çekirge 1 zıplar 2 zıplar 3.de ne olur

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
yuh artık demekten başka bişey yazamayacağım bu çekirge değil bu cüsse ve o motorla bu tip cros atlayışları yapıyorsa bu adam manda yavrusu neyine...:queen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
muahahahahaaöauahamauahamauahamauha cok guldum yaw aman dıkkat evde denemeyın ıbaresını koymak lagzım
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
:mrgreen::mrgreen:Çok hoşuma gitti tekrar tekrar izledim:mrgreen:Ne güzel inişti o be valla hayran kaldım:mrgreen:Sık kullanılanlar listemede ekledim moralim bozuldukça açar buna bakarım:mrgreen::mrgreen:

Bu da benden olsun

http://www.izlesene.com/video/kazalar-aaaa/23568

işalla şu anda yaşıyodur:cat:

muahahahahaaöauahamauahamauahamauha cok guldum yaw aman dıkkat evde denemeyın ıbaresını koymak lagzım

ben bu gün denemek istiyom suzikiyle bi atlıyım bakalım nereye kadar atlıyom:queen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Abi bu ne yapıyor yaa kafyımı yemıs sunger havuzuna dusse ne olcak o motor uzerıne dustukten sonra.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw bu eleman önce uçmayı örensin sona motor sürmeyü :mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
yaw bu eleman önce uçmayı örensin sona motor sürmeyü :mrgreen:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen::queen::queen:
Ama gerçekten uçuşu çok hoşuma gitti benim ya:queen:Hatta deneyesim bile geldi:queen::queen:Acaba inişe geçerken neler düşünüyordu:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
39
işi gücü yok kendine eğlence arıyor ama en sonunda güzel eğlence yapıyor
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Eski bir video, daha once forumda yayinlanmisti.

Gorunmez kaza! :cyclopsan

Gereksiz hareketler cidden.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
iyide..sebep??
Neden insan durup dururken içi sünger dolu bir havuza, altında motosikletle atlama ihtiyacı duyar ki?

garip!!!
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen::queen::queen:
Ama gerçekten uçuşu çok hoşuma gitti benim ya:queen:Hatta deneyesim bile geldi:queen::queen:Acaba inişe geçerken neler düşünüyordu:mrgreen::mrgreen:


aslında uçmak kadar inişte önemli tavsiye etmem:mrgreen: bence innerken bir terslik var motor degilde benim üstte olmam gerekiyodu diye düşünüyodur arkadaş:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rüştünün degajlara benzemiş...:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhahahahhaahhahaha aptal yaa hahahahahahaahha koptum yarım saat bea:p:p:p:p
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Adam gazı fazla kacırmısss hehee :) İyi gene yasıyor yaawww.Ya Hakketten bu mılletın ısı gucu yok ya :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst