[MT İZMİR] Her Hafta Toplantı mı Olurmuş Toplantısı (11/01/2008)

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
vay manav dükkanı şey pardon topik açıldı demek :mrgreen:bir hayli zamandır görüşmüyorduk 7 günmü oldu ne çok özlemişim sizleri hadi TOPLAŞALIM :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bu kelime çok kullanılır oldu,
buluşalım, görüşelim, v.s. ye ağırlık versek ::pala::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Elinde film olanlar tabi iyi film olan getirsin......:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
En sağdaki benim........ Geçen çayağacı yanlış yazmış.....:p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ahhh ah! şimdi ne güzel olur idi evimden 10 dakika mesafede yapılan toplantıya katılmak, mamafih, ben o saatlerde evimden 300km, sizden 300 km + 10 dakika uzakta olacağım, lakin elden ne gelir?

@tugcetugce;
biz o "tı tı tı" yansıtma sesini "cık cık cık" diye biliyoruz. seninki İstanbul Türkçesi mi oluyor?:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Ahhh ah! şimdi ne güzel olur idi evimden 10 dakika mesafede yapılan toplantıya katılmak, mamafih, ben o saatlerde evimden 300km, sizden 300 km + 10 dakika uzakta olacağım, lakin elden ne gelir?

@tugcetugce;
biz o "tı tı tı" yansıtma sesini "cık cık cık" diye biliyoruz. seninki İstanbul Türkçesi mi oluyor?:queen:

senin yüreğin bizimle olsun yeter :rendeer: fazlasını kaldıramayız :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
eyvallah abi, yazıyorum bunu... ben de motoru getirip senin başına sarmazsam neyim. Biraz daha rahat rahat gez diye getirmiyordum ama, madem öyle, al sana fazlası... Motor indir kaldır...:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bu demek,ne demek:silent::p

'hayret pişii yaaaa' dimek:cherry::queen:

Ahhh ah! şimdi ne güzel olur idi evimden 10 dakika mesafede yapılan toplantıya katılmak, mamafih, ben o saatlerde evimden 300km, sizden 300 km + 10 dakika uzakta olacağım, lakin elden ne gelir?

@tugcetugce;
biz o "tı tı tı" yansıtma sesini "cık cık cık" diye biliyoruz. seninki İstanbul Türkçesi mi oluyor?:queen:

yok tı tı tı da var sen bilmiosun:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
benimm kurrrsss varr, amaaaa ben duramam çıkışda koparr gelirimmm....:)

buradaki kopma yanlış anlaşılmasınnn.....:):queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
bende mahşerin 3 atlısı var, afişide bu olurmu:queen:

Yok abi artık at devri geçti:p o filmin adı bu :queen::queen::queen: ;

balksz1kopyanh2.jpg
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
O demek ne demek ben bilmemek,ama ben bişey varsa bilmek o da sen buna da gelmezse grup seni kızılcık sopasıyla dövmek ::144::

Şaka maka,işlerin uygun olur umarım :)

yok bu sefer işler uygun..hatta bugün öğleyin rapor bilem aldım,bugün ve yarın için..

ayıptır sölemesi benim motorun alt takımları bozuk da...yalnız motordan kastım CBF değil..:p:queen: ESHOT oldum bir haftadır...mahvetti beni...:)

ama gelmeye çalışırım bu sefer...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yok bu sefer işler uygun..hatta bugün öğleyin rapor bilem aldım,bugün ve yarın için..

ayıptır sölemesi benim motorun alt takımları bozuk da...yalnız motordan kastım CBF değil..:p:queen: ESHOT oldum bir haftadır...mahvetti beni...:)

ama gelmeye çalışırım bu sefer...:wiinkk:


muhabbet koyu olacak sen gel :p aradaki kıvamı tuttururuz :cat:ama baştan söyleyeyim muhabbetin içine etmek yok :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ya bunun parmakları cırcır olmuş, yazmasın daha fazla, sitenin içine edecek...

Özgür, mavi kaskım var, vereyim mi sana? (anladın sen onu):queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst