yi çekeyim diyorum olmuyorrr....


sonra dışarıda belli belirsiz 000 gözüküyorrrr...hehehe

2.Ana Jet Üs K.lığı yolumun üstündeydi şöyle kartal ile er-5'imi çektim....:cat:

13 km sonra Yıldız mandırada mükemmel bir kahvaltı....:cat:


kahvaltımı yaptım ve hemen yıldız mandıra çıkışından köy yollarına girdim...:cat:
daha öncede bu yolu kullanarak foçaya gitmiştim...gerenköy üzerinden...:cat:
sadece 2km yol uzuyor ama çok güzel virajlar ve dar yollar varr...hatta karşımdan bi DL ve GS geldiii....:cat:




gerenköye yaklaşıyorummm....

ahaaa burası neresi biliyormusunuzzz....girişinde menemen serbest bölgesi yazıyorrr....(tabakhaneee...)

Maltepe, Gerenköy den önce son köyyy.....:cat:


Maltepe çıkışında güzel bir köprüüü....aşağıda balıkçı tekneleri varrr...:cat:

arkası Maltepe....:cat:

ve gerenköyyy....



Gerenköy'den çıkıyorum....normal Foça yolu ile buluşuyor sol sinyalimi verip Foçaya doğru gaz açıyorummm......:cat:

Foçanın güzel yolları yimede yanında yatttt......:cat:


şu dağların arkasında bir yerlerde foça amaaa bir türlü ulaşamadımmm....:queen::queen:

FOÇA FOÇA FOÇAAAA.......:cat::cat::cat:

MANYAK OLMUŞ BEEEE BUU POZZZZZ.....HEHEHEEE.....:cat::cat::cat:


Foçadan manzaralarrrr.......ile başbaşa bırakıyorum siziii.....:cat:





Gittim gittim gitimmm.....vee yoll bitti meğer Foça BEŞ KAPILAR KALESİNİN üzerine çıkmışımmm....:queen::queen::queen:






Ben kent duvarları önünde ER-5'imi fotolarken.....bu karizmatik abimiz pocket'i ile çıkageldi ve hemen bir pozzzz.....seni meşhur etcemmm abii dedimmm....:queen::queen::queen:




Foça'dan çıktım ve Yeni Foça üzerinden Aliağa'ya gitmeye karar veriyorummm....:cat:
yoldan manzaralarrr....:cat:



şuu virajlarınnn güzelliğineee bakarmısıınızzz....yerim ben oonlarrrıııı.....:cat:

Yeni Foça ufuktaaaaaa........


yine ufuktaaa....PETKİM TÜPRAŞ tesisleriii....

bu tabelaa ilee başka bir zaman yaptığım gezimde fotomda varrr....


aman yanlış yorumlanmasın.....lütfen tabela ile aramıza girmeyinizzz.....:queen:

hurdalıklar burada toplanıyor sanırsammmm.....

yawwwww bu ne haldirrr böleee FORDDD laraa bakın üst üste koymuşlarrr.....:queen:


Çanakkale istikametine doğru devammm....:cat:

Az daha tabela düşüyordu yakaladım...:cherry:...sonra Aliağa tabelası arar dururdummm....:queen:
yaaa burada bi tabela olması gerekiyorduuuu:silent::queen:


Aliağa'da biraz turladımmmmm.....:cat:





ufukta yenişakranı görüyorsunuzzzz......:cat:

Çandarlıya doğru sol sinyal verilirrr......:cat:

tabelada çandarlıdan dikiliye geçilebildiğini görünce hiç düşünmeden oracıkta karar verdim ve dikiliyede gideceğimmmm....:cat:

çandarlıya vardıkkk....:cat:

biraz çandarlı fotolarııı......:cat:



Dikiliye doğru yola çıkılırrr.....:cat:

şölee birr fotoooo.......yanlızımm napimmmm....kendimi çekemiyorummm.....

dikiliye varılırrr.....:cat:

Dikiliden fotolarrr.....:cat:



Dikiliden ayrılıyorummmm.....:cat:.....istikamet bergamaaaa.......:cat:

sağ sinyal veriliyorrr....:cat:

bu arada km. 161 olmuşşş....:cat:


bir sol sinyalde burada verilsinnn.....

Bergamaya varılırrr......:cat:

tepeye iii bakın birazdan sizi oraya götüreceğimmm......AKROPOL KRAL SARAYLARIII.....:cat:



AKROPOL e çıkarken birde ne göreyim burda bir baraj varrr.....:silent:


barajdan ilk görüntüüü....




BERGAMA





AKROPOLÜN yolu çok dar keskin virajlı yani mükemmelll....:cat:

geri dönüş yolundayımmm.....:cat:

Ata sanayide yıkamacıya geliyorum. hakan abim bir güzel yıkıyor motosikletimi....:cat:











yıkamacıdan çıktıktan sonra eve uğruyor evde bıraktığım topcase'i yıkayıp motosiklete takıyorum ve garaja doğru yol alıyorummm....
ve gezime başladığım ilk noktadayım er-5'imi bir güzel brandalıyorum ve evime doğru 8dk.lık yola koyuluyorummm....
(evim ile motosikleti koyduğum kapalı otopark arası yürüme ile 8dk.dır (bilgi))
bu yolu yürümek problem değilde alt üst androit gibi giyindiğimde görenler uzaylımışım gibi bana bakıyorlarrr....:queen:


arkadaşlar gezimi izleyerek, değerli zamanınızı benim için harcadığınızdan dolayı teşekkür ederimmm.....:cat:
Son düzenleme: