151 rs motor boğuldu

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
8
arkadaslar 151 rs motor dün sanırsam boğuldu. nasıl düzeltecem bi yardım edebilirseniz. 1 hafta önce de yolda bırakmıştı beni sağolsun. aldığıma alacağıma pişman oldum. plaka dahil 1600 e satsam daha ne isterim. bu boğulmada ne yapacam bi yardım etseniz. bide bujiyi sökmek gerekirse nasıl çıkaracam?????
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
geçenlerde bir yakınımda sıfır aldıgı 151rs in hava filtresiyle ilgili sorun yaşadı. 3 kez servise goturdu garanti kapsamında olmasına rağmen para talep ettiler. oda sinirlendi kullanmıyor artık motoru,garajda yatıyor daha 600kmde.

bu mondialleri neden ucuz satıyorlar anlaşılıyor,umarım sorunun en kısa sürede çözülür.
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
8
sağolun. ama bu çin malı motorlarda genelde oluyor. mesela bi tane de su pompası vardı datsu(çin malı) çalışıyordu falan sonra boğuluyordu. biyeri çıkartıyoduk. benzin uçuyodu sonra çalışıyordu. sanırım bu motorda da böyle bişey var. ama nası çözeceğimi bilmiyorum. motordan anlayan arkadas varsa bi el atsın
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
servise gitsene kardeşim
yokmu garantin??
1.600 e satmanda zor..!
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
8
servise gitsene kardeşim
yokmu garantin??
1.600 e satmanda zor..!

gidecem de ehliyet yok ve serviste uzak. ayrıca daha 250 km deyim 2000 küsüre aldığım motoru 1600 e satabilirim diye düşünüyordum. yeni yaq o bakımdan. bi temizledin mi olur sana sıfır motor.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
arkadaşim geçmiş olsun bence şöyle yapsan belkı duzelır bogulma kontagı aç gazı kolunu sona kadar çevir 2 3 dk kadar sonra arka pedaldal bırkaç kez bas sonra marşa bas eminim düzelir
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
eğer sıcak havada ve uzun mesafede kullanıyorsan o motorun boğulması normaldir.bendede 150 hs vardı geçen sene.aynı şeyi yapıyodu ama hiç yolda bırakmadı.ayrıca 1600 ytl ye satman imkansız gibi.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
arkadasım sana yardımcı olayım motordan anlarım artık bu 151rs elınden cektıgımden

1 karburator manifolt borusu var kucuk ya ondan ...
2 hava fitresine giden boru var delınmıs olabılır hemen delınıyor saten..
3 benzının de yada deponda pislik vardır ..

1 ve 2 şıklar en tetbirli sonucları....
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Vallahi bendede o tip bir alet var baya sorun çıkarıyordu serviste anlamıyor bildiğin veya arkadaşının bildiği iyi bir motorcuya götür derim ben!

Ayrıca o motoru 1000 ile 1200 arası satabilirsen büyük bir başarı olmuş olur piyasası o
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
74
bendende bir tavsiye,hava filtresinin arkasında süngerler var,biri sağda,biri solda olmak üzere,onları çıkar bir temizle!benimkinde işe yaramıştı!birde motor daha soğukken,gazı tam açma!sorunu körükleyen en büyük neden!kolay gelsin
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
karbüratör diyaframında sorun olabilir. emme manifoldu çatlak olabilir seviye şamandrası görevini yapmıyor olabilir.
yalnız bu tür motorlar 2500 km ye kadar bütün arızalarını çıkarabiliyorlar. özellikle benzin filtresinin kaliteli olanı ile değiştirilmesinde fayda var. benzin filtresini değiştirdikten sonra karbüratör sorunu yaşamadım.
emme manifoldu için ise iki tip olanı var bir tipinde içindeki alüminyom boru kısa olanı onu hiç tavsiye etmiyorum 4000 km bile dayanmıyor. içindeki alüminyum borusu uzun olan lastik emme manifoldu ise beni 16 000 km götürdü bir motor tamircisinin taktığı kısa borulu manifold 4000 kmde sıcaklık ve sarsıntı nedeni ile görevini yapamaz hale geldi.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
arkadaşlar gerekli açıklamaları yapmış zaten.. benimde aynı sorun vardı karbüratöre pislik kaçmıştı onun yüzünden karbüratörden oldum.. servise gitmiyorsan iyi işinin ehli bi ustaya git yakınlarda.. motosiklet ustası yalnız...:cat:
 
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
4
bendede 151rs var elektrik aksamında gevşeyen kablolar nedeniyle bir kere 70km geçince boğuluyordu.servis kabloları kontrol etti gevşeyeni sıkıştırdı sorun çözüldü motoru satmak saçma her servis yapar onu garantili değilmi makina sonuçta bozulabilir.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
usta hava filtreni felan sök iyi bir temizle ama fırsatı bulunca hemen bir servise götür satmayıda düşünme çok zarar edersin!!!
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bendede 151rs var elektrik aksamında gevşeyen kablolar nedeniyle bir kere 70km geçince boğuluyordu.servis kabloları kontrol etti gevşeyeni sıkıştırdı sorun çözüldü motoru satmak saçma her servis yapar onu garantili değilmi makina sonuçta bozulabilir.

usta hava filtreni felan sök iyi bir temizle ama fırsatı bulunca hemen bir servise götür satmayıda düşünme çok zarar edersin!!!

çoooktaaan satmıştır :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu bogulma nası oluyo
ben analamıyorum
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
benimlki yerli üretim.ne boğuluyo ne sıkılıyo. alırsanız moni'leri böle olur. 400lira daha verip almazsanız rokko böle olur. motorun bkımını da eksik etmiceksınız. en ufak şeyde bile servisine götürceksiniz. yoksa işleyen demiri zprla pas tutar ::):):)

hava gaz ayarına baktır. hava hortumlarına bak. motora fazla hava girerse gaz yemez dolasıyle gitmez motor.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
benimlki yerli üretim.ne boğuluyo ne sıkılıyo. alırsanız moni'leri böle olur. 400lira daha verip almazsanız rokko böle olur. motorun bkımını da eksik etmiceksınız. en ufak şeyde bile servisine götürceksiniz. yoksa işleyen demiri zprla pas tutar ::):):)

hava gaz ayarına baktır. hava hortumlarına bak. motora fazla hava girerse gaz yemez dolasıyle gitmez motor.

digiboy aradaşım fazla güvenme motoruna sıkıysa kapışalım seninle bendekide çin sayılır :)

ayrıca arkadaşım birde karbürator hortumuna bak istersen bazen gevşeyebiliyor ozamanda sıkıntı yapıyor haliyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst