suzuki gsx 750f motorumun ilk fotografları

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş hayırlı uğurluolsun güle güle kullan ,maşallah nazardeğmez inşallah ,
korunmasız binme hayırlı olsun tekrar
suzuki sonuçta güzel alet
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
kardeş hayırlı uğurluolsun güle güle kullan ,maşallah nazardeğmez inşallah ,
korunmasız binme hayırlı olsun tekrar
suzuki sonuçta güzel alet

eyv. biri bi komıklıkmı yapmaya çalıstı nazarmı var anlamadım depoda durup dururken lastıgı ınmıs ınık halde lastıkcıye gıttım sibob kapagının içine tas koymuslar oda lastıgı ındırmıs hayırlısı dedım ama aklımda da soru işaretleri kaldı korunmasız gıysem buz tutarım zaten ankara hep - altında

http://www.buzmotor.com/lastik.html

burdan bakabilirsin fiyatlara

lütfen lastikleri hemen değiştir.

tmm burdan bakıyım aktıf bınmıyorum su an depoda istirahatte ay basından once alamam alınca yazarım ilgin için tşk ederim
Saygılar

http://www.buzmotor.com/lastik.html

burdan bakabilirsin fiyatlara

lütfen lastikleri hemen değiştir.

fiyatını sordum michelin road 280 ytl diyor 250 olmazmı dedim olmaz dedi nasıl fiyat?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
4 sene bandit kullandım makinesi aynıdır kesinlikle memnun kalacaksin
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum motor arkımda vardı şahsen ben bındıgım zamanlarda hiç sehpaya alma gereği duymadım artı orta sehpa varmı yokmu onu bıle şimdi öğrendim :) dikkat etmemişim demekkı evet onunda lastıklar kotuydu dagıtıyordu hemen dedıgın gıbı sağ sola
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
4 sene bandit kullandım makinesi aynıdır kesinlikle memnun kalacaksin

su an anlasıyoruz sorunumuz yok :) ben memnunum su an ne kullanıyorsun?

dostum motor arkımda vardı şahsen ben bındıgım zamanlarda hiç sehpaya alma gereği duymadım artı orta sehpa varmı yokmu onu bıle şimdi öğrendim :) dikkat etmemişim demekkı evet onunda lastıklar kotuydu dagıtıyordu hemen dedıgın gıbı sağ sola

baba kocaman ayaklıgımı gormedinmi :) bide yerler ıslaksa ne tarafa atacak dıye merak edıyorsun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
daha ıyısı sızlerın olsun inş. Allahım kımseye kaza bela vermesin
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ata_06 kardeş hayırlı olsun kaslı duruyor.Allah kaza bela vermesin,olmayanlarada en iyilerini nasip etsin
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
eyv... evet cok kaslı o kasları benıde kaslı yapacak bu gıdısle üzüm üzüme baka baka kararır depodan cıkarana kadar 10 manevra yapıyorum sürmeye dermanım kalmıyor
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Hayırlı oğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Dikkat ettimde sağ aynan tüm resimlerde yamuk duruyo. Nazarı çıksın diye kırılmış süsümü verdin :)
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
Hayırlı oğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Dikkat ettimde sağ aynan tüm resimlerde yamuk duruyo. Nazarı çıksın diye kırılmış süsümü verdin :)

ayrıntılara dıkkat edıyorsun :) depodan cıkarana kadar yukarı kaldırmıstım sonra unuttum oyle kaldı arkamıda goremedım arkama kafayı cevırıp baktım ama bundan sonra aynalara dıkkat etmem lazım tüm resimleri bugun cektım :)
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
ata 06 yeni suzukiniz hayırlı uğurlu olsun,güle güle sağlıkla binin işallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst