- Katılım
- 29 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,442
valla istanbuldayım da.. burdaki serviste bi çocuk vardı teknik mezunu bişeyden anlamadığı gibi yanlış bir çözüm yönünde birde ısrar ediyordu sinirlerimi kaç kere tepelere tırmandırdı ama onu attılar bi arabamotoru ustasını getirdiler onunda pekbi farkı yok.. keşke buralardaki servislerde tecrübeli olsa. benim gittiğim özel servis gayet memnunum zaten garanti olayını geçtim artık. servise gittiğimde soyuyorlardı resmen. bide motorun hakkını verseler gam yemicektim. aynı sorun devam ediyordu.