Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiç sorma ne kapışması zaten anlamadım.düşmanlık mı başlıyor ne :farao: hemen celallenmeyelim yoruma yorum doğruya doğru ne gerenk var bunlara.yani şöyle düşün mesela bende sana benim seyhan 150 motorum seninkiile eşdeğer desem hatta daha iyi desem sende yuh dersin dimi.aynen budur yani.saygılar.

sonunda bende becerdim.sağol erdinç 2 gün önce motoru büyük bir üzüntü ile sattım.allahtan hayırlısı belki büyütmektir nasibimiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Deponun üzerinde , gösterge bulunanan bir yer var.O depoya tam oturmamış vaziyette.Gidona doğru ucu havada kalıyor.Bunu düzelten , düzelttiren var mı?
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
17
Uzun Bir aradan sonra herkese merhaba..

bir resimde ben göndereyimde bari tam olsun yav :))

kazasız belasız keyifli sürüşler izmirden..

 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
fatti arkadaşım, kaskına ve temizliğine varana kadar benim motorun aynısı, bi an kendi motorum sandım, nerde çektim diye düşünüyodum :D
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Yahu bir soru sormuştum , görmezden gelmişsiniz arkadaşllar ya. :(

Deponun üzerinde , gösterge bulunanan bir yer var.O depoya tam oturmamış vaziyette.Gidona doğru ucu havada kalıyor.Bunu düzelten , düzelttiren var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
batis , bende de var öyle bir durum ama abartılı değil, birazcık havada, ama hiç belli olmuyor, yaptırılacak kadar çok değil, bi fotosunu koyarsan daha iyi yardımcı olanlar olacaktır.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Yahu bir soru sormuştum , görmezsen gelmişsiniz arkadaşllar ya. :(

Deponun üzerinde , gösterge bulunanan bir yer var.O depoya tam oturmamış vaziyette.Gidona doğru ucu havada kalıyor.Bunu düzelten , düzelttiren var mı?

ben bişiler yazmıştım ama görmedin sanırım yada ben yazdığımı sanıyorum :p
dedğin yeri anlamadım çünkü o kadar baktım motoruma zamanında ama le bişi denk gelmedi göremedim açıklarsan sevinirim yada bir resim herşeyi halleder :p
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
solmyr , cevabın için teşekkür ederim.Benim bir motosikletim yok.Ancak almayı düşünüyorum.Caracal gerçekten çok güzel görünen bir motor.Ancak o görüntü biraz rahatsız etti beni.

Erdinç , hani tam deponun üzerinde , plastik bir platform var.Gidona doğru bir tarafı hafif havada durmuyor mu?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
batis, sen diyene kadar dikkatimi çekmedi, öyle sırıtan bişey değil merak etme, almak istersende en iyi çin motosikleti,


bu arada arkadaşlar, motoru deneyen var mı , en son kaç yapıyo düz yolda, ben en son 110km yaptım.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
batis;
sen dedin diye gidip bakıcam şimdiii :p hiç dikkat etmedim

solmyr;
abi ben rampa aşagıya 120 gördüm :p devir 9-10 binlere geldi daha fazla kasmadım durdugumda ise :p kilometre teli yerinden çıkmıştı ( kilometre teli siyah hortum şeklinde deponun altından çıkıyo ön tekerdeki disk in oraya gidiyoo en alta inen hortum ve ayrıca şöle bir durum var o teli yerinden çıkarta bilirsin istersen çünkü ucu dişli bir hortum civata gibi somun gibi ben yerine çevire çevire taktım öle duruyo ve çalışıyo :p dürüst olalım sizde sakın çıkarmayın :p )
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaslar düz yolda abartmıyorum 120 km hızı gördugum oldu.ama her gaz cevırısımde 120 yı görmuyor hava sartlarıda önemlı yanı.rüzgar falan. 110-115 km hızı rahat göruyor..ama bence en ıdeal hız 90 sonrası hem bıze hem motora zararlı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar düz yolda abartmıyorum 120 km hızı gördugum oldu.ama her gaz cevırısımde 120 yı görmuyor hava sartlarıda önemlı yanı.rüzgar falan. 110-115 km hızı rahat göruyor..ama bence en ıdeal hız 90 sonrası hem bıze hem motora zararlı

Katılıyorum sana bencede fazla zorlamamak lazım..bende fazla zorlamadım motor daha 840 km'de şöyle 1000km'yi geçirirsek ondan sonra bakarız bakalım caracal en son kaç yapıyor...:)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar, dişli küçültmek, hızı arttırırda, motoru zorlarmı acaba, tavsiye edermisiniz, çünkü uzun yollarda, 100 civarı giderken, motor 7 devirin üzerine çıkıyo bağırıyo, bende kıyamıyom :mrgreen: ne yapsak*?
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
yokuş aşşagıya oto banda 140 km/s hızı gördüm keşke 6, vitesi de koysalardı ne biliyim bastıkca wites buyuyo sandım ben hala bassıyom 5 sonmuş onu anladım

fatti arkadaşım, kaskına ve temizliğine varana kadar benim motorun aynısı, bi an kendi motorum sandım, nerde çektim diye düşünüyodum :D

kardeş havalar ısınsın bi ara karşılaştırırız inşallah ama şimdi aynı deyil eminim kazadan sonra sinyaller ve gidon deyişti
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
fatti, 140km yi gördüğünde 10000 - 12000 devir falan olmuştur yaw :silent:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
öyle internette gezerken gözüme takıldı, paylaşayım dedim, NICE BIKE :mrgreen:


raider_s_800.jpg



raider_s1_800.jpg


08raiderS_red_5e_9b84678f.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst