Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
valla istanbuldayım da.. burdaki serviste bi çocuk vardı teknik mezunu bişeyden anlamadığı gibi yanlış bir çözüm yönünde birde ısrar ediyordu sinirlerimi kaç kere tepelere tırmandırdı ama onu attılar bi arabamotoru ustasını getirdiler onunda pekbi farkı yok.. keşke buralardaki servislerde tecrübeli olsa. benim gittiğim özel servis gayet memnunum zaten garanti olayını geçtim artık. servise gittiğimde soyuyorlardı resmen. bide motorun hakkını verseler gam yemicektim. aynı sorun devam ediyordu.
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
abal dostum kadıköy taraflarındaysan burda güzel bir motorcu var herkes genelde motorunu ona götürüyor dediğim büyük motorlar ve adam bayagı saglam şimdi alacagım motoru dire ona götürücem normal servise göre sadece 5 ytl fazla fiyat istedi oda sorun degil güvenilir biri olması önemli
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
abal dostum kadıköy taraflarındaysan burda güzel bir motorcu var herkes genelde motorunu ona götürüyor dediğim büyük motorlar ve adam bayagı saglam şimdi alacagım motoru dire ona götürücem normal servise göre sadece 5 ytl fazla fiyat istedi oda sorun degil güvenilir biri olması önemli

yahu ben servis sormadımki arkadaşlar.. benim şimdiki gittiğim yerden gayet memnunum zaten:cat: ben sadece yetkili servisin bana çektirdiklerini yazdım yani. şuanki ustamdan gayet memnunum zaten hem işinin ehli hemde servisten gayet uyguna geliyor.:cat:yinede teşekkürler.. istanbulun avrupa yakasındayım.. anadolu yakasındaki yetkili servislerin burdakilerden daha tecrübeli olduğuna eminim.. eskiden arkadaşlarlada haberleşiyorduk zaten servis konusunda..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yawww bırakın bunlarıııı :p Benım duzcedekı Asya servisindeki ibrahim ustam hepsine yeterrrr :) 10 Numara 10
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
nitrious 14000 e yaklaşmışsın:cherry: bende 10500 lerdeyim motorda tık yok.ikimize ödül verirse firmalar şaşma.en uzun yol yapanlar diye:wiinkk:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
valla yaw.. naptın sen bu aralar istanbula geldinmi.. enson düzcedeydin heralde..bi ara görüşelim ama hangi ara:p ozrace sende katılırsın..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
işim olmadığı ve havanın motora elverişli olduğu sürece katılırım dostum :wiinkk:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bilgin nerdesin yahu gel abanta gidelim kartopu falan bize yaz kış işlemez yahu :p

ozrace tabiki bekleriz..
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
nitrious 14000 e yaklaşmışsın:cherry: bende 10500 lerdeyim motorda tık yok.ikimize ödül verirse firmalar şaşma.en uzun yol yapanlar diye:wiinkk:

Ödül mödül yok boşuna bekleme :))
Ödülü arkadaşıma aldıracam ... :)

Benim makine de 5800 lere dayandı...

bilgin nerdesin yahu gel abanta gidelim kartopu falan bize yaz kış işlemez yahu :p (okuyo,abisi okuyo daha :)

ozrace tabiki bekleriz..

Abantta kartopu oynama fikri çok güzel...
Oraya gidene kadar iskeletor olmazsan :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Abantta kartopu oynama fikri çok güzel...
Oraya gidene kadar iskeletor olmazsan :bounce:

abi sen öle dolaşırsan istanbuldada iskeletor olacan yakında:queen::queen: kalın giy biraas
yaw benim makina varyatör ve tahrik seti yemeye başladı bu aralar. sürekli çabucak eritiyor yiyor resmen. bi anormallik var bi ay falan anca dayanıyor orjinal honda tahrik seti taktık onları parçalamaya yaklaştırmıştı kayış kopardı. sonradan usta ücretsiz değişti şimdide yine anormalleşmeye başladı motor. ilk takınca çok güzel devrinde gidiyor motor o parçaları yedikçe motorun devri azalıyor sanki birden yüksek vitese geçer gibi motor boğulmaya başlıyor. haliylede benzini içiyor.. Valla bu sorunu çözemedik napcaz bakalım.. canımızı sıkmaya başladı.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
10
benim alette 14380 de motor sağlam ve hala canavar gibi ama iyi bir bakıma sokmam lazım.antalyadaki servis felaket olduğundan en son 6000 de gitmiştim.herşeyini kendim hallettim...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
servis sorunu bitmez. bazı yerde de gayet memnun kalırsın. mesela nitrious arkadaşımız gayet memnun servisinden. bende hiç gitmiyorum. normal ustaya gidiyorum hem hakkını veriyor hemde daha karlı oluyor.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla nasıl daha karlı oldugunu anlasam bi :) Ben ne ıscılık verıyorum ne faıs parca ucretlerı goruyuorum :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Valla nasıl daha karlı oldugunu anlasam bi :) Ben ne ıscılık verıyorum ne faıs parca ucretlerı goruyuorum :)

:pr: alırlar bilgin işçilik ücreti alırlaaarr.o zaten servisin aldığı ücrete dahil oluyo mesela yağ değişimi kaç para diyorlar 40 ytl mi yada her neyse ona işçiliğide katıyorlar. tabi senin ordaki daha iyidir ama bizim burda daha önce şahit olduğun gibi kat kat işçilik parası alıyor şerefsizler.:cat:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
44
Yeniden Merhaba Arkadaşlar

Merhaba arkadaşlar, yine yeniden merhaba.
Bilmem hatırlarmısınız bir zamanlar bi mesutusem vardı:p uzun zamandır sizlerden uzaktım ve yazamıyordum. Soracaklar olursa şimdiden cevap vereyim; çok şükür iyiyim bir sorunum yok, sadece iş ve şehir değişimleri nedeniyle ara vermiştim. Asyam halen duruyor, nitrosuz tabi:)
Özlemişim sizleri, herkese selamlar
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
OOoOOoOO mesutsem sen yasıyor muydun yawww :) Tekrar hosgeldın :) Valla bızım topıc öldü artık bakmıyoruz biside yapmıyoruz sadece var mı var motor zaten ilk fırsatda da satıp buyutmek istiyorum ben kendı adıma.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst