[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar buhafta kağıthanede toplanıyoruz mekanda yemeklerimizi yeriz ordanda mavi haliçe geçeriz muhabbete orda devam ederiz.menüyü resimleri ve adresi yarın ekleyeceğim.
ayrıca sizlere orda bir süprizim var yalnız sormayın fakat çok sevinceksiniz ,

adres:cendere cad.no. ayyıldız içgiyim fb yanı belediye otobüs sondurağı profilo anadolu tekniklise halısaha büfesi.

BULUŞMA SAATİ : 19:00 BEN 18:00 DEN SONRA ORDAYIM

menü ve tarifesi:

ekmekarası kft:5 ytl
tost çeşitleri:
kaşarlı: 1,5 ytl
sucuklu: 1,5 ytl
karışık: 2 ytl
kavurmalı: 3,5 ytl:
sosisli: 3 ytl(büyük boy)
cips: 2,5 ytl
dardaneltonlu balık:4 ytl
(balık,turşu,mısır)

içecekler:

çay: 50 krş
ayran: 75 krş
cola turka: 1 ytl
cocola: 1,5 ytl
çamlıca: 1 ytl
capyy: 1,5 ytl
dimes şişe: 1 ytl
swepps 1,5 ytl
lipton: 1,5 ytl
su: 50 krş
bitkisel çaylar:1 ytl
buluşma saati 19:00

katılım listesi: (son durum buşekilde)

1.ümmet perkitan
2.deli mavili
3.GKN
4.pınar
5.tugçetugçe
6.aye
7.marv
8.dalyan
9.erdinçpolat
10.mhrrmkpnr
11. crayzboyone
12.aargh
13.emin_arikoğlu
14.magma
15.istburak
16.hasanpınar0537
17.ragnosan
18.Rola
19.ihsanhakan
20.silah1
21.orcunmaviş
22.syriana+1
23.özrace
24.ugurcuk
25.tekila_30
26.tencere
27.cem_ali
28.erdo2002
29.vreon
30.Blackpanther
31.SYMALİ
32.hanedan12
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
hoop millet biz buluşma günü saat 18:00da erdincpolat, cem_ali, erdo2002 ve ben kozyatağından yola çıkıcaz
bizle beraber gelmek isteyenler pm felan atsın.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
abi bende kesin geliyorum, şehir dışı seyahati pazara kaldı, geceden çıkıcam yola, yalnız dikkatimi çeken bişey buluşmanın saati yyok, 7 demi kapıthanede olalım:silent:
Hehh iyi barim.. Beni kırmayacağını biliyodum kuzum :wiinkk:
evet rezervasyon ile alıyolar içeri :p
Yaa evet aslında ismini yazdırmayanlar yer kalmıyosa ayakta kalsın.. İsim yazdıranlar otursun.. Burada sorun olmaz ama tophanede öyle yapalım artık.. İsim yazdıranla yazdırmayanın bi farkı olmalı dimi ama :queen:
hoop millet biz buluşma günü saat 18:00da erdincpolat, cem_ali, erdo2002 ve ben kozyatağından yola çıkıcaz
bizle beraber gelmek isteyenler pm felan atsın.
Bende sizle birlikte gelmek istiyorum.. Beni biri alsın.. Buluşma yerinin orda evim.. Alın beni, kozyatağında buluşalım buluşma yerine tekrardan gelelim olmas mı :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Ümmet abi,oradan mavi haliçe geçeriz dedin.mavi haliç dediğin yer neresi nasıl gelinir...
İlk toplanma yerini kaçırınlar veya geç gelecek olanlar için soruyorum(örnek ben)
Saygılar.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ümmet abi,oradan mavi haliçe geçeriz dedin.mavi haliç dediğin yer neresi nasıl gelinir...
İlk toplanma yerini kaçırınlar veya geç gelecek olanlar için soruyorum(örnek ben)
Saygılar.

Halıcıoğlundaki askeriyeyi biliyosun sanırım..
Işıkların yanında hemen..
Askeriyenin karşısında iskele var vapur iskelesi..
Biliyosun dimi?
Hıhh işte orda :)

Miniaturk dolaylarında gelecekler içinde şöyle anlatıyım.. Miniaturk e sırtınızı verdiğinizde sağ tarafımınız denk geldiği yönden devam ediyosunuz, bi alt geçitten geçeceksiniz.. Alt geçitten çıkınca hemen sağa yanaşın çünkü dönüş pek görülmüyo kaçırılmaya müsait..
Sağda gemiyi görüceksiniz zaten :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Halıcıoğlundaki askeriyeyi biliyosun sanırım..
Işıkların yanında hemen..
Askeriyenin karşısında iskele var vapur iskelesi..
Biliyosun dimi?
Hıhh işte orda :)

Bilmiyorum ama bu kadar tarifte yeter sanırım.Sora sora bağdat bulunurmuş.
Baktım bulamıyorum çeker sahile bir balık ekmek yer dönerim:cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Halıcıoğlundaki askeriyeyi biliyosun sanırım..
Işıkların yanında hemen..
Askeriyenin karşısında iskele var vapur iskelesi..
Biliyosun dimi?
Hıhh işte orda :)

Miniaturk dolaylarında gelecekler içinde şöyle anlatıyım.. Miniaturk e sırtınızı verdiğinizde sağ tarafımınız denk geldiği yönden devam ediyosunuz, bi alt geçitten geçeceksiniz.. Alt geçitten çıkınca hemen sağa yanaşın çünkü dönüş pek görülmüyo kaçırılmaya müsait..
Sağda gemiyi görüceksiniz zaten :wiinkk:

ne günlerde bee halıcıoğlundaki şubeden sulız kağıdımı almiştim 2 gun sonrada askere gıtmıstım :queen:

blackpanther sen kac gıbı gıdıceksın ?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ne günlerde bee halıcıoğlundaki şubeden sulız kağıdımı almiştim 2 gun sonrada askere gıtmıstım :queen:

blackpanther sen kac gıbı gıdıceksın ?

Hayırdır yine mi gelicen yoksa??:cherry:
Her buluşmaya geliyosun, bıkmadın mı :queen::queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
19
çok güzel bir buluşma olacaga benziyor.Ben en çok şu sürprizi merak ediyorum.Ne olacak acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst