[MT İZMİR] Her Hafta Toplantı mı Olurmuş Toplantısı (11/01/2008)

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
35
huzurevi bi zahmet yolun sağından....

abiler ablalar mümkünse huzurevi sakinleri bi zahmet yolun sağında kullansınlar Kartlarını, geçip tur bindircez geçemiyoz. sonra virajda hooop kaza biz gençler parkur dışına olmaz efendim olmaz gençlerin önünü açın canım...
( Cengiz abi resmen nokta atışı oldu ama neyse :) )

*** gece işe gelmem lazım herhalde fazla kalamadan kaçacaz ama olsun hiç yoktan iyidir...
(malum uçaklar bizi beklemiyor...)
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Özgür, mavi kaskım var, vereyim mi sana? (anladın sen onu):queen:

Abooovvvvv:queen:Özgür kaç kaaaaçççç...:p
Bir gün kasksız motora binmeyi bile göze alırım ama o mavi kaskı takmayı göze almam :pHiç bişey olmasa namımız yayılır:cherry:

eyvallah modum..100 numarayı benim için tahsis ederseniz çok sevinirim gerçekten..:pr:

Yav aklım teras a gitmiş oda moda yazmışım:) Senin için masa attırırız oraya olmadı..Hem giren çıkandan para alırsın,para kazanırsın :)Unutma,küçük 50 büyük 100..

O değilde bizde de herkes hasta:silent:
Apv41 hasta,wallace hasta,sen hastasın:silent:Daha başkalarıda vardır kesin...
MT Hasta grubunu mu kursak ne :)
Üyelik lakapları da olur,"cırcır üye" "sümkürüklü" gibi..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
abiler ablalar mümkünse huzurevi sakinleri bi zahmet yolun sağında kullansınlar Kartlarını, geçip tur bindircez geçemiyoz. sonra virajda hooop kaza biz gençler parkur dışına olmaz efendim olmaz...

BAL GİBİ DİSKALİFİYE DERLER ONA sen yaşlı ve hasta bir adama arkadan çarp sonra tur bindir :queen:sportmenliğe sığmaz seninki :pbizim gibi çamur yapacaksın HUZUREVİ farkı :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Abooovvvvv:queen:Özgür kaç kaaaaçççç...:p
Bir gün kasksız motora binmeyi bile göze alırım ama o mavi kaskı takmayı göze almam :pHiç bişey olmasa namımız yayılır:cherry:

Sayın modum yanlış anladınız, ben , malumunuz, artık başı bağlı bir erkeğim. Bari diyorum, diğer arkadaşlar faydalansın bu Mavi Kask'tan :queen::rendeer: Yoksa Özgür, dünya ahret kardeşimdir...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bir kişi çoğunluğu teşkil etmez.... Huzur evini görüceksiniz....:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sayın modum yanlış anladınız, ben , malumunuz, artık başı bağlı bir erkeğim. Bari diyorum, diğer arkadaşlar faydalansın bu Mavi Kask'tan :queen::rendeer: Yoksa Özgür, dünya ahret kardeşimdir...:cherry:

Lem diyodum ki çok efendi ağırbaşlı bi çocuk.... Abi sonradan cozutuyo buranın elemanları....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BIRAKIN KARDEŞİM şu adamı dışarıdan yazıyor çiziyor ortalığı karıştırıyor :p

hadi çoçum sende al gitarını uslu uslu oyna orada kenarda, izmire gelince alırız seni gruba sercan ben kefilim temiz çocuktur dedi senin için,hadi uslu bakimmm:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
BIRAKIN KARDEŞİM şu adamı dışarıdan yazıyor çiziyor ortalığı karıştırıyor :p

hadi çoçum sende al gitarını uslu uslu oyna orada kenarda, izmire gelince alırız seni gruba sercan ben kefilim temiz çocuktur dedi senin için,hadi uslu bakimmm:p
Aman ikilemesin şanzumanı dağıtır......:queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Lem diyodum ki çok efendi ağırbaşlı bi çocuk.... Abi sonradan cozutuyo buranın elemanları....:queen::queen::queen:

Gittarımdandomu mu öyle mi sandın :p Sana mavi kaskı taktırıp gezdirirse görürsün efendi adamı:queen:
Ne çıkıyosa böylelerinden çıkıyo zaten :p
O grubun eskilerindendir..Eski nicki tellerizımbırdatan boğa idi.Barış çubuğu tüttürürdük her gün..
Bu gruba giren her üye 2.haftada sapıtırken,gittardandomun böyle olması çok normal :p Biz buna tipik MTUSİZMİRUS hastalığı diyoruz..
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
vay manav dükkanı şey pardon topik açıldı demek :mrgreen:bir hayli zamandır görüşmüyorduk 7 günmü oldu ne çok özlemişim sizleri hadi TOPLAŞALIM :queen:

evet çengüz abicim ne zamandır görüşemiyoruz :p

bende mahşerin 3 atlısı var, afişide bu olurmu:queen:

En sağdaki benim........ Geçen çayağacı yanlış yazmış.....:p

Evet geçen yanlış yazmışım.Bana göre soldaki benim orada :queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Lem diyodum ki çok efendi ağırbaşlı bi çocuk.... Abi sonradan cozutuyo buranın elemanları....:queen::queen::queen:

abi ben hala öleyim..değişen bişey yok...sadece extra bunlar..:p

Gittarımdandomu mu öyle mi sandın :p Sana mavi kaskı taktırıp gezdirirse görürsün efendi adamı:queen:
Ne çıkıyosa böylelerinden çıkıyo zaten :p
O grubun eskilerindendir..Eski nicki tellerizımbırdatan boğa idi.Barış çubuğu tüttürürdük her gün..
Bu gruba giren her üye 2.haftada sapıtırken,gittardandomun böyle olması çok normal :p Biz buna tipik MTUSİZMİRUS hastalığı diyoruz..

yok o bana dedi galiba...:silent:adresler karıştı ne...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
APV41, forrap+, İHTİYAR, mehmetcalli35+, darksilence+, ennginn, PIERzig+, gittardando+, ToRque35


bunlar dışarıdan izleyen akıllılar :queen:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
size iyi eğlenceler,bu seferde verilmiş sözüm olduğu için katılamıyorum,bir dahakine inşallah :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi ben hala öleyim..değişen bişey yok...sadece extra bunlar..:p



yok o bana dedi galiba...:silent:adresler karıştı ne...

Sen zaten iğrençsin.....:queen::queen::queen::queen: Şaka lem....

Gitardandik den bahsediyom:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
özlettin kendini mustafam ara sıra uğra çok uzak kaldın :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst