[İzmir-MT] Seferihisar Seferi Fotoları

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
yaaa yorumlari okuyorumda amma da abartmis millet, ne var sanki, yenilmis icilmis gezilmis, guzel muhabbetler olmus, kakara kikiri falan filan.. bu Izmir Mt nin her zaman ki hali canim:) gormemisler gibi abartmayin:mrgreen:... gidin takilin...


valla arkadaslar gelecem az kaldi:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
TrTarık ve diğer makinası olan arkadaşlar :)Asıl fotoğraflar sizlerdeydi yahu,ekleyin bu sene şunları :) Bak geliyo karışmam ::ban::

YA valla ayecan ve diğerleriyle gelioruz ayarlanın:)
süpersiniz:cat:

Tuğçe tarihte verseydin bari :p

Siz gelin,ayarlarız en güzelinden bişeyler:wiinkk:

bu gezinin organizasyonunu ankaranın en büyük organizatörlerinden ALP TUNAY üstlenmiş olmalı, takdire şayan bir gezi olduğunu düşünürsek ondan başka bu tür büyük organizasyonları yapabilecek türkiyede başka büyük tanımam, 70 lik bile ardından gelir eline sağlık aziz dostum güzel insan, iyiki varsın sen yüzyılın TRANS FERİSİN izmir mt seninle gurur duyuyor :rendeer:

::lac::
Vay be..::xcrying:Demek böyle organizasyonları başkası yapamaz:farao:
Daha şimdiden unutulduk demek :p
(Geyik yapıyorum abi,biliyorum ne demek istediğini.)

Güzel bir geziydi gerçekten,Alper abiye planlama için teşekkürler.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Geziye gelmeye çalışsamda pazartesi gelebildim İzmir'e.Çok güzel bir gezi olmuş.Ama eminimki çayağacının eksikliğini hep içinizde hissetmişsinizdir :p

Uzun zamandır bukadar keyif almamıştım arkadaşlar süperdi.
Akşam parmak uçlarıma tekrar his gelmesini beklerken bir kavramın daha farkına vardırm.
Motorcuların artık üç gruba ayrıldığını düşünüyorum;

1- Tatlısu Motorcuları

2- Tuzlusu Motorcuları

ve son olarak dün litaretürümüze eklenen

3- Buzlusu Motorcuları

Evet arkadaşlar rots haklı.Denizli'ye giderken defalarca buzlanma olan yoldan gitmek zorunda kaldım.İzmir'e dönüşte 10 km lik yolu yaklaşık olarak 1 saatte gittiğimi biliyorum buzlanma yüzünden.Tabi benim buz tutmuş olmamı saymıyorum bile.Herhalde üç beş ayda anca ısınır ellerim ve ayaklarım.Seyir halindeyken defalerca motorun frenleri dondu.Toplamda yolculuğumun 400 km'sini falan arka frenlerim donmuş vaziyette gittim.Bu tecrübelerime dayanarak rots'a hak veriyorum.Buzlusu motorcusuda vardır kesinlikle.1 haftalık bir buzlusu motorcusu olma deneyimi edindim.İzmirin kıymetini birkez daha anladım :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Evine hoşgeldin çayağacım benim..Sensizlik zor be yawww.......:p
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
vay beee... hiç acımamışsınız, hepsini yemişsiniz heee...:cyclopsan
vay vicdansızlar...:pr::p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Helal size İzmir:cat::cat:
İmrenerek bakıyom bu kış gezilerine:pale: Benim motor yaralı bir fok balığı gibi yatıyor garacda:pale: denizcieylem arada marşına bsmasa huzurevine terkedilmiş gibidir garibim:pale: Bundan sonra yaza kadar zati denizcieyleminde pinmesi yasak:p Anca marş yapar, bir ikide gaz verir o kadar:mrgreen:
Yalnıııızzz:pr: Mangal olayında bu kadar ucuza, kolaya, efenime söyleyeyim affedersiniz beceriksizliğe kaçmanız beni yaraladı:farao: Nerde ev yapımı köfteler, nerede marine tavık kanatları (bir gece önceden hazırlanmıış), nerede zabah kayfaltısı olarak haşlak yımırta zeytinli kek bol yeşillikli salamlı sandöviçler:silent: Eiii:silent:
Ben bizimkileri böylemi gezdiriyorum bir sorun bakalım::hakem2:: Motosiklet seven pignikte yapmalı arkadaşşş:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Helal size İzmir:cat::cat:
İmrenerek bakıyom bu kış gezilerine:pale: Benim motor yaralı bir fok balığı gibi yatıyor garacda:pale: denizcieylem arada marşına bsmasa huzurevine terkedilmiş gibidir garibim:pale: Bundan sonra yaza kadar zati denizcieyleminde pinmesi yasak:p Anca marş yapar, bir ikide gaz verir o kadar:mrgreen:
Yalnıııızzz:pr: Mangal olayında bu kadar ucuza, kolaya, efenime söyleyeyim affedersiniz beceriksizliğe kaçmanız beni yaraladı:farao: Nerde ev yapımı köfteler, nerede marine tavık kanatları (bir gece önceden hazırlanmıış), nerede zabah kayfaltısı olarak haşlak yımırta zeytinli kek bol yeşillikli salamlı sandöviçler:silent: Eiii:silent:
Ben bizimkileri böylemi gezdiriyorum bir sorun bakalım::hakem2:: Motosiklet seven pignikte yapmalı arkadaşşş:p
Oooo o dediklerin için arkadan bir kamyonet lazım... Bizde eleman çok... Sizin gibi 5 kişi diiliz....:cherry::cherry:

Daha durun bi....Daha neler yapıcaz... :bounce::bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu gezinin tekrarı ne zaman olacak acilen ayarlayalım bak neredeyse bir hafta oluyor arayı uzatmayalım :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biraz ara verelim yavu.... Daha yediğğimiz uscukları eritmedik....:p

Git sen bahçede yap uscukları..Tabi anahtarı alabilirsen....:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu hafta olmaz çallı haftaya senle ikimiz çıkalımda bunlara nasıl gezi yapılır bir ders verelim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Güzel gezi olmuş da asıl merak ettiğim o havayı nasıl buldunuz ya? Biz evde eskimo gibi geziyoruz, nerde motor sürmek?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst