[Eskişehir - MT]

Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
eray hamza önce slm lar biraz sakin olun kimsenin sizi dışladıgı yok yazma diyende yok ama bence sert cevaplar yazıyorsunuz.ve yazdıgınız insanlar hepsi sizden yaşça büyük ve uzun süredir burda olan arkadaşlar.size bir sey söyleyim burdaki arkadaşlar yazmasada herkes bu topigi takip eder benim mesaj sayım bile dikkat ederseniniz hepinizden azdır(en eski olanlardan biriyim)onun için herseyi kişileştirmeyin bi hafta sonu toplanalım herkes gelsin bu can sıkıcı olayda ortadan kalksın kimse küsmesin yazın gezilecek çok yer var tabi yolda beni yakalayabilirseniz:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
chopper'ci bi ikiniz varsınız da ondan. :) ben niye scooterîma kayış deyince kimse yazmıyo ? çünkü scooter bi tek bende var. benim de hiç zoruma gitmiyo açıkcası. gökhanda var scooter ama onunki kalite dylan :):):)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
eray hamza önce slm lar biraz sakin olun kimsenin sizi dışladıgı yok yazma diyende yok ama bence sert cevaplar yazıyorsunuz.ve yazdıgınız insanlar hepsi sizden yaşça büyük ve uzun süredir burda olan arkadaşlar.size bir sey söyleyim burdaki arkadaşlar yazmasada herkes bu topigi takip eder benim mesaj sayım bile dikkat ederseniniz hepinizden azdır(en eski olanlardan biriyim)onun için herseyi kişileştirmeyin bi hafta sonu toplanalım herkes gelsin bu can sıkıcı olayda ortadan kalksın kimse küsmesin yazın gezilecek çok yer var tabi yolda beni yakalayabilirseniz:p



abi tamam gezılere de katılamıyoruz ama hazıran ıtıbarıyle cogu yere gıdecem benım anlamadıgım olay su burda cogu zaman 2 lı konusmalar oluyor onlara neden bır sey dıyen olmuyor ve ben gecen hafta bır sey yazdım sadece bora abım den cvp geldı baskaları sanıyorum kı bakmadı bıle cunku cevap gelmedı
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
digi_boy26, mterayes26, just_hmz_26, AS_DOPER, torento_1987, halidbin, oldcityboy

herkes burda işte ne güzel. bi caht olsaydı konuşurduk kahveye çevirirdik ne güzel :):):)
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
arkadaşlar bişi yok ben sadece hamza arkadaşımın dalga gectiğini düşündüm okadar.eray arkadaşım.sizlerlede oturduk.ersin ve sinanda pazar beraberlerdik.hiçde dışlanmış bir hallleri yoktu.gayet iyi anlaşıyoruz.ben sadece mt den birisinin yorumunu beğenmedim okadar...benim sorunum yok.yüzyüze bakıcaz diyorum...hamza kötü niyetli olduğundan değil sizlerde öylesiniz..iyisimi artık atışmayı kapatalım.benim sorunum yok...rahat ve sakinleşin...kimsenin kötü birisi olduğunu sanmıyorum...kapansınnn...birbirinize cevap yazmayı bırakın diyorum...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar bişi yok ben sadece hamza arkadaşımın dalga gectiğini düşündüm okadar.eray arkadaşım.sizlerlede oturduk.ersin ve sinanda pazar beraberlerdik.hiçde dışlanmış bir hallleri yoktu.gayet iyi anlaşıyoruz.ben sadece mt den birisinin yorumunu beğenmedim okadar...benim sorunum yok.yüzyüze bakıcaz diyorum...hamza kötü niyetli olduğundan değil sizlerde öylesiniz..iyisimi artık atışmayı kapatalım.benim sorunum yok...rahat ve sakinleşin...kimsenin kötü birisi olduğunu sanmıyorum...kapansınnn...birbirinize cevap yazmayı bırakın diyorum...

ismaıl abı soyle o kısıyı konusalım bır daha aynı sey yapmasın kesınlıkle kaba kuvvet degıl ınsan gıbı konusalım
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
arkadaşlar zamanında yapıp bi hata bu topiği sildirdiyseniz bunun biletini bize kesemezsiniz

helal olsun olayı size bize döndürdünüz

artık olay terbiyesizlik boyutuna ulaştı resmen ayrıma gittiniz 15 e 3 müş

ordaki 15 kişinin çoğu birbirini ilk kez gördü herkesin kendine has bi grubu var herkes onlarla takılıyor bu sizin içinde benim içinde onun içinde gecerli herkes herkesle geçinmek zorunda değil

yaptığınız yorumlara dikkat edin biraz bilip bilmeden konuşup boş şeylerle topiği doldurduk kendim moderatoru kimse konuşup sildirmeyi düşünüyorum

asıl boş konuşulan konu bu

birazda ben boş konularla uğraşayım

ismail adamlarla alkalı bişey yok ortada yapılan yorumlara bakmak lazım

bu burda konuşularak hallolmaya bilir toplanıp bi görüşrülmeli bence bu durum klavye başında herkes istediğini yazıyor görüp tanıyıp bilmeden

TOPLANTI TALEP EDİYORUM VOLKAN GEREĞİNİ ARZ EDERİM
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
arkadaşlar bişi yok ben sadece hamza arkadaşımın dalga gectiğini düşündüm okadar.eray arkadaşım.sizlerlede oturduk.ersin ve sinanda pazar beraberlerdik.hiçde dışlanmış bir hallleri yoktu.gayet iyi anlaşıyoruz.ben sadece mt den birisinin yorumunu beğenmedim okadar...benim sorunum yok.yüzyüze bakıcaz diyorum...hamza kötü niyetli olduğundan değil sizlerde öylesiniz..iyisimi artık atışmayı kapatalım.benim sorunum yok...rahat ve sakinleşin...kimsenin kötü birisi olduğunu sanmıyorum...kapansınnn...birbirinize cevap yazmayı bırakın diyorum...

Abi hangi yorum ben onu anlamış değilim...

::plus1::TOPLANTI
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar zamanında yapıp bi hata bu topiği sildirdiyseniz bunun biletini bize kesemezsiniz

helal olsun olayı size bize döndürdünüz

artık olay terbiyesizlik boyutuna ulaştı resmen ayrıma gittiniz 15 e 3 müş

ordaki 15 kişinin çoğu birbirini ilk kez gördü herkesin kendine has bi grubu var herkes onlarla takılıyor bu sizin içinde benim içinde onun içinde gecerli herkes herkesle geçinmek zorunda değil

yaptığınız yorumlara dikkat edin biraz bilip bilmeden konuşup boş şeylerle topiği doldurduk kendim moderatoru kimse konuşup sildirmeyi düşünüyorum

asıl boş konuşulan konu bu

birazda ben boş konularla uğraşayım

ismail adamlarla alkalı bişey yok ortada yapılan yorumlara bakmak lazım

bu burda konuşularak hallolmaya bilir toplanıp bi görüşrülmeli bence bu durum klavye başında herkes istediğini yazıyor görüp tanıyıp bilmeden

TOPLANTI TALEP EDİYORUM VOLKAN GEREĞİNİ ARZ EDERİM




abı anlamıyorum bu mıllet neden bırden bıze puskurdu 15 e 3 kavramı hıc hos degıl



toplanalım bir yerde oturup konusalım tatlıya baglayalım
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
gezi yazılarını tekrardan okudum kimsenin bi aksi yorumunu göremedim ama faruk un durduk yerde biraz aktif ol demesi abes olmuş, ben öle söylencek bişeyde bulmadım, biyerde oturalım hep beraber konuşalım en güzeli budur,
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
abi tamam gezılere de katılamıyoruz ama hazıran ıtıbarıyle cogu yere gıdecem benım anlamadıgım olay su burda cogu zaman 2 lı konusmalar oluyor onlara neden bır sey dıyen olmuyor ve ben gecen hafta bır sey yazdım sadece bora abım den cvp geldı baskaları sanıyorum kı bakmadı bıle cunku cevap gelmedı

eray bu ikili konuşmaların hangisi nekadar sürmüşki ikili konuşmalar okadar uzun sürüo.istersen geri dönüp bakabilirsin.onların konuştukları belli bi konu üzerinde ve 3-5 mesajdan ibaret.sayfaları 2 kişi değiştirmiyor....bu arada unutmadan biz dağdan inmemiyizzzz.nerden çıkardın kaba kuvveti.muratın dediği yaş önemli değildir lafını anlamamışsın.bi daha düşün bence.
cüneyt abi önce senin 954 ü bi görelim hayılısıylada ondan sonra görüşelim.bu arada umut yanımda ve bilgisayar almaktan vazgeçmekle tehtid ediyor.ona göre.....
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
arkadaşlar bişi yok ben sadece hamza arkadaşımın dalga gectiğini düşündüm okadar.eray arkadaşım.sizlerlede oturduk.ersin ve sinanda pazar beraberlerdik.hiçde dışlanmış bir hallleri yoktu.gayet iyi anlaşıyoruz.


he ya dimi. karşı karşıya et pişirdik be senle :):):) volkan'ın faruk'un umut'un bora'nın gökhan'ın (düğün sahibi:queen:) kahkahaları inletiyodu oraları. cüneyt abimle de yahya abimle de bolca muhabbet imkanımız oldu. özellikle et pişirme ve mangal master'ı yaptım :):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
eray bu ikili konuşmaların hangisi nekadar sürmüşki ikili konuşmalar okadar uzun sürüo.istersen geri dönüp bakabilirsin.onların konuştukları belli bi konu üzerinde ve 3-5 mesajdan ibaret.sayfaları 2 kişi değiştirmiyor....bu arada unutmadan biz dağdan inmemiyizzzz.nerden çıkardın kaba kuvveti.muratın dediği yaş önemli değildir lafını anlamamışsın.bi daha düşün bence.
cüneyt abi önce senin 954 ü bi görelim hayılısıylada ondan sonra görüşelim.bu arada umut yanımda ve bilgisayar almaktan vazgeçmekle tehtid ediyor.ona göre.....



tamam abı ama ben suna hos bakmadım suraya ben sahsı olarak bır kac tane soru yazdım bu zamana kadar 1-2 anca cevap yazdı ve abıcım ozur dılıyorum asker abımle konustum basından olay gecmıs askerde ölümden donmus o sırada cıktı o kaba kuvvet ozur dıelrım soz ıcın
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
arkadaşlar zamanında yapıp bi hata bu topiği sildirdiyseniz bunun biletini bize kesemezsiniz

helal olsun olayı size bize döndürdünüz

artık olay terbiyesizlik boyutuna ulaştı resmen ayrıma gittiniz 15 e 3 müş

ordaki 15 kişinin çoğu birbirini ilk kez gördü herkesin kendine has bi grubu var herkes onlarla takılıyor bu sizin içinde benim içinde onun içinde gecerli herkes herkesle geçinmek zorunda değil

yaptığınız yorumlara dikkat edin biraz bilip bilmeden konuşup boş şeylerle topiği doldurduk kendim moderatoru kimse konuşup sildirmeyi düşünüyorum

asıl boş konuşulan konu bu

birazda ben boş konularla uğraşayım

ismail adamlarla alkalı bişey yok ortada yapılan yorumlara bakmak lazım

bu burda konuşularak hallolmaya bilir toplanıp bi görüşrülmeli bence bu durum klavye başında herkes istediğini yazıyor görüp tanıyıp bilmeden

TOPLANTI TALEP EDİYORUM VOLKAN GEREĞİNİ ARZ EDERİM

kardeş kimsenin terbiyesizlik yaptıgı yok o zaman herkes kendi kendine takılsın
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
eray hamza önce slm lar biraz sakin olun kimsenin sizi dışladıgı yok yazma diyende yok ama bence sert cevaplar yazıyorsunuz.ve yazdıgınız insanlar hepsi sizden yaşça büyük ve uzun süredir burda olan arkadaşlar.size bir sey söyleyim burdaki arkadaşlar yazmasada herkes bu topigi takip eder benim mesaj sayım bile dikkat ederseniniz hepinizden azdır(en eski olanlardan biriyim)onun için herseyi kişileştirmeyin bi hafta sonu toplanalım herkes gelsin bu can sıkıcı olayda ortadan kalksın kimse küsmesin yazın gezilecek çok yer var tabi yolda beni yakalayabilirseniz:p

snn motoru merak etmeye başladım abi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst