[MT İZMİR] Her Hafta Toplantı mı Olurmuş Toplantısı (11/01/2008)

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
toplantı finallere takıldı demektir :mrgreen: kalabalık olmayacak belli :cyclopsan
 
Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
39
iyi eğlenceler arkadaşlar, bu sefer katılamadım ama ilerde sizinle tanışıcaz inşallah :)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
arkadaşlar kusura bakmayın son anda bi işim çıktı gelemedim hepinize saygılar anlayışınızı bekliyorum umarım güzel vakit geçirmişsiniz eylenmiş siniz .fotoları bekliyorum.:wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir akşamdı.Herkese teşekkürler...

Cengiz abim,çooook geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ben evdeyım mıllet guzel bı geceydı gelen gelemeyen herkese tesekkurler bıraz gec katıldım ama onemlı olan katılmak sanırım:p:p:p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ne oldu, toplaştınız yani en sonunda...

eee resim yok mu resim.

Özgür'ün masayı nere kurdunuz?
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Kime ne olduysa cengız abı gecmıs olsun ne oldu ??? vede hanı resımler emınım guzeldır her zamanki gibi sızı emeklı grubu sızı :))):queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Ne oldu, toplaştınız yani en sonunda...

eee resim yok mu resim.

Özgür'ün masayı nere kurdunuz?

Kime ne olduysa cengız abı gecmıs olsun ne oldu ??? vede hanı resımler emınım guzeldır her zamanki gibi sızı emeklı grubu sızı :))):queen::queen::queen:


yakında:p:p:p valla benım resımle alakam yok cekenler yuklesın:queen::queen::queen:

İZMİR MT olucak da guzel olmıcak bız bı gıttık bızım serefımıze tarlayı atese verdıler sız sımdı usumusunuzdur dıye:queen::queen::bounce::bounce:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
cengiz abi ayakabıya zincir takmayı unutmuş ayakabısı kaymış geçmiş olsun cengüz abi:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çenkiscim hayatım geçmiş olsun.... Ucuz atlatmışsın... Allah beterinden saklasın....:rendeer:

Dayum un durumu pek iyi değilmiş... Zaten yenileme zamanı geldi de geçiyordu..Bahanen olur..Patlatırsın yarın makinayı....:cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Çenkiscim hayatım geçmiş olsun.... Ucuz atlatmışsın... Allah beterinden saklasın....:rendeer:

Dayum un durumu pek iyi değilmiş... Zaten yenileme zamanı geldi de geçiyordu..Bahanen olur..Patlatırsın yarın makinayı....:cat:

evet abi katılıyorum sana dayum konusunda akşam uğradım cengiz abinin yanına allaha şükür iyi gürdüm allah beterinden korusun .:pale:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
cenguz abı cok gecmıs olsun ama grıp ıcın dığer konuda bıseyın yok zaten bugun gordum:p:p:p:p saka bı yana allah korumus cok cok gecmıs olsun varsa yardım edebıleceğımız bı konu haberımız olsun
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çengizcim yapabileceğimiz bişey olursa çekinmeden alo dersin... Koskoca izmir var arkanda..Meraklanma sen....:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Çengizcim yapabileceğimiz bişey olursa çekinmeden alo dersin... Koskoca izmir var arkanda..Meraklanma sen....:cat:

benide o korkutuyor zaten bütün izmir arkamda :queen:
yok abi bişicik olmadı ayağı kaydı atın yazık, iyileşecek yarın,katır gibi olacak yine sizin düşünmeniz yeter :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Sadece izmir deıl sen yeterkı ıste ve yol paramızı karsıla yemek paramızı konaklama paramızı karşıla İSTANBUL MT de arkanda sen rahat ol abı :)))))
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Cengiz abi çok geçmiş olsun:rendeer: Allah tekrarını nasip etmesin sen bize lazımsın abi:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
benide o korkutuyor zaten bütün izmir arkamda :queen:
yok abi bişicik olmadı ayağı kaydı atın yazık, iyileşecek yarın,katır gibi olacak yine sizin düşünmeniz yeter :rendeer:

Abi geçmiş olsun.. Anladığım kadarıyla ufak bi düşüş gerçekleştirmişsiniz.. Allah bundan büyüğünü göstermesin, sağlıklı uzuuunnn bi ömür versin sana :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst