Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Geçmiş olsun Özgür
Sen gel,gerekirse WC ye en yakın odayı alırız bu sefer 
Katılıyorum
muhabbet koyu olacak sen gelaradaki kıvamı tuttururuz :cat:ama baştan söyleyeyim muhabbetin içine etmek yok :queen:
Katılıyorum
