- Katılım
- 6 Eyl 2006
- Mesajlar
- 436
arkadaşlar bende topiğinizi takip ediyorum gerçekten yeni bir makinada böyle sorunlarla karşılaşmak çok sinir bozucu oluyodur tahmin edebiliyorum..cbf hakikaten niye böyle oldu bir fikriniz varmı sağlamlığıyla ünlü hondaya yakışmadı bence bu sorunlar umarrım en yakın zamanda sorunlar çozülür diyorum..
ale:






