Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Nis 2005
- Mesajlar
- 321
- Konu Yazar
- #201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de neden arkası kayıyor diye düşünüp duruyordum.
Lastikleri ilk fırsatta değiştir.
Akün bitmiş.
Şarz ederek idare edersin.
Değiştirmene gerek yok.
Ne zaman ki şarj işe yaramamaya başladı o zaman değiştirirsin akünü.
Akü neden bitiyor?
Bunun sebebi HISS denilen sistem.
Motosikleti bir kaç gün kullanmadığın zaman, sistem içten içe aküyü yiyor.
En kısa zamanda bir şarj cihazı almanı öneririm.
Akü üstüne oturduğun koltuğun altında.
Koltuğun arka tarafından hafiçe kaldırırsan tutan iki civata göreceksin.
Bunları sökmek için şu aşağıda gördüğün aletlerden (5) numara olana ihtiyacın var.
![]()
En kısa zamanda bir şarj aleti edinmeni öneririm.
Her zaman lazım olacak.
Benim kullandığım alet şu.
![]()
Bu aletin en önemli özelliği şarj bittiğinde otomatik olarak kesmesi.Ve ışıkla haber vermesi.
![]()
Yanında verilen bu aparatlardan solda gördüğünü kutup başlarına bağla ve alt tarftan ucunu çıkar.
Böylece her şarj etme ihtiyacında koltuğu sökme zahmetinden kurtulursun.
Aşağıda ki resimde de göreceğin gibi aynı cep telefonunu şarj eder gibi motosikletini şarj edebilirsin.
Büyük kolaylık.:bounce:
![]()
Kolay gelsin.
Ama daha dertlerin bitmedi.
Daha çok görüşeceğiz.
Bu nedenle seni şöyle alalım..
Buraya tıklayayım. Ne oluyor? Öğreneyim.
bu şarj aleti nerede satılıyor ve ne kadar, acil almam lazım.