Evet güzel bir geceydi.Eve gelene kadar biraz donsamda

Buarada erdinç plat olsun Cem ali olsun tanışmakdan memnun oldum.İsmini hatırlayamadım keeway spuer shadowlu arkadaş

YRB 125 kullanan başka diğer bir arkadaş isimleri ve nicklerin bilmiyorum

crayzboyone ilede son anda tanışma fırmastımız oldu ayak üstü.Neyse bir dahaki sefere daha çok konusma fırsatımız olur umarım.:cat:İsmini hatırlayamadım diğer arkadaşlarada burdan selamlar.:rendeer::rendeer:
"""
yol kenarında beklerken bizi geçtiler""" yahu abi biz köprü çıkışında vedalaştık seni göremedik sen önden astırıp gitmişsin sanırım.Sonra ilerde durduğunuzu gördük fakat bu seferde biz durana kadar 500m geçti

Durduk ama birşeye yaramadı.

ale:Arkadaşlığın için çok teşekkür ederim.:rendeer::rendeer: