pist yarışının startında kaza

Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
off gerçekten çok kötü bir kaza ,

bana biraz suikast gibi geldi rakipleri tarafından planlanmış olabilir :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Madem öyle bir yarış var o araba orada ne arıyor???Bence de biraz suikast gibi ama:silent:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
araba bence orta şeride geçmek istemiş motosikletler hızlarını artırınca ..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
o arabaya güvenlik görevini veren adamı bir yakalarlarsa :pr: ne yapmaya çalışmış anlayamadımki :pale:anladığım tek şey katliam yapmaya çalışmış :farao:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Videodan net olarak anlaşılmıyor ama, motosikletler ve sürücüler pek pist için hazırlanmış gibi durmuyorlar.

Bizim burdan almamız gereken bir ders var.
Kaza yapan motosiklet sürücüsü, arka frene asılmış.
Kötü bir reflex.
Ve kaçınılmaz son...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
Videodan net olarak anlaşılmıyor ama, motosikletler ve sürücüler pek pist için hazırlanmış gibi durmuyorlar.

Bizim burdan almamız gereken bir ders var.
Kaza yapan motosiklet sürücüsü, arka frene asılmış.
Kötü bir reflex.
Ve kaçınılmaz son...

::plus1::

panik yapmış:farao: halbuki gaza yüklenip solundan geçmeye çalışsaydı belki kurtara bilirdi aralarındaki mesafeyi tam olarak göremiyom ama ben her zaman öle yaparım fren yapmaktansa gaza yüklenirim şimdiye kadar kurtardım ama şimdiden sonra ne olur bilemiyorum:rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hata motosikletlerde, hiç bir araca arkasından biri sağdan biri soldan olarak yaklaşılmaz.

Sürücü ikisini de aynı anda farkedemez, istisnasız her şöför önce birini farkedecek ve yol vermek için farkettiğinin aksi yöne refleks ile kıracaktır.

Diğerini bu aşamadan sonra farkeder veya farketmez artık kaza kaçınılmazdır.

Süper bir örnek, teşekkürler jeansatar.:)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
hakkatten çok kötü olmuşş araba da ki nin bir ablık hatası nın sonucu işte ... :farao:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
o arabaya güvenlik görevini veren adamı bir yakalarlarsa :pr: ne yapmaya çalışmış anlayamadımki :pale:anladığım tek şey katliam yapmaya çalışmış :farao:

abi o arabanın şüfürünü kazığa otortmak lazım adam :pr:motor geçmesin diye yolunu kesiyor bi sürü şey süylicemde ortam müsait deyil kınıyorum:pr: canımı sıktı ya .:pr:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Adama bişey olmamış... Arabada orta şeride geçmek istemiş veya sağdaki motora yol vermek istediği çok açık.
aYe ninde dediği gibi 2 sini aynı anda fark etmesi zor ayrıca soldaki motor kör nokta dediğimiz bölgede olabilir. ve bilindiği üzere aynadan sadece belirli açıdaki yerler görülür yani kısıtlıdır görüş. Motorluda bayağı panik yapmış.
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Anlamadığım şey bu iki motor yarışıyorsa eğer araba şerit değiştimemiş olsa idi sağdaki motorcu nereye gidiyor olacaktı ki. O da direkt arabanın üzerine doğru gidiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst