55 lik motorcu

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İhsan Hakan abimzin doğum günü

Doğum günün kutlu olsun İhsan abi nice mutlu yıllara, yollara :rendeer:

önemle belirtmem gerekn bi nokta var tüm çabalarımıza rağmen ihsan abinin yaşını öğrenemedik :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer::rendeer: iyiki doğdun ihsan abi =)):p:pice mutlu yıllara ah bide yaşını bilsek açıkcası merak etmiyor değilim=)):p:p Allahım seni hem sevdiklerine ve Ailene ve bizlere bağışlasın...=)):p:p keşke sana MT AİLESİ olarak süpriz yapabilseydik:pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günün kutlu olsun Hakan abi, nice senelere:rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nice senelere hep birlikte. Doğum günün kutlu olsun İhsan Hakan abi ::wish::
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Doğum günün kutlu olsun İhsan abi nice mutlu yıllara, yollara :rendeer:

önemle belirtmem gerekn bi nokta var tüm çabalarımıza rağmen ihsan abinin yaşını öğrenemedik :queen:
Semih sağol,kardeş 55 bitti,şu an 55+1 gün:queen::rendeer:

:rendeer::rendeer: iyiki doğdun ihsan abi =)):p:pice mutlu yıllara ah bide yaşını bilsek açıkcası merak etmiyor değilim=)):p:p Allahım seni hem sevdiklerine ve Ailene ve bizlere bağışlasın...=)):p:p keşke sana MT AİLESİ olarak süpriz yapabilseydik:pale:
Sağol kardeşim,56'dan gün aldım,iyi dileklerine teşekkürler:rendeer:

Doğum günün kutlu olsun Hakan abi, nice senelere:rendeer:
Murat kardeşim çok teşekkürler,en sevdiğim kardeşim sensin(pasta istemem):queen::queen::rendeer:

Nice mutlu sağlıklı başarılı yıllara Hakan abi....:rendeer:
Sevgili İbrahim sağol,sen hediyemi zaten vermiştin fuarın son günü:cherry::rendeer:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İhsan abi, nice mutlu yıllar, sağlıklı, mutlu, sevdiklerinle beraber, 2 teker üstünde uzun bir ömür dilerim:rendeer: Bizim 55'lerimize de beraber girmek dileğiyle...:wiinkk:

Not: 2 başlığı birleştirdikten sonra Semih alzheimer etkisinde yazmış gibi kaldı ama, araştırmamanın cezası o da..:p
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
nice senelere hakan abi
iyiki varsın:rendeer:
Alper kardeşim çok teşekkürler,dün uğrıcaktım sana son anda vazgeçtim çok soğuktu hava biran önce eve dönmek için devam ettim yola:rendeer:

Nice senelere hep birlikte. Doğum günün kutlu olsun İhsan Hakan abi ::wish::
Sevgili adminim Erhanım öyle sanal pastayla kandıramazsın beni:queen::queen:
Sağol canım kardeşim :rendeer::rendeer::rendeer:

İhsan abi, nice mutlu yıllar, sağlıklı, mutlu, sevdiklerinle beraber, 2 teker üstünde uzun bir ömür dilerim:rendeer: Bizim 55'lerimize de beraber girmek dileğiyle...:wiinkk:

Not: 2 başlığı birleştirdikten sonra Semih alzheimer etkisinde yazmış gibi kaldı ama, araştırmamanın cezası o da..:p
Olcan çok teşekkür ederim,ben o zaman 70'lerimde falan olurum herhalde,yeni efsane adam olarak kutlarız:p
Semihin gene benzini bitmiş anlaşılan:queen::queen::queen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hakan abicim, her birlikte nice guzel senelere.. iyi ki varsin :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
nice mutlu yıllara İHSAN ABİ.
Hasan kardeş çok teşekkürler:rendeer:

Sevgili İhsanHakan ağabeyimiz. Her ne kadar tanımasamda doğum gününüzü canı gönülden kutlar, esenlikler dilerim.....
Çok teşekkür ederim,sağolun varolun,Sivas'daki kardeşlerime sevgilerimle:rendeer:

Aslan Hakan Abim ergenliğe girmiş de haberimiz olmamış yaaa:cat::cat:
Uzuuun seneler abi, Mükerrem Yengemle nice kilometreler kazasız belasız. Dönüşte doğum günü hediyesi olarak Kurufasğlyeni hazır bil abicim:rendeer::rendeer::rendeer:




Muzo,benim biricik okyanuslar fatihim sevgili kardeşim,sen bi dön hele,önce Eylem aplam'a o resimlerin hesabını ver,sonrada benim önce köfte sonra fasulyemi yaparsın:queen::queen::queen::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Doğum Günün Kutlu Olsun Mutlu Ol Senelerce...:rendeer:
Motor üstünde daha nice yıllara...:cat:

Çok sağolun,inşallah hepimiz böyle motor üstünde yaşlanırız,Kütahya'daki MT kardeşlerime şahsınızda sevgilerimle:rendeer:

Hakan abicim, her birlikte nice guzel senelere.. iyi ki varsin :)
Sağol kardeşim,inşallah sizlerde bu yaşlara geldiğinizde gene hepberaber kutlarız:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
nice senlere ::tutkuy::

:flower:mutlu yıllar ihsan abi mutlu yıllar ihsan abi nice senelere ::tutkuy:: ::wish::

:flower:mutlu yıllar ihsan abi mutlu yıllar ihsan abi nice senelere ::tutkuy:: ::wish::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa denızcımuzaffer bende gelıyyımmı beeaaahh=)) kuru pılaw hastasıyım ben :p=)) smdı ıcerde war gıdıp dırek yıcem ama sızlede yerım:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hakan Abi gecmis dogum gununu kutlarim. Mavi Halic'teki sohbetimiz cok guzeldi. Seninle tanismaktan onur duydum.

Saygilar.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hakan abiiii!!!
Dün aradık ama burda tazeleyelim..
Nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim..
Her şey gönlünce olmaya devam etsin:)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Hakan Abi gecmis dogum gununu kutlarim. Mavi Halic'teki sohbetimiz cok guzeldi. Seninle tanismaktan onur duydum.

Saygilar.
Tamer kardeş teşekkürler,benim için çok keyifli bir sohbetti:rendeer:

Doğum günün kutlu olsun abi :)
Tuğba kardeş çok sağol,seninle geçen sene cnr'daki fuarda tanışmıştık,deli Atilla'nın (Tanrınınkırbacı) bağırtı ve şamatasından sohbet etme imkanımız olmamıştı:rendeer:

hakan abiiii!!!
Dün aradık ama burda tazeleyelim..
Nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim..
Her şey gönlünce olmaya devam etsin:)

Tuğçe kardeşim çok teşekkürler,hadi artık al şu motoru,resimleri senin için saklıyorum:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tamer kardeş teşekkürler,benim için çok keyifli bir sohbetti:rendeer:


Tuğba kardeş çok sağol,seninle geçen sene cnr'daki fuarda tanışmıştık,deli Atilla'nın (Tanrınınkırbacı) bağırtı ve şamatasından sohbet etme imkanımız olmamıştı:rendeer:



Tuğçe kardeşim çok teşekkürler,hadi artık al şu motoru,resimleri senin için saklıyorum:rendeer:

sakla sakla canım abim az kaldı işte:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tuğba kardeş çok sağol,seninle geçen sene cnr'daki fuarda tanışmıştık,deli Atilla'nın (Tanrınınkırbacı) bağırtı ve şamatasından sohbet etme imkanımız olmamıştı:rendeer:

Aaa öyle mi ? :cyclopsan Yuh Ati :mrgreen: Bi rahat durmadı, milletle konuşamadım.. :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst