Almanya-Isvicre arasi(motorsuz)

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Baslikta da belirttigim gibi motorsuz bi gezidir, istemeyenler bakmasin:)


Arkadaslar bunu gezi yazilarina koymamin sebebi belki birilerinin hosuna gidebilecegi dusunmem ve paylasmak istememdir ikincisi de mt Izmir in ben yokken yaptigi sahane seferihisar gezilerine nispet amaclidir...


Dogum gunumun haftasonuna denk gelmesi ve kiz arkadasimin da bunu iyi bir surprize donusturmesi sonucu cumartesi sabah erkenden Mannheim dan Meersburg a dogru yola ciktik… sanirim 300 km yol aldiktan sonra Meersburg“a vardik…

Super bi doga, cok guzel evler, cok sirin otellerle dolu göl kenarinda tursitik ama sakin bi yer… Aslinda sadece bu mevsimde biraz sakin…


mapmeersburg1ga2.png

meersburgtb1.png

dsc00247js2.jpg

dsc00246bb9.jpg

dsc00278vw8.jpg


dsc00285ow7.jpg


Aslinda Meersburg un daha cok fotografini cekmem gerekirdi ama ben bunu yapmak yerine gezip dolasmayi tercih ettim… ve nisanlimla beraber kendimizi disari attik… bi kac yere gittik, barlardan birinde gozume 2-3 kiz takildi… tarzan ve ceyn gibi geziyorlardi, hemen yapistim bi tanesine… tabii centilmence, foto yu da zaten nisanlim cektiJ

dsc00303bd0.jpg

dsc00307xs7.jpg



Cok sansliydik cunku ayildigim gibi, pencereye yapistim ve hava Almanya Isvicre siniri icin cok guzeldi, kac gundur gri bi havayi gormekten gozlerimiz kararmisti, ve elimizi cabuk tutup kendimizi disari attikJ
dsc00312rr1.jpg

dsc00316st0.jpg

dsc00322wi8.jpg
dsc00325su1.jpg


burasi ise kaldigimiz otel, cok sirin, temiz ve iyi dizayn edilmis bi yerdi… inanin bana ic dekorasyonun fotografini cekmedigim icin cok pisman oldum, koridorlarda duvarlar boyali ve hol girislerinde sizi sovalyeler karsiliyor… ilginc ve tatli bi yerdi…
dsc00326eg0.jpg



Arabali vapurla karsi tarafa yani Konstans a geciyoruz….
dsc00342yx2.jpg

dsc00351wo8.jpg


Hava guzel ya, millet yine ucuyor.

dsc00353rb0.jpg

dsc00358xu8.jpg

dsc00360gv5.jpg

dsc00363lf7.jpg


Ve artik Isvicredeyim…
dsc00367ex2.jpg

dsc00369qy3.jpg

dsc00371ny8.jpg

dsc00372tb7.jpg

dsc00373at8.jpg

dsc00374cd1.jpg

dsc00375od0.jpg
dsc00377gd2.jpg


dsc00378se7.jpg

dsc00379ai3.jpg

dsc00380zb6.jpg

dsc00381bw1.jpg

dsc00382tw6.jpg

dsc00385dr0.jpg

dsc00389hd9.jpg
dsc00388fw7.jpg

dsc00392ga1.jpg

dsc00396zi9.jpg


Arkadaslar sundan da ozellikle bahsetmek istiyorum... Kiz arkadasim koprunun diger tarafindan benim fotografimi cekerken polis arabasi geciyordu, ve durarak kiz arkadasimin fotografimi cekmesini bekledi... daha sonra da arabayla yanima yaklasarak, ikimizin fotograflarini cekebileceklerini soylediler... bizim bi kac fotomuzu cektikten sonra kendileriyle fotograf cekilmek istedigimi soyledim ve gulumseyerekve espriler yaparak kabul ettiler... daha sonra da bize Zurihle ilgili bilgi verip tekrardan arabalarina binip gittiler... Bilmiyorum ama sanirim bizim ulkemizde de olmasi gereken bu diye dusunuyorum...

dsc00405np4.jpg
dsc00413sx3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
sercan sabah sabah kimyamı bozdun ALLAH seni bildiği gibi yapsın :pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Motor yoksa buna gezi demem ben arkadaşım... Soğuk memleket oralar... Kıskandın demi....:wiinkk:

Hadi iyisin.... Arabanın rodajını da yaptın... 300 basmışsındır şimdi sen...:wiinkk:

İskeledeki kızlar seni soruyordu..:cherry: Dur be yaww..Yenge okur falan... Ciddi sanır... Bilmezki senin ev kedisi olduğunu....:queen:
Fotolar güzel..Tebrik ederim sercancım.... Şöyle doğal güzelliklerin:cherry: daha doğal resimlerini koysaydın ya azcık....:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
allahsız seni nispet yapıyo bide nerelere gittin isviçrede zürihimi gezdin sadece?
akşama bende ekliyim senin polislere foto çektirdiğin köprünün üstündeki fotolarımı:)
sonra sende gider bi seferihisar yapar foto çektirir eklersin bizim topiğe:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bize nispet için açılmış misilleme bi gezi konusu buu :queen: Süper olmuş uglyimm valaa ama bi daha motorsuz olmasınn :cherry:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
süper resimler sercan :queen:
bizim buranın polisleri olsa üzerine sürerdi kesin bizim o refah seviyesine ulaşmamız şimdilik hayal gibi :(
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Paylaşım için tşk. Bu arada türk olmandan dolayı gümrüklerde sorun yaşadın mı?
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline sağlık.
Yengeye biraz fotoğraf çekme tekniklerini anlatsan iyi olur.:)
Basit şeyler.
Hani elini titretme gibi.:p

Döndünmü Türkiye'ye?
Yoksa hala bizim mahallede mi geziyorsun?

Madem altında araba var, atla gel buraya bir kaç gün.
4-5 saatte burdasın.
Eğer hala İsviçre'deysen!
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Diğer yurtdışı gezin gibi buda çok renkli geçmiş.:cat:Yalnız o bayan polis pek sağlıklı durmuyor, dikkat etmişsindir umarım...:p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Güzel bir gezi darısı izmirlilerin başına
tesekurler, yok abi, onlar bensiz geziyorlar artik...

sercan sabah sabah kimyamı bozdun ALLAH seni bildiği gibi yapsın :pale:
Dokulen saclarinin sorumlusu ben degilim:mrgreen:

Motor yoksa buna gezi demem ben arkadaşım... Soğuk memleket oralar... Kıskandın demi....:wiinkk:

Hadi iyisin.... Arabanın rodajını da yaptın... 300 basmışsındır şimdi sen...:wiinkk:

İskeledeki kızlar seni soruyordu..:cherry: Dur be yaww..Yenge okur falan... Ciddi sanır... Bilmezki senin ev kedisi olduğunu....:queen:
Fotolar güzel..Tebrik ederim sercancım.... Şöyle doğal güzelliklerin:cherry: daha doğal resimlerini koysaydın ya azcık....:wiinkk:

abi kusadasinda bi kiz arkadas, pazar gunu motosikletli bi grup gordum belki sende ordasindir diye bakmaya gittim ama goremedim dedi... kiz biraz bakislardan rahatsiz olmus.. acaba Forrap mi urkuttu:)

yok be abi, araba o kadar gitmiyo.. ama yolda bi kac video yaptik, hiz siniri olmayan yerlerde:)





allahsız seni nispet yapıyo bide nerelere gittin isviçrede zürihimi gezdin sadece?
akşama bende ekliyim senin polislere foto çektirdiğin köprünün üstündeki fotolarımı:)
sonra sende gider bi seferihisar yapar foto çektirir eklersin bizim topiğe:queen::queen::queen:

sen seferihisar gezisinde motora 3 kisi binme denemeleri yapmissin fotolardan gordum... bana cok ozenme:mrgreen:

Bize nispet için açılmış misilleme bi gezi konusu buu :queen: Süper olmuş uglyimm valaa ama bi daha motorsuz olmasınn :cherry:
evet yaa, motorsuz olmak cok kotu, ama yakinda oda olacak:)

hadi baktık motorsuzda olsa:mrgreen:
paylaşım için teşekkürler...
tesekurler:)

süper resimler sercan :queen:
bizim buranın polisleri olsa üzerine sürerdi kesin bizim o refah seviyesine ulaşmamız şimdilik hayal gibi :(
kanka, o polis hatunu sana alalim:) ne dersin?
paylaştığın için çok sağol sanki gitmiş gibi oldum bende :)

Paylaşım için tşk. Bu arada türk olmandan dolayı gümrüklerde sorun yaşadın mı?
bu soruyu bekliyordum zaten:)
ben yurtdisina genelde yunanistan konsoloslugundan 6 aylik schengen vizesi aliyorum,ve bu vizeyi normal olarak tum schengen ulkerine direk gidis gelis olarakta kullanabilirsin (mesela ben direk Almanya ya , Hollandaya vs diger schengen ulkelerine de direk tr den uctum, gumrukte polis ne icin geliyorsun sorusuna iyi bi cevap verirsen 30 saniyeden fazla beklemezsin, ama yabanci dil eksikligin varsa ve de iyi bi cevabin olmassa, saatlerce ugrasirsin hatta geri bile gonderilirsin...) dedigim gibi schengen vizesiyle tum uye ulkerelere direk gecebilirsin ancak isvicre haric... normal de isvicre kabul etmiyor, ama Almanya sinirindan gectigim icin gumrukte durdurmadilar.Aslinda durdurma ihtimalleride vardi..cunku diger araclari durdurup kontrol ediyorlardi... sadece donerken Alman polisi durdurdu, arabayi aramak icin, sonra pasaportumu istedi, ne yaptigimi sordu, bende tatildeyim geziyorum dedim...

çok güzel bi gezi paylaştığın için saol

polislerle boy sırasına geçmişiniz:cherry: en sağdaki türk gibi duruyo pala bıyıklarından belli:mrgreen:
evet boy sirasi konusunda haklisin... ben de aynini dusunmustum ve bakip bakip gulmustum:)... adam Turk gibi duruyo ama biraz xxl:)

Eline sağlık.
Yengeye biraz fotoğraf çekme tekniklerini anlatsan iyi olur.:)
Basit şeyler.
Hani elini titretme gibi.:p

Döndünmü Türkiye'ye?
Yoksa hala bizim mahallede mi geziyorsun?

Madem altında araba var, atla gel buraya bir kaç gün.
4-5 saatte burdasın.
Eğer hala İsviçre'deysen!
Abi ben sana gecen sene de soylemistim... gelmek benim icin kolay... yollar guzel, ben hatunla bi konusayim eger bi plan yaparsak belki hafta sonuna gelebiliriz... ya da daha sonra.. sen motorunla bana bi tur ver yeter:) [email protected]
suan Mannheimdayim... senin adresi bana bi daha gondersene:)

Diğer yurtdışı gezin gibi buda çok renkli geçmiş.:cat:Yalnız o bayan polis pek sağlıklı durmuyor, dikkat etmişsindir umarım...:p

sagolasin by mukemmel, o hatun aslinda guzel ama foto da bende begenmedim, vampir gibi cikmis... ama onemlisi polislerin ikisi de cok sempatiktiler:)


killitarkan, tesekurederim dostum:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uglychild
Sana bir mail attım.
Bakarsın.

Görüşmek üzere....

Manheim 'ı sonradan ekledin herhalde. Görmemişim.
Oradan 6 saat sürüyor.
Strazburg-Dijon üzeri geleceksin.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
kanka, o polis hatunu sana alalim:) ne dersin?

alalım alalım da o işi diğer polis yanında yokken yapmak lazım :) her konuda aynı hoşgörüyü gstermeyebilirler, bu gavur milletine güven olmaz:queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
uglychild
Sana bir mail attım.
Bakarsın.

Görüşmek üzere....

Manheim 'ı sonradan ekledin herhalde. Görmemişim.
Oradan 6 saat sürüyor.
Strazburg-Dijon üzeri geleceksin.

evet Mannheim i sonradan ekledim... mailine gercekten cok sevindim, kendimi size gelmisim ve cok iyi agirlanmis gibi hissettim:)
yanliz dedigin gibi Zurihten daha yakinmis, burdan bayagi bi yol surecek:) ama bakalim, durumdan haberdar edecegim. nasil olsa Navi ye yazdim evin onune kadar getirir bizi.. googleearth ten de baktim adrese, evi falan gordum:) motorun uzeri toz doluydu:mrgreen:

alalım alalım da o işi diğer polis yanında yokken yapmak lazım :) her konuda aynı hoşgörüyü gstermeyebilirler, bu gavur milletine güven olmaz:queen:

valla kanka ben sevenlerin arasina giremem:mrgreen: adamda ki tipi gordun:)
 
Katılım
23 Mar 2005
Mesajlar
11
çok iyi ya
..............................................................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst