İstanbul Çukurlarını Dinliyorum Gözlerim Kapalı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Önce hafiften bir rüzgâr esiyor;
Yavaş yavaş sallanıyor
Yapraklar, ağaçlarda;
Uzaklarda, çok uzaklarda,
Sucuların hiç durmıyan çıngırakları
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.
İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı;
Kuşlar geçiyor, derken;


Ahhh Orhan Veliii ahh hep kuşları böcekleri dinledin...çukurları tümsekleri heç görmedin...:p


Evet arkadaşlar anketimize katılmak için forum üyesi olmak yeterlidir...şimdi merak ediyorum bu nedir...


A) Kuyu...:p

B) Çukur ...:p

C) Zararsız kendi halinde bir Delük...:p

D) Petrol Arama İstasyonu...:p





yav hadi bişey olmasada lastiği yarar bu....:pale:arabaya olmasada motöre dehlikelü..:pale:


ulan yolun ortasında bunun ne işi var...bu nasıl bir melmeket...bu nasıl bir şeher...bu nasıl bir Istanbıl...bu nasıl karayolları...bu nasıl TC ülenn...:p

Maslak 2.Kısım Atatürk Sanayi Sitesinde Polaris Plazaya işim düştü...BOSCH ta bir müşterimiz vardı...neyse şirket aracını değilde motosikletimi kullanmayı tercih ettim...ula tam geldim ne görem yolda bi delük...zor kaçtım valla...kaçarkende karşı şeride daldım tabi...karşıdan gelen yavaşlamasa vuracam kafadan...:p

hani insanoğlu merakda ediyor madem yol ortasında bir delük var o ne...bakıyom bakıyom bulamadım valla...içinde bişiler var ama ne...

İstanbıl Olimpiyat kenti Kültür kenti olsun falan diyorlar...bende onlara burdan büyük harflerle cevap yazıyorum...NAHHHH olurrr...:queen:


sen bu çukurlamı gircen AB ye zırtolar...sizi bu makamlara getirenler utansın...

gece vakti dalsam buna kesin düşürür denge bozar...suçumuz nekine bizim...kim vercek hesabını...Allahınızdan bulun İstanbulu seyreden yöneticiler...















 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Metecim istanbulu gözlerin kapalı dinlersen kafayı gözü kırarsın:mrgreen:

Sağdan sağdan, yavaş yavaş sür motorunu, gözlerini de aç, hadi çocuuum:queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
bu çukurlar başa bela... küçük lastikli motorların işi bizimkilere göre daha da zor... şiir güzel olmuş yardırmışsın yine :mrgreen: nerden buluyosun anlamıyorum ki?! :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
İstanbıl Olimpiyat kenti Kültür kenti olsun falan diyorlar...bende onlara burdan büyük harflerle cevap yazıyorum...NAHHHH olurrr...
abi kaç gündür bende bunu düşünüyorum inan, çamurlu delik deşik yollarla kültür başkenti ha? peh!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metecim istanbulu gözlerin kapalı dinlersen kafayı gözü kırarsın:mrgreen:

Sağdan sağdan, yavaş yavaş sür motorunu, gözlerini de aç, hadi çocuuum:queen:

goookuyom apii...öcü görüyom ben yolda...en güzeli böyle...kapa gözü bitir işi...:p



bu çukurlar başa bela... küçük lastikli motorların işi bizimkilere göre daha da zor... şiir güzel olmuş yardırmışsın yine :mrgreen: nerden buluyosun anlamıyorum ki?! :queen:

yardırmacı üye mete handros hayırlı işler diler...qualıty by Handros...:bounce::p

D) Petrol Arama İstasyonu...:cat::queen:


evet doğru...içieride vanalar falan var...11 tam poyınt...:p

O bir kumbara olabilir mi?


abi belkide dilek kuyusudur...para atıp dileğin gerçekleşir felan...belki orda bi önemli şahıs var...hacı fış fış efendi dilek kuyusu...dilek baba...:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
yeraltı dünyasının hava deliğidir.fazla kurcalamayın tekerimize sıkarlar:p

şaka bi yana bu tür çukurların motosiklet sürücülerinin yaralanmasına hatta ölümüne sebeb olacağını hiç mi? düşünemez bu yetkililer:silent:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
orası istanbulun göbeği oda istanbulun rezilliği ve kadir toppaşın paralarımızı nereye hercadığının göstergesi yettimi mete abi sayimmi daha
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yeraltı dünyasının hava deliğidir.fazla kurcalamayın tekerimize sıkarlar:p

şaka bi yana bu tür çukurların motosiklet sürücülerinin yaralanmasına hatta ölümüne sebeb olacağını hiç mi? düşünemez bu yetkililer:silent:

orası istanbulun göbeği oda istanbulun rezilliği ve kadir toppaşın paralarımızı nereye hercadığının göstergesi yettimi mete abi sayimmi daha


harbi beyler şaka bi yana bu şey bizi düşürür jantı kırar lastiği yararvs vs..hadi düştüm...karşıdan gelen arabanın altına gitsem halim nice olur...:pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çikolatalı Puding'e benziyo, yirim ben o asfaltıı yirimmm:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ya ben tekerde giderkene arka lastik bu çukura girerse:p
sonumuz gerçekten çok kötü, dün akşam kavaklıparktan dönerken sahil yolunu kullandık bikaç kişi..
malum grup sürüşü sağdan sağdan gittik ama dikkat ettiğim şey sahil yolunun sağ şeridi buruşmuş ütülük çarşaf gibi olmasıydı..
2 saat orda yol alsan ne böbrekte taş kalır, ne motorda civata..
bu konularda ne kadarda yazsa bişeyler elde edeceğimize inanmadığım için, sivrisinek saz diyorum..
paylaşım için teşşekürler metoli:wiinkk:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
vfvfvfvfvhw1.jpg


o mahalde arkadaşlarım var. yarın unutmazsam sorarım.
öğreniriz ne deluğü olduğunu. :wiinkk:

tahminim, böyle bir vasıtanın eseri. :bounce:

6uom8hc.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
karşıdan karşıyadamı geçmiim :mrgreen:

arkadaşım sen yayaların olduğu bi foruma uğra istersen burada kalabalık etme aya altından çekil yavrım...:p

Milli servetimizin delikli kumbarası olabilir mi babocan..:wiinkk:

milli servetimiz tükenmiş zaten abi...bak inan geçen Beşi
ktaşdan arac almaya MAslağa yine gidiyorum...1 saat 10 dakkede yol aldık...en son bu maslak askeriyenin oraya geldik birde ne görek...belediye asfalt yapıyo...ahanda tek şeridi asfalt için 3 şerit kapamış...trafik mrafik olmuş felc...her araba analarına sövüyo geçerken...aldırış etmiyor garipler...yav gece yapsan şu zıkkımı kitapsız belediye...Allahım sen bunlara akıl fikir ver dedim artık ne etcen...adı hizmet bunun...asfalt dediğim yama he...yani asfaltsız yol değil...yama için trafik olmuş felc...:pale:

tuvalet deliğide olabilir::pokey:: iğrençmi oldu:p

harbi iğrencsin kanka...muhabbetin içinede bir delük açtın yani...:wiinkk:

Çikolatalı Puding'e benziyo, yirim ben o asfaltıı yirimmm:p

MIRRO ben derim sama ağzının dadunu bilmezsün deyi...:p


ya ben tekerde giderkene arka lastik bu çukura girerse:p
sonumuz gerçekten çok kötü, dün akşam kavaklıparktan dönerken sahil yolunu kullandık bikaç kişi..
malum grup sürüşü sağdan sağdan gittik ama dikkat ettiğim şey sahil yolunun sağ şeridi buruşmuş ütülük çarşaf gibi olmasıydı..
2 saat orda yol alsan ne böbrekte taş kalır, ne motorda civata..
bu konularda ne kadarda yazsa bişeyler elde edeceğimize inanmadığım için, sivrisinek saz diyorum..
paylaşım için teşşekürler metoli:wiinkk:

ah kanka Feneryolundasın tuzun kuru...aristokrat sosyetesin sana bişi olmaz...:pSelami amcanız sizi seviyor...:porda heryer kaymak dök yala şekli valla...sen bu tarafa gelde halimizi gör...:pale:

vfvfvfvfvhw1.jpg


o mahalde arkadaşlarım var. yarın unutmazsam sorarım.
öğreniriz ne deluğü olduğunu. :wiinkk:

tahminim, böyle bir vasıtanın eseri. :bounce:

6uom8hc.jpg

hemen sallama len işkembe-i kübradan:p...kar yağışıyla birlikte toprak suyu çekince böyle bir şey oldu bence...biliyosun altyapımız diye bir şey yok...herşeyin üstü 1 parmak asfaltla kapanmış...:)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
hemen sallama len işkembe-i kübradan:p...kar yağışıyla birlikte toprak suyu çekince böyle bir şey oldu bence...biliyosun altyapımız diye bir şey yok...herşeyin üstü 1 parmak asfaltla kapanmış...:)

len füreksi panda heyvanı;
çok kar yağdı sanki, erirken de düzgün kenarlı, köşeli delik açtı, etrafını da içe doğru düzgünce eydi yani. eyle mi?
sana diploma veren okulun çatısına kuşlar konsun e mi? :queen:

cddcdbb2.jpg


cddcdcccccvz5.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst