- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
benim motor her zamn temiz duruyo hatta o pis haliydi diyebiliriz.özen gösteriyom motoruma
walla metehan abi ben servise bu haliyle iki kere götürdüm.hiç bir sorunu olmadı.hatta birinde motoru bayiye verip sarı today alıcaktım motoru hemen istediler,sonra vazgeçtim.bide bakımını yaptırdım hiç sormadılar bile.
egzozun sesini beğendiğine sevindim.sadece normal egzozdan kaynakla kapağını çıkarttım.kapak gene bende duruyo istediğim zaman yerine taktırıp kaynattıra bilirim.ama bu ses bi başka öyle çirkin çıkmıyo gayet hoş bi ses.
valla abicim çok tok bir ses...inan...egsoz değiştirmeden bu sesi yakalamak mümkün değil sanırdım...:cat:
trafikte bu ses şart...arabaların bi hırıltı duymaları lazım en azından...