Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ara gazı mıı adamım teneke gibi bir ses çıkıyo utanırım beeeeeee :)
açtırmak şart oldu bencedeee ( egsozu ) :p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ara gazı mıı adamım teneke gibi bir ses çıkıyo utanırım beeeeeee :)
açtırmak şart oldu bencedeee ( egsozu ) :p



ne bılyım benım su an ıyı ama acacam servısle konustum yok egsozlar garantı dısı kalır yok su yok bu zaten garantısı kac paralık bunların acacaz bırader basıt ya gaz kaynagı yada matkap
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
sakaryadakı tek carcalcı benım:Deşim benzerım yok,bir tane yalova plakala gezıyo dedıler onada rastlayamadım
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
PIC%5F0911.JPG




bu da tek uşak plakalı caracal, spotları henüz takmadım, foto bugün çekildi. karne almadan hemen önce :D

eşmeli olduğum için eşme belediyesi yazıyo :)
bu arada farkettim, motor leş gibi yaw bi yıkamak lazım, ayrıca şamandıra da delik, garanti belgesini çıkarınca değiştircem onuda, resimde belli sızıntı yapıyo, motor burda 2500km de.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Ben bunu ç.kalede 2. caracalı gördüm.İlk gördüğüm siyahtı,bu böyle krem rengi gibiydi.Güzel motor valla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
PIC%5F0911.JPG




bu da tek uşak plakalı caracal, spotları henüz takmadım, foto bugün çekildi. karne almadan hemen önce :D

eşmeli olduğum için eşme belediyesi yazıyo :)
bu arada farkettim, motor leş gibi yaw bi yıkamak lazım, ayrıca şamandıra da delik, garanti belgesini çıkarınca değiştircem onuda, resimde belli sızıntı yapıyo, motor burda 2500km de.

şamadıradan benimde benzin kaçırıyordu değiştirdim..fazla binme o halde!!yangın tehlikesi yaratabilir....
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
aynı dert bendede var yaaaa bir ara usta sıktı orda bi vida gibim bişey var ama sanki arada bir damlıyo gibi ama seninki dkdar çok değildii aynı kaderi paylaşıyoss
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı dert bendede var yaaaa bir ara usta sıktı orda bi vida gibim bişey var ama sanki arada bir damlıyo gibi ama seninki dkdar çok değildii aynı kaderi paylaşıyoss

sorun şamadırayla deponun arasındaki lastik yani conta onun değişmesi gerekiyor!!zaten çok cuzi bir fiyat garantiden'de değiştirebilirsiniz....
 

tex

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
parası olamayana güzel motor ama kanuni işte epey arıza verir
 

tex

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bunlara arıza diyemiycem motor parasının hakkını veriyo kusura bakma ama sana katılamıycam arkadaşım

tabi kardeşim kimse malına toz kondurmaz dediğim gibi bu paraya güzel motor ama arıza çıkarır ,bende kullandım kanuni tamam iyi hoş da 5 kere allahın dağlarında yolda kaldım aldım elime öle döndüm eve annıomusun .ben yaşadığım tecrübelerden dolayı bunları söyledim
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar işte farlar, montajıyla beraber toplam mafrafı 40 ytl oldu, iki ampul var, birisi parkta diğeri normal far gibi, motorun far anahtarından ayrı bi anahtarı var.



1. resimde farlar
2. resimde stop ampulleri yanarken,
3. resimde farlar yanarken,
fotolar bu mesajdan 5 saat önce çekildi.
görüşlerinizi yazın.


caracalsis.JPG
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Okuyorum,izmir bornovadayım...Abicim ahh bi kısmet olsa ilk işte bundan almak olcak(ya da tiger olabilir bütçe yeterse tabi!).İnşallah o günlerde gelir.İzmire gelirseniz beklerim :)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
arkadaşlar işte farlar, montajıyla beraber toplam mafrafı 40 ytl oldu, iki ampul var, birisi parkta diğeri normal far gibi, motorun far anahtarından ayrı bi anahtarı var.



1. resimde farlar
2. resimde stop ampulleri yanarken,
3. resimde farlar yanarken,
fotolar bu mesajdan 5 saat önce çekildi.
görüşlerinizi yazın.


caracalsis.JPG

kardeşim hayırlı olsun farlar ama ne yalan söliyim be begenmedim neden mi yanlara orjinal iki sisi farı koysan daha güsel olurdu ayrıca oo kablolar öle gözüküy renkli renkli ve koruma demirinin üstünden dolaşa dolaşa he sen begendiysen sorun yok emek vermişsin para vermişsin ugraşmışsın ama genede oo farın yanına takılan 2 sis farını tercih ederim ben

hayırlı olsun kardeşim
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
Şamandra sorunu yasayan arkadaslara tavsıyem.oradakı 2 tane vıdayı güzelce sıkın.bir hafta sonra o vidalarda yıne bosluk olcak tekrar sıkın,şamandranın lastıgı kendıne yer yapana kadar damlatma oluyor.son sorun ortadan kakıyor.ilk alıdıgımda benımde damla damla akıtıyodu.yaklasık 5 kez ordakı vıdaları damlattıkca sıktım.ordakı lastık conta kendıne yer yaptı ve bıdaha damlatmadı.aman nazar degmesın:)
damlattıkca sıkın yaww elınız tornavıda tutuyor..daha sonra kesıyo zaten:):)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst