Böyle insanlar da var işte... izleyin

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hırboya bak, durup dururken yedi güzelim gsx-r ı:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
otomobildeki hayvan oğlu hayvan motosikletin üzerine bilerek kırmış beni nasıl geçer diye kabullenemedi herhalde dana::yanliss:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
otomobildeki hayvan oğlu hayvan motosikletin üzerine bilerek kırmış beni nasıl geçer diye kabullenemedi herhalde dana::yanliss:
ucuz kurtulmuş hakkaten, ilk başta arabadaki aynasına bakmamıştır diye düşündüm ama o motor sesinide duymaması için son ses müzik dinliyo olması lazım.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
kaza değil bu... :pr:
bildiğin cinayete teşebbüs..

Ben geçen gün böyle öküzlerden bahsederken, hata sende 20-30'la gidersen öküzde çıksa kaza yapmazsın diyordun, değişim başlamış bu güzel:cat:

Bu arada otomobil motosikleti farketmemiş, çünkü aynaya hiç bakmamış, sanırım motosiklette standart egzost, var belki performans egzost olsa öküz motosikleti duyarak farkedebilirdi.

Tabi bu durum araç sürücüsünü masum yapmıyor, ancak önemli olan kaza yaptıktan sonra haklı olmak değil, kazaya hiç karışmamak...
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Bu kırmızı arabalara hep ayar olmuşumdur motorcu oldum olalı.. bide ticari taksilere.......:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
resmen bilerek uyuzluguna yapmıs hıyarto.
youtubedekı en usttekı yorum cok hoşuma gıttı ya :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Olaya objektif bakalım ve bir değerlendirme yapalım ne dersiniz?
Videonun 10. saniyesi gibi motor otoyu solluyor,
Ancak korna selektör vs uyarı yok,
Oto sürücüsü daha eşşek aynaya bakmıyor.
11. saniyede ileriye bakın yol ortasında bir yaya var ve o bölgede bir karmaşa mevcut.

Kısacası motor sürmek için bir satranç oyuncusu gibi öngörüye ihtiyacımız var.
O oto sürücüsünün beynini okuyacağız,kadınmı çocukmu telefonla mı konuşuyor kalp krizimi geçiriyor vs vs vs.

Biz tüm dikkatimizi yol ve çevresel oluşumlara vermezsek,olaydan sonra çoook dizimizi döveriz.

Not:gördüğüm kadarıyla ne motor nede oto sinyal vermiyor.Hatalar kolkola vermiş halay çekiyor.

[YT]9ecyM55Q69Q&NR[/YT]
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Valla abi bende onu yayamı acaba diye baya bir inceledim, ilerde solda 2 karede çıkıyor, birisi tam sollama anında biriside motor yan düşerken.

Ve şu kanaate vardım;
O bir yaya değil kırmızı aracın hayli önünde duran ve sollamaya çıkan araç, ışık açısı arabanın gölgede kalan kısmını insanmış gibi göstermiş.
Akibetinde o yaya sanılan araç sollamaya çıkınca arkasındaki kırmızıda sola çıkıyor.

Bence arabayı kırmızıyı kullanan kişi, pek çoğu gibi araba sürmeyi bir öndekini geçmek zanneden, 80'le gittiği için hız sınırlarına uyduğunu dolayısıyla trafikte mükemmel olduğunu zanneden bir öküz.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Zaten öküzler öküz olduklarının farkında olmadıkları için bizimde o öküzler yerine dikkat etmemiz gerekiyor.
Biraz tekerleme gibi oldu ama,motor sürerken en üst seviyede dikkat gerektiği konusunda hemfikiriz herhalde.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Zaten öküzler öküz olduklarının farkında olmadıkları için bizimde o öküzler yerine dikkat etmemiz gerekiyor.
Biraz tekerleme gibi oldu ama,motor sürerken en üst seviyede dikkat gerektiği konusunda hemfikiriz herhalde.

Kesinlikle hemfikiriz, en önemli kısım bu!

Kaza olduktan sonra haklı olsan ne olur haksız olsan ne olur.

Haksız yaşamak, haklı ölmekten iyidir.

Motosikletlerinizi bu tür öküzlerle her an için karşılaşıcakmışcasına sürün, ki her an karşılaşabilirsiniz.

Ve eğer 80'le giden bir aracı sollayacak kadar seri şekilde kullanıyorsanız, orjinal egzost yerine nazaran daha çok ses çıkaran, diğer sürücüleri sizi farketmeye zorlayacak bir egzost kullanın.

Bende motosikletimi alınca çok inat ettim, orjinal egzost'u değiştirmem, insanları rahatsız etmem dedim.

Ne zaman videodaki kazanın aynısını yaşadım hemen egzost siparişimi verdim.

Hoş aynısını yaşarken düşmedim, ama düşebilirdimde, hatta ölebilirdimde.

Eğer ses rahatsız ediyorsa kurtulmak için ayna kullanmayı öğrensinler.:)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
insanlar kimi zaman dalgın olabiliyorlar ve yukarıdaki yorumlarda cinayete teşebbüs,kendine yedirememe o yüzden bilerek üstüne kırma gibi saçma yorumlarda var. tamam hatalı ama kasıtlıda yapmamıştır be arkadaş!
geçen hafta aynı şekilde kaza yaptım sanırm 60 km ile aynı şekilde bir aracın üzerime kırması sonucu depodan girdim arabaya gözümü açtığımda düşmemiştim o da ayrı bir mucize :p ha ayağım pert olmuştu o da apayrı bir boyutu işin :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
insanlar kimi zaman dalgın olabiliyorlar ve yukarıdaki yorumlarda cinayete teşebbüs,kendine yedirememe o yüzden bilerek üstüne kırma gibi saçma yorumlarda var. tamam hatalı ama kasıtlıda yapmamıştır be arkadaş!
geçen hafta aynı şekilde kaza yaptım sanırm 60 km ile aynı şekilde bir aracın üzerime kırması sonucu depodan girdim arabaya gözümü açtığımda düşmemiştim o da ayrı bir mucize :p ha ayağım pert olmuştu o da apayrı bir boyutu işin :p

qecmis olsun ucuz atlatmissin...
bende katiliorum kimse ne kaza yapmak ister nede birinin canina sahsi meselesi yoksa...ki bu trafikte pek nadir karsilasilan birsey iki aracin carpismasinda kasit bulunmasi...
bence suc orani %50 ikisindede var...biri okuzse digeride kontrolsuz sollama yapior bence:farao::farao::farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst