Ducati 2008 Ducati Modelleri

Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
bende begenmedım yaaa enduro tutkusundanmıdır acabaa:silent::silent::silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yok enduro zaten bildiğimi biliyosun :p
Ducati görmedim dedi bende git gör dedim, o da ducati :cherry:

Gerçi 2 tane motor var orda, ikiside enduroydu da biri ducati biri capo muydu yoksa 2 ducati mi, yoksa bmw miydi onlar:silent:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Gerçi 2 tane motor var orda, ikiside enduroydu da biri ducati biri capo muydu yoksa 2 ducati mi, yoksa bmw miydi onlar:silent:

Biri (kalp gibi koltuklu olan) ducatinin endurosuydu..
Diğeri sanırsam bmw idi.. Ona pek bakmadım net hatırlamıyorum :cherry: Ama ducati deildi..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ducati motosikletlerin ferrarisidir yahu yapmayın boyle (:) 4 japon bir araya gelse gene bir ducati'm olsun isterim
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
bu modelleri hiç beğenmed,m cok kaba bicimsiz hiç estetik yok iğrenç kaliteli olabilir ama kendimizi aldatmayalım birisinin kral cıplak demesi lazım
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Bunun üstüne bide konuşuyosun ha Emin, Allahtan kork:p
Orjinal fabrika çıkışı egzost ile bu sesi verebilen kaç tane SS gördün Emincim.:pr:
sevmiyrum abi sevmiyorum işte zorlamı?? ( kedi-ciğer-mundar üçlemesi :p )
ducati motosikletlerin ferrarisidir yahu yapmayın boyle (:) 4 japon bir araya gelse gene bir ducati'm olsun isterim
bende dört tane cb 1100 bir araya gelse yine sana "yavaş yavaaaaaş" derim :p
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ya topici hortlatmak gibi olucak ancak.

L tipi desmodromic motor kullanan bir motosikelt frması yok su an ve aynı zamanda min. devirde en iyi torku üreten.

Japonlar 4 silindir ile sadece kopyalama yapıyorlar o kadar.

gidin bi 848 veya 1098 veya 749 veya 999 kullanın o zaman ne demek istedgmi anlayacaksınız.

Ducati demek Arabada Ferrari demek. :)
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
10
ne yönden iyi? ben 4 japon haricinde SS motor bilmem mesela bu benim fikrim, sence neden ducati en iyi?

dogru diyorsunuz japonlar motordada arabadada bir numara ferrari kiyaslamsi yanlis ozaman dakarr col yarislari akla gelirki buda pajeronun 9180 km yarislarda dunyanin en iyi araclarini nasil geride birakark birincilik kazandiginni dusunursek ferrarin adini anmak yanlis olurr sorunsuz makineler jaoponlar ait kim ne derse desin dunyada en fazla kullanilan makinalar yine onlari on plana cikariyor gerisi sadece sozden ibaret saygilar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:12 PM ----------

ya topici hortlatmak gibi olucak ancak.

L tipi desmodromic motor kullanan bir motosikelt frması yok su an ve aynı zamanda min. devirde en iyi torku üreten.

Japonlar 4 silindir ile sadece kopyalama yapıyorlar o kadar.

gidin bi 848 veya 1098 veya 749 veya 999 kullanın o zaman ne demek istedgmi anlayacaksınız.

Ducati demek Arabada Ferrari demek. :)

ben japonlarin kopyalama isiyle ugrastilarini sanmiyorum bilimin merkezi dogu taklitci olsa olsa avrupa olur hirsizlik onlarin genlerinde var kendini avutma butun gelismis dedigimiz ulkelerde bile uzak dogunun izlerini gorursun sadece gezmek. ve iyi bakmak gerekli
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst