- Katılım
- 22 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,027
- Konu Yazar
- #1
çok kötü bir kaza gerçekten yanlış yere kaçtı ama
Videodan net olarak anlaşılmıyor ama, motosikletler ve sürücüler pek pist için hazırlanmış gibi durmuyorlar.
Bizim burdan almamız gereken bir ders var.
Kaza yapan motosiklet sürücüsü, arka frene asılmış.
Kötü bir reflex.
Ve kaçınılmaz son...
Hata motosikletlerde, hiç bir araca arkasından biri sağdan biri soldan olarak yaklaşılmaz.
hakkatten çok kötü olmuşş araba da ki nin bir ablık hatası nın sonucu işte ... :farao:
o arabaya güvenlik görevini veren adamı bir yakalarlarsar: ne yapmaya çalışmış anlayamadımki
ale:anladığım tek şey katliam yapmaya çalışmış :farao: