- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
yok ya sırayı bozmayalım emin alsın bunu..
önce emin lütfen
önce emin lütfen
fakirim ama gururluyum abi, şöförsem günahım ne işçiysem günahım ne? (ben bu acındırmayla bir ayda 600F almazsam ne oliyim) :mrgreen:mal bu apticim...artık hayrını gör...temiz kmsi düşük...yemede üzerinde gez...2500e cıbır arayanlara işte mal bu...
EMİN bişi sorcam...şimdi cennete HURİ mi lazım NURİ mi...:silent:kadroyu dolduruyonuz Cennetin tadı kalmıyor...
bak bizi AB ye niye almıyolar...nüfus kalabalık...kıllı ayu maganda fazla deyi...
eee sende bu kıllılardan birisin...Cennetede alınmayacaksınız merak etme...nedeni kıllısınız...hemide çok kıl var siz Türklerde...:queen:
HURİ ler özel kontenjanda alıncak...siz finito adamım...:wiinkk:
yok ya sırayı bozmayalım emin alsın bunu..
önce emin lütfen![]()
yok ya sırayı bozmayalım emin alsın bunu..
önce emin lütfen![]()
fakirim ama gururluyum abi, şöförsem günahım ne işçiysem günahım ne? (ben bu acındırmayla bir ayda 600F almazsam ne oliyim) :mrgreen:
hehe abi o zaman beraber takılcaz desene, cümleleri kurarken içine kendini katmayı unutup hep "sınız" falan yazmışsın yanlışlıkla :mrgreen: sende bizdensin hatırlatırım :cherry:
aaa tuçiii hiç öyle şey olur mu? önden bayanlar, lütfen ama hatrım kalır bak :mrgreen:
emin git motoru al ben karışmam![]()
gördün mü tuçi :mrgreen: hadi hayırlı uğurlu olsuuuun, güle güle kullan, tekerin düz bassın :mrgreen:bi saniye apti...motor küçüğün söz büyüğün...![]()
abi o kontrattan bizde yapabilirmiyiz :mrgreen:ben bu alemden değilim...sizden değilim yavrım ben...özel kontratım var...naaaberr...:bounce:
Hala paylaşamadınız mı motoru ya
Tamam bırakın ben alıyorum :mrgreen:
ya metehandrocum canım en çok beni düşün beni sev
bırak alsın şu motoru çok istiodu ya..
hem bende şu an para yok ...
oh kaldı sana emin![]()
Hala paylaşamadınız mı motoru ya
Tamam bırakın ben alıyorum :mrgreen:
gördün mü tuçi :mrgreen: hadi hayırlı uğurlu olsuuuun, güle güle kullan, tekerin düz bassın :mrgreen:
abi o kontrattan bizde yapabilirmiyiz :mrgreen:
timam bambu aldı bunu kendisininkin bana verdi![]()
hocam hızır gibi yetiştin valla tebrik ederim yoksa savaş çıkacaktı :mrgreen:
Çok iyi kavga ayırırım
Tuçi benim de aklımdan o geçti, şimdi 'seninkini de ben alayım' der bu dedim, apti çünkü :mrgreen:
Bi turluğuna istiyosan al canım tepe tepe turla da nie patlıyon :mrgreen:
Dur önce ben bi patliim, hayırlansın yavrucak![]()
at tuçi hava at bana, ama bu dediklerini hatırlatcam sanaolur o zaman..
sen eğitime başlican ibo 'ya söyle benide bekliyodu ayarlasın bişiler geliyim bende artık...
sonra senin motoru alırım emi e hava atarım![]()
ula noluyo beni konu dışına ittirdiniz birden...hadi yattım bende...
bu düldülü apti ve demin ortak alsınlar...![]()
olur o zaman..
sen eğitime başlican ibo 'ya söyle benide bekliyodu ayarlasın bişiler geliyim bende artık...
sonra senin motoru alırım emi e hava atarım![]()