Motosiklet kazası

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Özür dilerim arkadaşlar topiği unutmuştum.
utandim.gif


Motosikletler,yarış için hazırlanmamış.
Bu arkadaşların tur attığını gösteriyor.
Bunun dışında, motosikletlerde numara da yok.
Tüm yarışların katılım şartnameleri vardır.
Bunlardan bir tanesi de numara sistemidir ve boyutları ve yeri tüzüklerde belirtilmiştir.

Bir diğer konu da şu.
Fairplay(böyle mi yazılıyor???)
motosiklet yarışlarında önemsiz bir konudur.
Yarış esnasında kaza yapan sürücünün yardımına koşacak profesyonel bir ekip daima yarışı takip eder.
Bu yüzden sürücüler kazayla ilgilenmezler.
Zaten ilgilenseler kime faydası olacak?
Bu nedenle seyrettiğiniz yarışlarda çoğunuzun gördüğü şey şudur.
Diğer yarışçılar, kazazedenin yanından geçer giderler.
(Motosiklet sürüş tekniklerini hatırlayın. Bir obje en fazla yarım saniye dikkatinizi çeksin.Daha fazla bakarsanız direkt üstüne gidersiniz.)
Yani güvenli sürüş için de gereklidir.


Aslında yarışlarda önemli olan şey, yarışı bitirebilmektir.
Bizler bunu bir başarı olarak görmediğimiz için, sonuncu gelen pilotu ayıplar, alay ederiz.
Fakat aslında büyük bir iş başarmıştır.:wiinkk:

Ps: Bambunun analizi de fena değil... Hatta sonuç olarak doğru da denilebilir...:bounce:

Hmm bi sürü şey daha öğrenmiş olduk. Teşekkürler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hmm bi sürü şey daha öğrenmiş olduk. Teşekkürler :)

Bir şey değil,
biz de hergün yeni bir şeyler öğreniyoruz.
Yalnız, nasıl becermişsem, yarım saniye yerine yarım dakika yazmışım.:mrgreen:
Ben bir koşu onu gidip düzelteyim.:)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Bir şey değil,
biz de hergün yeni bir şeyler öğreniyoruz.
Yalnız, nasıl becermişsem, yarım saniye yerine yarım dakika yazmışım.:mrgreen:
Ben bir koşu onu gidip düzelteyim.:)

Tamam, ben de alıntı yapmıştım, alıntının içinde değiştirdim :mrgreen:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saol,
60 saniye farkla rezil olacaktık az daha.:p
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir geyiğin daha sonuna geldik,
yapımda emeği geçen tüm arkadaşlarım adına hepinize iyi geceler diliyorum.(yoksa iyi sabahlar mı desem?):)
Bir sonraki programımızda görüşmek üzere..
Hoşçakalın.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst