2006 model CBR125R aranıyor.

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
mal bu apticim...artık hayrını gör...temiz kmsi düşük...yemede üzerinde gez...:p2500e cıbır arayanlara işte mal bu...
fakirim ama gururluyum abi, şöförsem günahım ne işçiysem günahım ne? (ben bu acındırmayla bir ayda 600F almazsam ne oliyim) :mrgreen:

EMİN bişi sorcam...şimdi cennete HURİ mi lazım NURİ mi...:silent:kadroyu dolduruyonuz Cennetin tadı kalmıyor...:p

bak bizi AB ye niye almıyolar...nüfus kalabalık...kıllı ayu maganda fazla deyi...

eee sende bu kıllılardan birisin...Cennetede alınmayacaksınız merak etme...nedeni kıllısınız...hemide çok kıl var siz Türklerde...:queen:

HURİ ler özel kontenjanda alıncak...siz finito adamım...:wiinkk:

hehe abi o zaman beraber takılcaz desene, cümleleri kurarken içine kendini katmayı unutup hep "sınız" falan yazmışsın yanlışlıkla :mrgreen: sende bizdensin hatırlatırım :cherry:

yok ya sırayı bozmayalım emin alsın bunu..
önce emin lütfen:)

aaa tuçiii hiç öyle şey olur mu? önden bayanlar, lütfen ama hatrım kalır bak :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok ya sırayı bozmayalım emin alsın bunu..
önce emin lütfen:)


bi saniye apti...motor küçüğün söz büyüğün...:p


fakirim ama gururluyum abi, şöförsem günahım ne işçiysem günahım ne? (ben bu acındırmayla bir ayda 600F almazsam ne oliyim) :mrgreen:



hehe abi o zaman beraber takılcaz desene, cümleleri kurarken içine kendini katmayı unutup hep "sınız" falan yazmışsın yanlışlıkla :mrgreen: sende bizdensin hatırlatırım :cherry:



aaa tuçiii hiç öyle şey olur mu? önden bayanlar, lütfen ama hatrım kalır bak :mrgreen:


ben bu alemden değilim...sizden değilim yavrım ben...özel kontratım var...naaaberr...:bounce:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya metehandrocum canım en çok beni düşün beni sev:)
bırak alsın şu motoru çok istiodu ya..
hem bende şu an para yok ...
oh kaldı sana emin:)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Hala paylaşamadınız mı motoru ya :p

Tamam bırakın ben alıyorum :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emin git motoru al ben karışmam:)
bi saniye apti...motor küçüğün söz büyüğün...:p
gördün mü tuçi :mrgreen: hadi hayırlı uğurlu olsuuuun, güle güle kullan, tekerin düz bassın :mrgreen:
ben bu alemden değilim...sizden değilim yavrım ben...özel kontratım var...naaaberr...:bounce:
abi o kontrattan bizde yapabilirmiyiz :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya metehandrocum canım en çok beni düşün beni sev:)
bırak alsın şu motoru çok istiodu ya..
hem bende şu an para yok ...
oh kaldı sana emin:)

o zaman başka...:psana ben daha cicilerini bulurum boşver apticim...hadi sen oyuncaklarınla oyna odana geç yavrucum...:p

Hala paylaşamadınız mı motoru ya :p

Tamam bırakın ben alıyorum :mrgreen:

çokk zor bu yavrularla baş etmek hocam...söz dinlemiyolar...ömrümü yediler valla...:p

gördün mü tuçi :mrgreen: hadi hayırlı uğurlu olsuuuun, güle güle kullan, tekerin düz bassın :mrgreen:

abi o kontrattan bizde yapabilirmiyiz :mrgreen:

özel kontrat şekerim bu...sen kendi ruh alemine takıl..:wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Bi turluğuna istiyosan al canım tepe tepe turla da nie patlıyon :mrgreen:

Dur önce ben bi patliim, hayırlansın yavrucak :p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Bi turluğuna istiyosan al canım tepe tepe turla da nie patlıyon :mrgreen:

Dur önce ben bi patliim, hayırlansın yavrucak :p

olur o zaman..
sen eğitime başlican ibo 'ya söyle benide bekliyodu ayarlasın bişiler geliyim bende artık...
sonra senin motoru alırım emi e hava atarım:)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
bende isterim o zaman hem benim patlamayada niyetimde yok :mrgreen:

olur o zaman..
sen eğitime başlican ibo 'ya söyle benide bekliyodu ayarlasın bişiler geliyim bende artık...
sonra senin motoru alırım emi e hava atarım:)
at tuçi hava at bana, ama bu dediklerini hatırlatcam sana :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ula noluyo beni konu dışına ittirdiniz birden...hadi yattım bende...

bu düldülü apti ve demin ortak alsınlar...:p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
oo metehan abi tam hayalımdekı motoru bulmus :) one ya öyle süper bişi gidici bir motor 2000 ytlye verse almam :)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
olur o zaman..
sen eğitime başlican ibo 'ya söyle benide bekliyodu ayarlasın bişiler geliyim bende artık...
sonra senin motoru alırım emi e hava atarım:)

Sen hala eğitilmedin mi bakiim?

17 Şubat'ta sürüş eğitimi başlıyo. Yazılı sınavı geçtiysen 17'sinde başlayan eğitime katılabilirsin. Mart'ın ikinci haftası da sınavı varmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst