- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
Arnavutköy feneri geçince sağda bi benzinci var.. Tuvalete gider gibi yap görürsün![]()
hahahaha hiç gülecek halim yoktu valla, görmek için bile numara yapıcaz yani, demekki sahip olmaya kalksak böyle bi makineye of Allahım of