[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
abi bende kesin geliyorum, şehir dışı seyahati pazara kaldı, geceden çıkıcam yola, yalnız dikkatimi çeken bişey buluşmanın saati yyok, 7 demi kapıthanede olalım:silent:

tamam gökhan buluşma saatini yazdım sayfaya,saat 19:00

arkadaşlar buhafta kağıthanede toplanıyoruz mekanda yemeklerimizi yeriz ordanda mavi haliçe geçeriz muhabbete orda devam ederiz.menüyü resimleri ve adresi yarın ekleyeceğim.
ayrıca sizlere orda bir süprizim var yalnız sormayın fakat çok sevinceksiniz ,

adres:cendere cad.no. ayyıldız içgiyim fb yanı belediye otobüs sondurağı profilo anadolu tekniklise halısaha büfesi.

BULUŞMA SAATİ : 19:00 BEN 18:00 DEN SONRA ORDAYIM

menü ve tarifesi:

ekmekarası kft:5 ytl
tost çeşitleri:
kaşarlı: 1,5 ytl
sucuklu: 1,5 ytl
karışık: 2 ytl
kavurmalı: 3,5 ytl:
sosisli: 3 ytl(büyük boy)
cips: 2,5 ytl
dardaneltonlu balık:4 ytl
(balık,turşu,mısır)

içecekler:

çay: 50 krş
ayran: 75 krş
cola turka: 1 ytl
cocola: 1,5 ytl
çamlıca: 1 ytl
capyy: 1,5 ytl
dimes şişe: 1 ytl
swepps 1,5 ytl
lipton: 1,5 ytl
su: 50 krş
bitkisel çaylar:1 ytl
buluşma saati 19:00

katılım listesi: (son durum buşekilde)

1.ümmet perkitan
2.deli mavili
3.GKN
4.pınar
5.tugçetugçe
6.aye
7.marv
8.dalyan
9.erdinçpolat
10.mhrrmkpnr
11. crayzboyone
12.aargh
13.emin_arikoğlu
14.magma
15.istburak
16.hasanpınar0537
17.ragnosan
18.Rola
19.ihsanhakan
20.silah1
21.orcunmaviş
22.syriana+1
23.özrace
24.ugurcuk
25.tekila_30
26.tencere
27.cem_ali
28.erdo2002
29.vreon
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi surprızden bizede varmı :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ümmet abiden hepinize kinder suprise yumurta (((:) bana soyledi vala bilmem artıkın
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı o zaman hımmm kıme versen bana getırebılır :) aye getirirmisin sen:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
oyle gelemeyip hediye tırtıklamaca varsa bende istiyorum (:)
evet ama gelenlerin hepsine veerdikten sonra geriye kalanları gelemeyenlere yettiği kadar vercem çinkü saymadım gözkararı aldım.gönül isterki tüm mt ye yetsin. :cat::cat::cat:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
cümleten iyi akşamlar her nekadar faal olmasamda siteyi takip etmekdeyim.yarınki buluşmada aranızda olmaktan sizlerle tanışmakdan mutluluk duyarım.anadolu yakasından geliyorum.saat 18.00 de ptt durağında olurum toplu gitmek benim içinde uygun olur.bu arda yarın geliceklerden benim gibi kimseyi tanımayan birileri varmı fazla yabancılık çekmem o bakımdan... :)
herkese sevgiler saygılar...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
cümleten iyi akşamlar her nekadar faal olmasamda siteyi takip etmekdeyim.yarınki buluşmada aranızda olmaktan sizlerle tanışmakdan mutluluk duyarım.anadolu yakasından geliyorum.saat 18.00 de ptt durağında olurum toplu gitmek benim içinde uygun olur.bu arda yarın geliceklerden benim gibi kimseyi tanımayan birileri varmı fazla yabancılık çekmem o bakımdan... :)
herkese sevgiler saygılar...
adını yazdım gelsen tanıaşacak çok kişi var.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
cümleten iyi akşamlar her nekadar faal olmasamda siteyi takip etmekdeyim.yarınki buluşmada aranızda olmaktan sizlerle tanışmakdan mutluluk duyarım.anadolu yakasından geliyorum.saat 18.00 de ptt durağında olurum toplu gitmek benim içinde uygun olur.bu arda yarın geliceklerden benim gibi kimseyi tanımayan birileri varmı fazla yabancılık çekmem o bakımdan... :)
herkese sevgiler saygılar...

Hoşgelmişsen sefalar getirmişsen :) İnşallah gelirsin ve tanışırıs ... :rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
cem_ali
arkadaşla beraber gelicez yolda tanışıcaz zaten yabancılık çekmezsin merak etme ama ilk oldugu için biraz garip olucak banada oldugu için
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
cümleten iyi akşamlar her nekadar faal olmasamda siteyi takip etmekdeyim.yarınki buluşmada aranızda olmaktan sizlerle tanışmakdan mutluluk duyarım.anadolu yakasından geliyorum.saat 18.00 de ptt durağında olurum toplu gitmek benim içinde uygun olur.bu arda yarın geliceklerden benim gibi kimseyi tanımayan birileri varmı fazla yabancılık çekmem o bakımdan... :)
herkese sevgiler saygılar...
pttninordan 3 motor gidicez demkki.Enaz tabiki:)


cem_ali
arkadaşla beraber gelicez yolda tanışıcaz zaten yabancılık çekmezsin merak etme ama ilk oldugu için biraz garip olucak banada oldugu için

yarın buluşuyoruz allahdan bir mani çıkmazsa:cat: 18de pttnin orda.Umarım yolu bilen vardır yoksa dön baba dönelim olacak :p:bounce:

Bu arada ümmet abi beni yazmamışsın :silent::silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
pttninordan 3 motor gidicez demkki.Enaz tabiki:)




yarın buluşuyoruz allahdan bir mani çıkmazsa:cat: 18de pttnin orda.Umarım yolu bilen vardır yoksa dön baba dönelim olacak :p:bounce:

Bu arada ümmet abi beni yazmamışsın :silent::silent:
şimdi yazıyorum :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst