- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Vidyoyu izleyemedik iyimi
r: Bu DNS ayarı nerden yapılıyor bulamadım gitti.
Biz bunu maGma ile yapacaz da aylardır yapacaz, el oğlu yapmış bile, helal valla.
Yalnız bu makine de SS ve plaka içeri katlanıyor, acaba 150'den sonra katlamak istendiğinde kullanılan DC motorun gücü rüzgara karşı koymaya yetecekmi yada araya giren rüzgar plakayı açmaya zorlar mı?
Biz hep plaka geride bir yerde olmalı ve öne kapanmalı diye düşündük o da kastırdı bizi:mrgreen:
Acaba bu videonun giderken aç kapa aç kapa artema yapanıda var mı:cherry:
Teşekkürler:cat:
Gerek yok youtube açıldı![]()
Böyle olur mu? :queen:
http://208.65.153.253/watch?v=wDZv7FlYi0Q
Bu arada ıp degil dns adreslerini degiştirmeniz gerekiyor ve ayarları degiştirdikten sonra pc'yi kapatıp açmanız gerekiyor. Sanırım bunun için sizde bu dns'ler işe yaramadı. Pc'yi kapatıp açarsanız sorunun çözülecegini düşünüyorum.:cherry:
Hayırlısıyla artık Anadolu yakasına geçicem hergün iş için, lazım olur artık![]()