sana göre sağmı bana göre sağmı![]()
Ahhh ah! şimdi ne güzel olur idi evimden 10 dakika mesafede yapılan toplantıya katılmak, mamafih, ben o saatlerde evimden 300km, sizden 300 km + 10 dakika uzakta olacağım, lakin elden ne gelir?
@tugcetugce;
biz o "tı tı tı" yansıtma sesini "cık cık cık" diye biliyoruz. seninki İstanbul Türkçesi mi oluyor?:queen:
bu demek,ne demek:silent:![]()
Ahhh ah! şimdi ne güzel olur idi evimden 10 dakika mesafede yapılan toplantıya katılmak, mamafih, ben o saatlerde evimden 300km, sizden 300 km + 10 dakika uzakta olacağım, lakin elden ne gelir?
@tugcetugce;
biz o "tı tı tı" yansıtma sesini "cık cık cık" diye biliyoruz. seninki İstanbul Türkçesi mi oluyor?:queen:
O demek ne demek ben bilmemek,ama ben bişey varsa bilmek o da sen buna da gelmezse grup seni kızılcık sopasıyla dövmek ::144::
Şaka maka,işlerin uygun olur umarım![]()
'hayret pişii yaaaa' dimek:cherry::queen:
yok tı tı tı da var sen bilmiosun:cherry:
ben o kadar istanbula geldim, kimse tı tı tı diye ses çıkarmıyordu...:silent:hayret...
:cat::cat::cat::thumleft:::biggrinn::biggrinn::biggrinnHiçte gezdiğiniz yok... Tophaneden dışarı çıkmıyonuz....:bounce::bounce:
Şööle çıkın bi mangal yapın doğaya çıkın huzura erin...:cat::cat::cat:
Hep duman altında toplanıyosunuz canım..![]()
yok bu sefer işler uygun..hatta bugün öğleyin rapor bilem aldım,bugün ve yarın için..
ayıptır sölemesi benim motorun alt takımları bozuk da...yalnız motordan kastım CBF değil..:queen: ESHOT oldum bir haftadır...mahvetti beni...
ama gelmeye çalışırım bu sefer...:wiinkk:
muhabbet koyu olacak sen gelaradaki kıvamı tuttururuz :cat:ama baştan söyleyeyim muhabbetin içine etmek yok :queen: