lastikler orjinal lastikler ise hemen değiştir lütfen hem 2004 hem 11000 km olmuş zaten. michelin pilot road ya da pilor sport tavsiye ederim.
3 ay kullanılmışsa eksoz hemen taktır.
kardeş hayırlı uğurluolsun güle güle kullan ,maşallah nazardeğmez inşallah ,
korunmasız binme hayırlı olsun tekrar
suzuki sonuçta güzel alet
4 sene bandit kullandım makinesi aynıdır kesinlikle memnun kalacaksin
dostum motor arkımda vardı şahsen ben bındıgım zamanlarda hiç sehpaya alma gereği duymadım artı orta sehpa varmı yokmu onu bıle şimdi öğrendimdikkat etmemişim demekkı evet onunda lastıklar kotuydu dagıtıyordu hemen dedıgın gıbı sağ sola
Hayırlı oğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Dikkat ettimde sağ aynan tüm resimlerde yamuk duruyo. Nazarı çıksın diye kırılmış süsümü verdin![]()
ata 06 yeni suzukiniz hayırlı uğurlu olsun,güle güle sağlıkla binin işallah