[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
ne günlerde bee halıcıoğlundaki şubeden sulız kağıdımı almiştim 2 gun sonrada askere gıtmıstım :queen:

blackpanther sen kac gıbı gıdıceksın ?

Saat sekize doğruçıkmayı düşünüyorum.gazı kapadıkmı 5 bilemedin 10 dakikada mecidiyeköydeyim.Orda bizim Aliyle buluşacağım oda SYM ci.Ve o yolu biliyor.onla yola devam edeceğiz.
O sati ayarlayabilirsen beraber gideriz.

Ordan Direk Mavi halice gideceğiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saat sekize doğruçıkmayı düşünüyorum.gazı kapadıkmı 5 bilemedin 10 dakikada mecidiyeköydeyim.Orda bizim Aliyle buluşacağım oda SYM ci.Ve o yolu biliyor.onla yola devam edeceğiz.
O sati ayarlayabilirsen beraber gideriz.

Ordan Direk Mavi halice gideceğiz.

hımm anladım ben o saatte gelemem tabı 8 bucukta kapatıyorum ben gelebılırsem 9 bucugu bulur rahat
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Hehh iyi barim.. Beni kırmayacağını biliyodum kuzum :wiinkk:
seni kırarmıyım hiç kuzum anca çatım çatım çatlatırım:cherry:
yalnız ben belini kastetmemiştim:p:p:p:pr::pr:anlamışındır canım
abi sen çoksardın bu ara bele kaseye:queen:
gelmeyi düşünüyordum ama bıktıysanız gelmiyebilirim mesela :queen::queen:

akşam biz sana gelebiliriz, baskın yapabilirizzz::winkwink
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EMİN BU TOPİC E BAK BARİ
POSTA KUTUN DOLU:pr::pr::pr:

:rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
gelmeyi düşünüyordum ama bıktıysanız gelmiyebilirim mesela :queen::queen:

Böö geldi artık fenalıklar bastı beni her buluşmaya da gelinmez ki kardeşim abarttın artık aaa :queen::queen:

Pınar ablam araba işi halletim ben sen işten cıkınca ararım seni konusurs ...
Taamdır orti :p
seni kırarmıyım hiç kuzum anca çatım çatım çatlatırım:cherry:

abi sen çoksardın bu ara bele kaseye:queen:


akşam biz sana gelebiliriz, baskın yapabilirizzz::winkwink

Ah canııım çatlatırmışşş... Bak sen :p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işim biterse bende bi uğrarım
ama harita falan yok bu sefer nasıl gelicez?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GKN beklerim ya biraz iş yaparız :flower:

pınar merak etme zaten gelemicem :queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar buhafta kağıthanede toplanıyoruz mekanda yemeklerimizi yeriz ordanda mavi haliçe geçeriz muhabbete orda devam ederiz.menüyü resimleri ve adresi yarın ekleyeceğim.
ayrıca sizlere orda bir süprizim var yalnız sormayın fakat çok sevinceksiniz ,

adres:cendere cad.no. ayyıldız içgiyim fb yanı belediye otobüs sondurağı profilo anadolu tekniklise halısaha büfesi.

BULUŞMA SAATİ : 19:00 BEN 18:00 DEN SONRA ORDAYIM

menü ve tarifesi:

ekmekarası kft:5 ytl
tost çeşitleri:
kaşarlı: 1,5 ytl
sucuklu: 1,5 ytl
karışık: 2 ytl
kavurmalı: 3,5 ytl:
sosisli: 3 ytl(büyük boy)
cips: 2,5 ytl
dardaneltonlu balık:4 ytl
(balık,turşu,mısır)

içecekler:

çay: 50 krş
ayran: 75 krş
cola turka: 1 ytl
cocola: 1,5 ytl
çamlıca: 1 ytl
capyy: 1,5 ytl
dimes şişe: 1 ytl
swepps 1,5 ytl
lipton: 1,5 ytl
su: 50 krş
bitkisel çaylar:1 ytl
buluşma saati 19:00

katılım listesi: (son durum buşekilde)

1.ümmet perkitan
2.deli mavili
3.GKN
4.pınar
5.tugçetugçe
6.aye
7.marv
8.dalyan
9.erdinçpolat
10.mhrrmkpnr
11. crayzboyone
12.aargh
13.emin_arikoğlu
14.magma
15.istburak
16.hasanpınar0537
17.ragnosan
18.Rola
19.ihsanhakan
20.silah1
21.orcunmaviş
22.syriana+1
23.özrace
24.ugurcuk
25.tekila_30
26.tencere
27.cem_ali
28.erdo2002
29.vreon
30.Blackpanther
31.SYMALİ
32.hanedan12
33.metalgot
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adres:cendere cad.no. ayyıldız içgiyim fb yanı belediye otobüs sondurağı profilo anadolu tekniklise halısaha büfesi.

abi iyi hos da arife detaylı tarif gerek:)
leventten gelicem
istanbul bilgisi zayıf
malum ankara kökenliyiz:)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu biri beni artçı alsın gözünüzü seveyim!!!

yoksa ben gelemem
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi çanta getirelim mi sürpriz için yoksa gerek yokmu?:)

aha yakaladım şimdi kitlicem birine kendim :queen:

marv :queen: sen anadolu yakasından gidiyodun dimi artçı alcenmi beni :queen: malumunu artık 2 ayak dört çeker tabanvaya tabiyiz..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoba kardşeim benim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst