suzuki gsx 750f motorumun ilk fotografları

Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
Arkadaslar Gsx 750f motorumu aldım en sonunda resimlerini paylasmak istedim leovince eksoz buldum bıde ıkıncı el onu taktırmayı dusunuyorum
y1p6Qo7O7HYgywPwGH2qI2Lq6mENTCNJwr1IKYVctrjHNctv2uBiXgVKuZbPHBgi7wAXn2U55Ino9I

y1p6Qo7O7HYgyw-CJBKkmglSux82a19PNMwDUFyVCIfR3X215nQvY03hb8zsEPIa-kF5X6FqXoICP8

y1p6Qo7O7HYgyxr8HdKFfm7XzlP6Ctpy4rwPPcHw1St0WAjz4bGNDYBbmoKqhslTpxkh0vv6JilIrM

y1p6Qo7O7HYgyx2YU8WLNYt9F0ZQC7MAza-sR69e-YqMND0otDwNY4NyXHWertRf2_re8bTIGkjJLI

y1p6Qo7O7HYgyzvUAT98hoLxIs7rI4jXPIBVYBfheJmi2jWCB0bbKLqQkVgwb4v5lA5bJa8P1OqTQc

y1p6Qo7O7HYgyxO0hZ1sIc3QkPuCLMALb843pnKhx-liw4bwCi_O67G4G30c_QuuwiP-VdB697g7f0

y1p6Qo7O7HYgyyX2tXvRWPQZTGJ59KC1fF7qp-yKYCBpbGNAYUl28gEw9kPO6uDpjo7nZeplxMeHf0

y1p6Qo7O7HYgyynFYbJcUocDWaNwopQUXmZ4bu_QN5hbKuuLkT9o-hIBlH9F641D_9NpcQVeV6y17I

y1p6Qo7O7HYgyy1IE6Gl3qtB_pDEkEaJl8iH70ySwDHCZiDI-BCX7YYNEeascUNuAVgq1LVN0M4aJY

y1p6Qo7O7HYgyz083qYN0ji91VzZBnYpWONnRdY--BCmjnCEpA3Ye8DnIx0bH5yCVuH5D5PSSXzMDA

y1p6Qo7O7HYgyyqBgq823G0HXI7-T1XSFnZ7KCRJ15Fq1JD3T1lnySK-tBgVco8-UliBRqMpfpjfsI

y1p6Qo7O7HYgyy53ech_tDJcY0t3cZ3oMlxF09o4g0yuNUWQTopplgLfNCjJOEw6Kgxd395wkBTGhk

y1p6Qo7O7HYgyzHwpH7M8O-WfFJmu2_AaqH8nO5iGd_333d3J2snrXxL0bR5_to9lKjeF-WIOBrByc

y1p6Qo7O7HYgyyUGu9AJ9mAN77XvVUJ_NrbmDuBt2gc7v4mTn_t415mNxj6RyAx65q8xKE_SMhQGlg

y1p6Qo7O7HYgywsH2lFoEt2Mlswek_5EZ6eMlibQXLcokvgXVbUHp9tgcuhclIzZ9yeBmEt2RzJfWs

y1p6Qo7O7HYgywXZrmQvxDwSxDKBAr_4020m3jbaNjcOXisDRhdZ_IBaNTkJ_bdlZD2bJ-x_zRi27o

y1p6Qo7O7HYgywtEmNiC9J5saswTR6wqNV72ATfTbyoJPdYsM-bzyx_Cvpzub_THRRn9xgIQ1pLpHA

y1p6Qo7O7HYgyyGG8yaPmulq8O-zL_SQvXkvDtZA59wYcIdUQ-qegjW2Amya0ulnVysG6wYyiU2Ta0

y1p6Qo7O7HYgyw1sSKLUI0wwQ2ZhWGakz0phdfMwTTL6ni4YS13MqdF-MtZyVbFHnvc55T87aK7jtQ

y1p6Qo7O7HYgywf-ht5INEitbrxPvsQS7vc9hQXhqBH2ZWqU9mcr9Zq9989PzuisPUglBRsD_kn0IM

y1p6Qo7O7HYgywcAxWKh_pFykBkIz7iXZYb3pRpX-UCTZd3V3bwirfGdf0-PDFHOq8QXh8yPeFPZcM

y1p6Qo7O7HYgywdsMPP9zS0IUobMdyj-43ng1VUHqa95iXZkMyiaejs_VAbdy7HVSMJLcXX14Yzjeg

y1p6Qo7O7HYgywV_w9RVNNTWeUhy_1MAYe2pK1r0xw-sqpB1Hr5GHXhks2EVOu0LWrfTL8_c5H0fng
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
edit: güzel araç suzuki olsun çamurdan olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Motor güzelmiş...Güle güle bin..

Hangi ecza deposundasın? tanıdık geldi ortam....:p
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
Motor güzelmiş...Güle güle bin..

Hangi ecza deposundasın? tanıdık geldi ortam....:p

Ezca Deposı degil Bilgisayar toptan bilgisayar ürünleri satan bir firmanın deposu depolar hep bırbırıne benzer :) tşk ederim aynı zevkı paylasıyoruz

ATA hayırlı olsun ALLAH kazadan beladan saklasın ..


inş Gsx 750f ugur getırır sana...

Allah razı olsun amin seni ve tüm motorsiklet camiasını korusun inş.

eyv. daha ıyısı senın olsun

Hayırlı olsun...A.K.B.Vermesin...Gülegüle tekere gelesin kardeşim..:rendeer:

Eyv murat abi dikkatlı kullanıyorum bilgine

birdee bilgisi olan var mı leovince karbon eksoz buldum ıkıncı el 225 e anlastık cumartesı alacagım buna olur mu ve nasıl bır eksoz dur?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim öcelikle hayırlı olsun kazasız belasız süresin.gecen sene çok bındım bu motora cok tatlı aslında tam benlık baya agır çünkü zaten katana dıye lakabı vardı bılırsın :)
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
72
çok güzel görünüyor, Kazasız belasız kullanırsın inşallah. Arka stoplar led mi bana mı öyle geldi.

model ve km nedir ?
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
06 LOS 70 Plakalı Motosikletin hayırlı uğurlu olsun. :) Usta alt taraftaki resimlerden birinde açık vermişsin :)
Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
kardeşim öcelikle hayırlı olsun kazasız belasız süresin.gecen sene çok bındım bu motora cok tatlı aslında tam benlık baya agır çünkü zaten katana dıye lakabı vardı bılırsın :)

o agırlıgından cok şikayetcıyım depoya yerleştirene kadar nefes nefese kalıyorum birde orta sehbayı tek basına acabılıyormuydun?
eyv tşk ederim allah sanada kaza bela vermesin

çok güzel görünüyor, Kazasız belasız kullanırsın inşallah. Arka stoplar led mi bana mı öyle geldi.

model ve km nedir ?

Allah razı olsun inş. orj sanırım modifiye görmemiş

2004 model 11,000 km de
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
güzel motor .güle güle bin.inş.ama orjinal lastikleri motorun havasını bozuyor yeni lastik aldınmı daha güzel olur
sanırım bunların fiyatı düşmütü ...honda'nında 600f için aynı şeyi yapmasını diliyoruz
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
06 LOS 70 Plakalı Motosikletin hayırlı uğurlu olsun. :) Usta alt taraftaki resimlerden birinde açık vermişsin :)
Allah kaza bela vermesin...

aynen oyle olmus kacırmısım :) saglık olsun yabancı yok içimizde bu sıcaklık ve muhabbet ortamlarını bulmak zor nerde bir motorsikletci gorsem kornalasıyoruz sohbet edıyoruz bu cok hosuma gidiyor amin cumlemize allah kaza bela vermesın inş.
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
72
birdee bilgisi olan var mı leovince karbon eksoz buldum ıkıncı el 225 e anlastık cumartesı alacagım buna olur mu ve nasıl bır eksoz dur?

ikinci el ama ne kadar eski olduğu önemli, sonuçta eksozların da bi ömrü var, ona dikkat et, sağlam bir leovince ile güzel bir ikili olur motorun.
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
güzel motor .güle güle bin.inş.ama orjinal lastikleri motorun havasını bozuyor yeni lastik aldınmı daha güzel olur
sanırım bunların fiyatı düşmütü ...honda'nında 600f için aynı şeyi yapmasını diliyoruz

Eyv orj lastıklerının ebadı 150 lik 160 yaptırmayı dusunuyorum biraz param olsunda son ıkı tane kalmıs turkıyede onlarıda 13,500 den satmıslar ondan once 18,000 satılıyormus cok hızlı bir alet 600f bitti sanırım 600 rr yakısır sana düşer inş kavusursun makinene

ikinci el ama ne kadar eski olduğu önemli, sonuçta eksozların da bi ömrü var, ona dikkat et, sağlam bir leovince ile güzel bir ikili olur motorun.

benım arkadasım var ıyı ve samımı bir insandır onun arkadasınınmıs 3 ay kullanmıs eksozu youtube den dınledım cok tok sesı var cumartesı taktıracagım arkadas bana yamuk yapmaz dürüsttür. onun için içim rahat 3 aylık yeni sayılır dimi
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
72
güzel motor .güle güle bin.inş.ama orjinal lastikleri motorun havasını bozuyor yeni lastik aldınmı daha güzel olur
sanırım bunların fiyatı düşmütü ...honda'nında 600f için aynı şeyi yapmasını diliyoruz

lastikler orjinal lastikler ise hemen değiştir lütfen hem 2004 hem 11000 km olmuş zaten. michelin pilot road ya da pilor sport tavsiye ederim.

3 ay kullanılmışsa eksoz hemen taktır.
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
lastikler orjinal lastikler ise hemen değiştir lütfen hem 2004 hem 11000 km olmuş zaten. michelin pilot road ya da pilor sport tavsiye ederim.

fiyatları ne civardadır bilgin var? mı bunlarla zaptedemıyorum bu aletı gaza basınca saga sola atıyor kendını lastıkler sertlesmıs sanırım guven vermıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst