- Katılım
- 10 Ağu 2007
- Mesajlar
- 31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiç sorma ne kapışması zaten anlamadım.düşmanlık mı başlıyor ne :farao: hemen celallenmeyelim yoruma yorum doğruya doğru ne gerenk var bunlara.yani şöyle düşün mesela bende sana benim seyhan 150 motorum seninkiile eşdeğer desem hatta daha iyi desem sende yuh dersin dimi.aynen budur yani.saygılar.
sonunda bende becerdim.sağol erdinç
2 gün önce motoru büyük bir üzüntü ile sattım.allahtan hayırlısı belki büyütmektir nasibimiz.
sonunda bende becerdim.sağol erdinç
2 gün önce motoru büyük bir üzüntü ile sattım.allahtan hayırlısı belki büyütmektir nasibimiz.
Son düzenleme:


