Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
Garantiden düşmesi basit mi geliyor sana?
Zincir değilde dişli garantiye giriyor olması gerek.
Hadi garantiden düştü diyelim
Yarın bir gün motorda ciddi bir sorun oldugunda ne yapacaksın?

benim marş dinamosu bozuldu tam 35 günde geldi 1 ayy motorum yattı vurdurarak çalıştırdım onun için fazla güvenim kalmadı... kendi başımın çaresine bakıcam her bakımda 40 lira veripte dandik açık yağ koyacağına kendim sentetikli yağ koyuyom, hava filtresini temizliyom ..... şimdiye kadar marştan başka bi problem çıkarmadı bundan sonada çıkarmaz inşallah ne diyelim .....
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
benim marş dinamosu bozuldu tam 35 günde geldi 1 ayy motorum yattı vurdurarak çalıştırdım onun için fazla güvenim kalmadı... kendi başımın çaresine bakıcam her bakımda 40 lira veripte dandik açık yağ koyacağına kendim sentetikli yağ koyuyom, hava filtresini temizliyom ..... şimdiye kadar marştan başka bi problem çıkarmadı bundan sonada çıkarmaz inşallah ne diyelim .....

aynen benimde marş dinamasumu motorumu :silent:yanmışdı garantiden değişti:cat:garanti genelde iyi ama çoğu zamanda geçiriyorlar :)Biraz argo oldu ama öyle:farao::farao:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
arkadaşlar lastikleri değiştiricem kısa zamanda...
metzeller ME22 alıcam...
arka 90/90 18 alıcam önede aynı takanlar gördüm ama 2.75 18 takanda var ön tarafa...2.75 nasıl bir ölçü neye denk geliyor bi fikriniz varmı..?
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
arkadaşlar lastikleri değiştiricem kısa zamanda...
metzeller ME22 alıcam...
arka 90/90 18 alıcam önede aynı takanlar gördüm ama 2.75 18 takanda var ön tarafa...2.75 nasıl bir ölçü neye denk geliyor bi fikriniz varmı..?
Ybr'nin ön lastik ebatıyla aynı Aykutum:cat:
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
arkadaşlar lastikleri değiştiricem kısa zamanda...
metzeller ME22 alıcam...
arka 90/90 18 alıcam önede aynı takanlar gördüm ama 2.75 18 takanda var ön tarafa...2.75 nasıl bir ölçü neye denk geliyor bi fikriniz varmı..?

arka 90/90 -18 ön 80/100 - 18 ölçüleri bunlar....

nerden alıyon ...?
fiyatı ne ...?
bilgilendirirsen seviniriz bende alıcam.. bildiğiniz gibi orjinaller çok dandik...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bence 90/90 ebadını önede uygulayın benim önle arka aynı hiç bir problem yaşamıyorum lastikler gene duro dişlisi kalın tip olan gayet iyi :cat:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
arkadaşlat mtv ödeyen var mı aranızda ne kadar acaba bizim motorların motorlu taşıtlar vergisi
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar nasılsınız görüşmeyeli motorlarınız nasıl.Benim motor iyi 9000km oldu yakıt iyi memnunum zorda olsa ybr125 i geçebiliyorum ama düz yolda 115ten fazlası imkansız gibime geliyo fakat öncede düzde 125 basardım şimd, 115 den fazlasını demiyo neyse iyi günler deilerim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar nasılsınız görüşmeyeli motorlarınız nasıl.Benim motor iyi 9000km oldu yakıt iyi memnunum zorda olsa ybr125 i geçebiliyorum ama düz yolda 115ten fazlası imkansız gibime geliyo fakat öncede düzde 125 basardım şimd, 115 den fazlasını demiyo neyse iyi günler deilerim.


sürat sorunu hepimizde aynı sanırım 100 den sonra motor gitmicem demeye başlıyor yokuş aşşagı belki 120 oda uzun yolda ama dikkat ettiyseniz 100 km de red line koymuşlar daha fazlası güvenli dğil zaten 110 da herzaman görmüyo uzun düzlüklerde ama idare eder süratle işimiz yok:)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
haci şimdi baktım 34 ytl 1.dönem...34 ytl 2.dönem olmak üzere toplam 68 ytl vergimiz var devlete...


2007 de 32 ydi...




http://www.trafik.gov.tr/sorgulamalar/sorgulamalar.asp


buraya bilgilerini gir görürsün...trafik sigortamda bitecek 15.01.2007 de...onada 25-30 lira bayılırım herhalde...:pale:

eywallah mete_han abicim saolasın eski motorumda 3 yıl önemsemedim bu vergileri sonra sattığım parayı vergi olarak ödedimdi çokta kızdımdı kendime:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eywallah mete_han abicim saolasın eski motorumda 3 yıl önemsemedim bu vergileri sonra sattığım parayı vergi olarak ödedimdi çokta kızdımdı kendime:rendeer:

kanki ne kadar ödemezsen ödeme eninde sonunda karşımıza temiz kağıdı alırken çıkar...

onuda boiver bir gezide maliye aracı durdurursa (burası tr olmaz olmaz deme) cezayı basar vallqa...maliyeninde polis gibi arac kontrol yetkisi vardır...belli noktalarda kamyonlareı çevirir sevk irsaliyesi varmı diye bakar...bir ceza yazar aklın hayalin durur...yani durduruğu malların değerinin bilmem kaçı diye...bize en fazla verginin 1-2 misli ceza yazar...
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
108
cbf_150=Kağnı

Ya arkadaşlar, Honda'nın yüzkarası şu cbf 150 den ben de kullanıyorum altı yedi aydır. Beni resmen strese soktu. Bakıyorum da, sizler halinizden gayet memnunsunuz. Koskocaman 150 cc'lik motoruyla hız yapmıyo namussuz. Ben maksimum hızım olan 110 km/h de giderken, 125 cc lik ybr nin yanımdan öyle bir geçişi var ki, her seferinde bu cbf 150 denen kağnıyı aldığım günden dolayı kendimi suçlamadan, hatta bazen kendi kendime sövmeden edemiyorum. Yok mu bunun bir çaresi. Satim kurtuliim diyorum, ama verdiğim paraya acıyorum. İşin ucunda zarar etmek var. Satmiim diyorum. Bu sefer içime sinmiyor. İki arada bir derede kaldım.
9000 RPM de motor kesiciye giriyor.Chip tuningciler bunun ateşleme beynini okuyup bir yenisini yapamıyorlar mı? Bir kaç tane motorun beynini denedik ama ateşleme zamanlaması uymadı. Tanıdığınız tuningciler varsa bir sorsanız, sunun kesici sorununu çözecek bir babayiğit yokmuymuş diye. Selamlar, yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim:pr::pr::pr:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ya benim motor uzun süre 90-100 gittiğimde yada daha fazla zorladığımda stop ediyo bi dahada iflah olmuyo ondan sonra durmadan stop ediyo 1-2 kmde bir...hız kesiciyemi giriyoda iflah olmuyo acaba başka bişeymi var yoksa anlamadım...bide başıma yeni gelen bir arıza var ön dişlinin oralardan ses geliyo zincir takımını değiştirdiler kesilmedi şimdi şanzımandan şüpheleniyolar şanzımanda iğnelermi ne varmış ordan geliyo olabilirmiş...garantiden motor zincir takımı ıvır zıvır bir sürü şey değiştirdim bide bu şanzıman falan değişirse bi çok parça değişmiş olacak...kaza sebebiyle ön amortisörler ve fren diski falanda değişmişti yakında lastikleride değiştircem motor 10 binde ama sadece şasi 10 bin gerisi hep farklı :queen::queen:
şaka maka sorana memnunuz diyorumda çokta memnun değilim açıkçası yakında honda maaşa bağlıcak beni hergün servisteyim :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
sunun kesici sorununu çözecek bir babayiğit yokmuymuş diye.

olmazmııı.....:queen:
hemde alası var.

ya benim motor uzun süre 90-100 gittiğimde yada daha fazla zorladığımda stop ediyo bi dahada iflah olmuyo ondan sonra durmadan stop ediyo 1-2 kmde bir...hız kesiciyemi giriyoda iflah olmuyo acaba başka bişeymi var yoksa anlamadım...bide başıma yeni gelen bir arıza var ön dişlinin oralardan ses geliyo zincir takımını değiştirdiler kesilmedi şimdi şanzımandan şüpheleniyolar şanzımanda iğnelermi ne varmış ordan geliyo olabilirmiş...garantiden motor zincir takımı ıvır zıvır bir sürü şey değiştirdim bide bu şanzıman falan değişirse bi çok parça değişmiş olacak...kaza sebebiyle ön amortisörler ve fren diski falanda değişmişti yakında lastikleride değiştircem motor 10 binde ama sadece şasi 10 bin gerisi hep farklı :queen::queen:
şaka maka sorana memnunuz diyorumda çokta memnun değilim açıkçası yakında honda maaşa bağlıcak beni hergün servisteyim :p

arkadaşım benim motorum 10650 km ve şimdiye kadar tek bir sorun çıkarmadı,
ama şimdi burda çok özel bir soru var:
sen kaç kilosun.???
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Ya arkadaşlar, Honda'nın yüzkarası şu cbf 150 den ben de kullanıyorum altı yedi aydır. Beni resmen strese soktu. Bakıyorum da, sizler halinizden gayet memnunsunuz. Koskocaman 150 cc'lik motoruyla hız yapmıyo namussuz. Ben maksimum hızım olan 110 km/h de giderken, 125 cc lik ybr nin yanımdan öyle bir geçişi var ki, her seferinde bu cbf 150 denen kağnıyı aldığım günden dolayı kendimi suçlamadan, hatta bazen kendi kendime sövmeden edemiyorum. Yok mu bunun bir çaresi. Satim kurtuliim diyorum, ama verdiğim paraya acıyorum. İşin ucunda zarar etmek var. Satmiim diyorum. Bu sefer içime sinmiyor. İki arada bir derede kaldım.
9000 RPM de motor kesiciye giriyor.Chip tuningciler bunun ateşleme beynini okuyup bir yenisini yapamıyorlar mı? Bir kaç tane motorun beynini denedik ama ateşleme zamanlaması uymadı. Tanıdığınız tuningciler varsa bir sorsanız, sunun kesici sorununu çözecek bir babayiğit yokmuymuş diye. Selamlar, yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim:pr::pr::pr:

sende 38'lik dişli tak 135 km hızı gör arkadaşım.
biz keyfimizden bir hafta bolu dağı, bir hafta uludağ,bir hafta edirne gezerken sen sorunlardan bahsediyorsun.
6650 km deyim tek kuruş masraf yok.:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
40
arkadaşım onu alacağına ybr al belki inanmayacaksınız ama ybr ile cbf kağıştırdık ybr geçti boşuna fark verip cbf almayın bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst