Ne oldu, toplaştınız yani en sonunda...
eee resim yok mu resim.
Özgür'ün masayı nere kurdunuz?
Kime ne olduysa cengız abı gecmıs olsun ne oldu ??? vede hanı resımler emınım guzeldır her zamanki gibi sızı emeklı grubu sızı)):queen::queen::queen:
Çenkiscim hayatım geçmiş olsun.... Ucuz atlatmışsın... Allah beterinden saklasın....:rendeer:
Dayum un durumu pek iyi değilmiş... Zaten yenileme zamanı geldi de geçiyordu..Bahanen olur..Patlatırsın yarın makinayı....:cat:
Çengizcim yapabileceğimiz bişey olursa çekinmeden alo dersin... Koskoca izmir var arkanda..Meraklanma sen....:cat:
benide o korkutuyor zaten bütün izmir arkamda :queen:
yok abi bişicik olmadı ayağı kaydı atın yazık, iyileşecek yarın,katır gibi olacak yine sizin düşünmeniz yeter :rendeer:
benide o korkutuyor zaten bütün izmir arkamda :queen: