Motosiklet kazası

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
dikkatsizlik aşırı hız ve sonuç hüsran
[YT]AWW2vsillhc&NR=1[/YT]

bu kazadaki pilot yaşıyomu yoksa gerçekten öldümü ?
[YT]7PD1LHzqPYQ&feature[/YT]
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
2.yi izlediğime eminimde. 1.de sanki forumda önceden yayınlaşmıştı ben öle hatırlıyorum
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Hİİiii motor adamı ezdiii hadi o yarışşş
Birincide o kadar gitmeye ne gerek var fren yapamadı bile..
Arabada sağına soluna bakmamıştır... ooof off.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1.de iyi kurtulmus adama yani bana kurtulmus gibi geldi
2. de resmen adamın kafasını sıyırmış geçmiş yaa cok kötüü olmus :cyclopsan
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
64
Kavşağa böyle girersen sonucu bu olur gördüğüm kadarıyla hiçbir koruyucuda yok umarım hayatını kaybetmemiştir
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bende gene kaza var sandım dı.... Yazmayın böyle başlık... Artık bakmıyacam bu başlıklara....:pr:

Yüreğimizi ağzımıza getirmeyin yaw...:pr:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
kesınlıkle bole kontrolsuz kavsaklara hatta kontrollu olsa bıle bole gırmem gırenıde elımden geldıgınce uyarmaya calısırım....cok kotu oldum yaaa

2. de ıse adam cıddı sanslıymıs motor mermı gıbı gelmıs yaaa...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Bende gene kaza var sandım dı.... Yazmayın böyle başlık... Artık bakmıyacam bu başlıklara....:pr:

Yüreğimizi ağzımıza getirmeyin yaw...:pr:

patron kimsenin yüreği ağzına gelmesin diye başlığı böyle sade yazdım bilgine ,alternatif başlık varsa bildiğin paylaşırsan sevinirim:wiinkk:başlık ( kavşağa hızlı giren gençcin paramparça motoru yada motogp'de hazin ölüm felanmı olsaydı ):silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Kavşağa böyle girersen sonucu bu olur gördüğüm kadarıyla hiçbir koruyucuda yok umarım hayatını kaybetmemiştir

evet çok hızlıydı hemde gereksiz yere .. korumada yok malesef ...

ikinci de ise kaskı yalayarak geçmiş motor . izlemiştimdaha önce :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Video falan diye ekleme yapın... Ne biliim başlıktan anlıyalım işte....:cat::rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
bu kazada da diger iki yariscının duyarlılıklarına sasırdım. tabi, kontrollu yavaslamaları da cabası...

[YT]rZZak8bvsU4[/YT]
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu kazada da diger iki yariscının duyarlılıklarına sasırdım. tabi, kontrollu yavaslamaları da cabası...

Çünkü yarışmıyorlar cezerye.:)

Bu arkadaşlar pistte tur atıyorlar sadece.:wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
sadece ogrenmek icin soruyorum, nasıl ayırt ettin?:)
(tesekkurler, duzelttigin icin)

Bence yarışıyo olsalardı, kaza yapan onlara engel yaratmadığı sürece asla durmazlardı :) Bi de bu bi yarış görüntüsü olsaydı, bunlar kaza olduğu için durduğu sırada arkadan vızır vızır başka motosikletler geçiyor olurdu. :)

Tabi ben anlamam, motosikletçi değilim henüz, sıradan bir vatandaş gözüyle bakıyorum. Patriote hocamın cevabını ben de bekliyorum...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Olabiler ama bence yine de durmazlardı. Zaten kaza olmadan hemen önceki hızları da pek yarış hızına benzemiyor gibi geldi bana.

hehe... benden yarışçı olmaz yani:) biri düşünce içim parçalanır. ah canııım die yanına kosarım:D:D

ama yavasladılar biri onlerine dusunce (normal olaraktan)


[inatçıyım de mi?:)]
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadece ogrenmek icin soruyorum, nasıl ayırt ettin?:)
(tesekkurler, duzelttigin icin)

Bence yarışıyo olsalardı, kaza yapan onlara engel yaratmadığı sürece asla durmazlardı :) Bi de bu bi yarış görüntüsü olsaydı, bunlar kaza olduğu için durduğu sırada arkadan vızır vızır başka motosikletler geçiyor olurdu. :)

Tabi ben anlamam, motosikletçi değilim henüz, sıradan bir vatandaş gözüyle bakıyorum. Patriote hocamın cevabını ben de bekliyorum...

Özür dilerim arkadaşlar topiği unutmuştum.
utandim.gif


Motosikletler,yarış için hazırlanmamış.
Bu arkadaşların tur attığını gösteriyor.
Bunun dışında, motosikletlerde numara da yok.
Tüm yarışların katılım şartnameleri vardır.
Bunlardan bir tanesi de numara sistemidir ve boyutları ve yeri tüzüklerde belirtilmiştir.

Bir diğer konu da şu.
Fairplay(böyle mi yazılıyor???)
motosiklet yarışlarında önemsiz bir konudur.
Yarış esnasında kaza yapan sürücünün yardımına koşacak profesyonel bir ekip daima yarışı takip eder.
Bu yüzden sürücüler kazayla ilgilenmezler.
Zaten ilgilenseler kime faydası olacak?
Bu nedenle seyrettiğiniz yarışlarda çoğunuzun gördüğü şey şudur.
Diğer yarışçılar, kazazedenin yanından geçer giderler.
(Motosiklet sürüş tekniklerini hatırlayın. Bir obje en fazla yarım saniye dikkatinizi çeksin.Daha fazla bakarsanız direkt üstüne gidersiniz.)
Yani güvenli sürüş için de gereklidir.


Aslında yarışlarda önemli olan şey, yarışı bitirebilmektir.
Bizler bunu bir başarı olarak görmediğimiz için, sonuncu gelen pilotu ayıplar, alay ederiz.
Fakat aslında büyük bir iş başarmıştır.:wiinkk:

Ps: Bambunun analizi de fena değil... Hatta sonuç olarak doğru da denilebilir...:bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst