Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
yaw çoktandır bu siteye mesaj yazmıyodum...neyse.
geçenlerde evimin yakınında bulunan ve yaklaşık 30-35 mağaza bulunan motosiklet çarşısına gittim.koruma demiri baktım ama bir türlü istediğim gibi model bulamadım.bulduklarımda motora uyumlu değildi.ek aparatlar yaparak demiri motora uygun hale getirip montajlayan bir usta buldum sonunda ama bir türlü karar veremedim hangi demiri alacağıma.eğer yaptırırsam resimleri paylaşırım.

bu arada demir alırken dikkat edilmesi gereken asıl nokta demirin ayaklıkları korumasıdır.çünkü yana yatmalarda ilk darbe alan kısım ayaklıklar.

lifanın 400 cc lik modeli yamaha virago 535 in aynısı ve virago 535 eski bir model.ama yinede çin malları için de 400 lük bir makinanın olması türkiyede bir ilk olur.lifan siteside fiyat vermemelerinin sebebi ise o modellerin ve bayilerin türkiyede olmaması olabilir.
lifan 400
48079400cover123532lorm9.jpg

yamaha virago 535
yamahaxv53588kd4.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
535 şaftlı makina olduğu için ilk şaftlı Türk malı motor olacak,zincir derdine son:)
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
kış geldiğinden midir yoksa motosiklete uzak kalışımdan mıdır nedir siteye uğramıyorum artık pek. yazı bekliyorum tabi... bu ay ehliyete de yazılmayı düşünüyorum :)

lifan siteyi kullanıma açmış ama dediğiniz gibi sadece fotolar var. bayi sadece bi kaç ilde bulabildim. sakarya'da vardı mesela bi tane. yaygın bir hale geldiğinde bu motosikletler çok tutacak gibime geliyor. ben de oradaki 200 cc'lik modelini sevdim. ileride değiştirebilirim. ama şu an benim motosiklet de tabi oldukça iyi. bunun üzerinden uzun süre inmem gibime geliyor :)
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
kış geldiğinden midir yoksa motosiklete uzak kalışımdan mıdır nedir siteye uğramıyorum artık pek. yazı bekliyorum tabi... bu ay ehliyete de yazılmayı düşünüyorum :)

lifan siteyi kullanıma açmış ama dediğiniz gibi sadece fotolar var. bayi sadece bi kaç ilde bulabildim. sakarya'da vardı mesela bi tane. yaygın bir hale geldiğinde bu motosikletler çok tutacak gibime geliyor. ben de oradaki 200 cc'lik modelini sevdim. ileride değiştirebilirim. ama şu an benim motosiklet de tabi oldukça iyi. bunun üzerinden uzun süre inmem gibime geliyor :)
evet çoktandır yazmıyodun siteye.bende yazmıyorum fazla ama motordanda kesinlikle inmiyorum.Ankara'nın ayazında bile biniyorum.sanki motokuryeyimde mecburiyetten biniyormuşum gibi..:queen:eee binmediğim zaman kaşıntı başlıyor bende.12 ay motor sürmeyi tercih ediyorum.bu arada kışın kullanan kaç tane roadstarcı var merak ettim doğrusu:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet çoktandır yazmıyodun siteye.bende yazmıyorum fazla ama motordanda kesinlikle inmiyorum.Ankara'nın ayazında bile biniyorum.sanki motokuryeyimde mecburiyetten biniyormuşum gibi..:queen:eee binmediğim zaman kaşıntı başlıyor bende.12 ay motor sürmeyi tercih ediyorum.bu arada kışın kullanan kaç tane roadstarcı var merak ettim doğrusu:silent:[/QUOTE

ben kışın motor kullanmaya pek cesaret edemiyorum.Kışın motora binme fikri bile beni üşütüyor.Üşümesem bile Hafta içi zaten yoğun bir tempom var,günler çok kısa ,saat 4-5 olunca hava kararıyor.Bu bayramda da calışmak zorunda kaldım.Üstelik yollarda çok fazla gizli buzlanma olduğu için cesaret edemezdim. bayramın birinci günü bizim apartmanın kapıcısı scooterla buzda kaymış,Bugün bile yatıyormuş Onu görünce epey tırstım.
Özetle güzel hava,sakin yolun yavaş motorcusuyum:)

kış geldiğinden midir yoksa motosiklete uzak kalışımdan mıdır nedir siteye uğramıyorum artık pek. yazı bekliyorum tabi... bu ay ehliyete de yazılmayı düşünüyorum :)

lifan siteyi kullanıma açmış ama dediğiniz gibi sadece fotolar var. bayi sadece bi kaç ilde bulabildim. sakarya'da vardı mesela bi tane. yaygın bir hale geldiğinde bu motosikletler çok tutacak gibime geliyor. ben de oradaki 200 cc'lik modelini sevdim. ileride değiştirebilirim. ama şu an benim motosiklet de tabi oldukça iyi. bunun üzerinden uzun süre inmem gibime geliyor :)
Ehliyete hemen yazılmalısın.Şu an Karayolları trafik Kanunu'nun değişmesi gündemde.Bi kaç ay sonra" ben stajyer motorcu olduğum için 250 cc kullanamıyorum" deyip ağlama ihtimalin var:)
Bunu yazıyorum ama ben sınavları geçtiğim halde hala ehliyetimi almadım bugün
yarın o işi halletmem gerekiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
aralık ayını geçtikten sonra muhtemelen trafikteki harç işlemlerine zam gelir.abi sen en iyisi aralık çıkmadan ehliyeti al derim.çok az kaldı çünkü.ama tabi senin bileceğin iş.:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğru,bu aklıma gelmemişti hiç.Hemen harekete geçmeli
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla unutmuşum ,elalemin dertleriyle uğrasanın kendi derdini unutması normaldir.
Neyse bugün gittim o işi de hallettim.Akşama ehliyetli motosiklet sürücüsüyüm.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla unutmuşum ,elalemin dertleriyle uğrasanın kendi derdini unutması normaldir.
Neyse bugün gittim o işi de hallettim.Akşama ehliyetli motosiklet sürücüsüyüm.
İşte bugün ehliyet sahibi bir motorcu olarak motora bindim.Yaklaşık 400 m kadar motor kullandım ayazda.
Ama bu kadar mesafede ehliyetli olmanın farkı anlaşılmıyor ki:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi büyük bir heyecanla ehliyetli bir motorcu olarak çıkacağım ilk şehirlerarası yolculuk için havaların düzelmesini,daha doğrusu baharın gelmesini bekliyorum.
Çorlu'nun ayazı meşhurdur.Rutubetli hava yüzünden motor üzerinde değil araba içinde bile üşür insan.
Ama her gün motoruma muhakkak 3 kere bakıyorum.Haftada 2 kere tozunu alıyorum.Yaz gelecek motorum yollarda tozlanacak inşallah:)
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Şimdi büyük bir heyecanla ehliyetli bir motorcu olarak çıkacağım ilk şehirlerarası yolculuk için havaların düzelmesini,daha doğrusu baharın gelmesini bekliyorum.
Çorlu'nun ayazı meşhurdur.Rutubetli hava yüzünden motor üzerinde değil araba içinde bile üşür insan.
Ama her gün motoruma muhakkak 3 kere bakıyorum.Haftada 2 kere tozunu alıyorum.Yaz gelecek motorum yollarda tozlanacak inşallah:)
motora temizleyi bende alışkanlık haline getirsem iyi olacak.galiba 3 aydır motoru yıkatmıyorum.çamurdan motor oldu valla:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motora temizleyi bende alışkanlık haline getirsem iyi olacak.galiba 3 aydır motoru yıkatmıyorum.çamurdan motor oldu valla:cherry:
Ben daha motora su değdirmedim ne yolda,ne de hortumdan.
toz dışında pek kir görmedi desem yeri var.
Yolda kirlenirse de Kipa'dan aldığım sprey şeklinde bir motor temizleyici var silindirleri filan onunla temizliyorum.
Bu arada senin motor kaç km oldu?
Benimki 857 de daha.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Ben daha motora su değdirmedim ne yolda,ne de hortumdan.
toz dışında pek kir görmedi desem yeri var.
Yolda kirlenirse de Kipa'dan aldığım sprey şeklinde bir motor temizleyici var silindirleri filan onunla temizliyorum.
Bu arada senin motor kaç km oldu?
Benimki 857 de daha.
6000 küsürdü som baktığımda.yazın ayda 1000-1200km,kışın ayda 400-500 km anca biniyorum.bu aralar ankara karlı ve buzlu.bende 5-6 gündür kullanmıyorum.ama buzlar çözülsün hemen döndürecem tekeri.haftaya binerim umarım.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
6000 küsürdü som baktığımda.yazın ayda 1000-1200km,kışın ayda 400-500 km anca biniyorum.bu aralar ankara karlı ve buzlu.bende 5-6 gündür kullanmıyorum.ama buzlar çözülsün hemen döndürecem tekeri.haftaya binerim umarım.
Allah nazardan saklasın 6000 küsür km bana göre çok iyi.
Herhangi bir sorun yaşadın mı?
Keeway topiğinde bir arkadaş 250 supershadow un komple söküldüğünü görmüş
"Arkadaşlar serviste bir ss dağıttık, sözde değil gerçek anlamda hangi markanın hangi parçaları sorunlara çözüm olabilir diye!!
Her kullanıcının alternatif gördüğü Bisan,Monero,YAMAHA VS... şanzıman dişlileri,vites dişlileri(grup dişli 5'li),eksantrik dişlisi(ÖMRÜ 30.000 KM ORTALAMA) zinciri,marş dişlisi gibi olmazsa olmaz dediğimiz parçalar ya birkaç milim büyük yada birkaç milim küçük geliyor. Motomax'tan başka yerden parça alma şansını sıfırlıyor!!!
Malum ne fax'a cevap veriliyor ne de siparişler geliyor,şahsen çakma balata ile 2 aydır durumu idare ettiriyorum
Zor kazanıp,yanlış seçim yapmak bu motoru satın almak oluyor hal böyleyken, 4000 ytl den alıp dubless lastiklerine kadar paraları savurduktan sonra bu makinayı kalkıp 2500 ytl civarına satmayı düşünmek katlanılır gibi değil."
diyor.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
ben bu motorda havalar soğumya başladığında doğal olarak ısınma problemiyle karşılaştım.ama oda motor ısındıktan sonra performansa etki etmiyor.birde buji pipolarına dikkat;çünkü nem kaptığı zaman ateşlemede problem çıkarıyor.ama çözüm kolay;bujileri söküp sildikten sonra yerine takın,problem ortadan kalkacaktır.ben bunu yapmamak için buji pipolarını fiberden yapılmış pipolarla değiştirdim ve ateşlemede bir sorunum kalmadı.bu yazdıklarım sadece kış şartları için geçerli.
motorumda daha başka bir sorun yaşamdım henüz.tabi yaşadığım küçük problemede sorun olarak bakarsak:)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar benim peder yazlığa almış bundan bitane '0 km'..
motoru hafta sonu görmeye gittim..
motor gayet güzel,viragonun aynısı,hatta satan arkadaşın dediğine göre yamaha patentli gibi bişey dedi kağıtlarda yazıyormuş neyse..

motora gelince: vibrasyon kesinlkle yok kesinlikle diyorum arkadaşlar dikkat edin..
v motor 250cc broşürlerde filan yazmıyor ama 20hp civarı olduğu belli..
taksitle 4700 gibi bir rakama almış babam..
cc barı var..
2kişi hiç zorlanmadan hızlanabiliyor..
tabi daha rodajı bitmedi motor memlekette sadece motoru görmek için gittim düşünün artık manyaklığı...
benzin göstergesi ve devir saati yok...
rengi siyahtı bizimkinin gri bordo ve siyahı mevcut..
yanında kask hediye ediyorlar..
kontak anahtarı inanılamayacak derecede uyduruk...
viragonun aynısı olduğu için int.ten virago çantaları sipariş ettik ve taktık yan çanta,sosis ve püsküller...

bu ilk hali daha plakasızdı ve çantalarda yoktu..şimdi kenarındaki butun o çirkin bisan lifan yazılarını söktüm ve viragonun orjinal çıkartmalarından sipariş ettim:)yakında resimleri koymaya çalışırım...eksozlarıda açtırdım mı (ki peder asla müsade etmez) al sana virago tepe tepe bin:)



biraz pahalı olsa da bence gayet güzel bir motor yapmışlar çok oturaklı ve titreşim hiç yok..




egsoz açma olayı nasıl oluyor benim caracal 200 e dusunuyorum motora yakıta herhangı bır zararı oluyormu bu arada arkadaslar cruıser t sort demıssınız nasıl bır sey o
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
egsoz açma olayı nasıl oluyor benim caracal 200 e dusunuyorum motora yakıta herhangı bır zararı oluyormu bu arada arkadaslar cruıser t sort demıssınız nasıl bır sey o
egzos açamanın yakıta bir etkisinin olduğunu sanmıyorum.benim motorun egzosları açık ve daha önceden aldığım benzinle şimdiki yakıt harcaması aynı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst