Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
10.000 ytl nin altında oldumu şöyle 9,000 - 9.500 benim için tamamdır. Kanuni gt250r ı 7.000 yapsa bile almam. Düşünebiliyormusun. Hyosung olmuş Kanuni!!!
ben en fazla 9000 bekliyorum açıkcası gerisi üstüne fazladan kâr koydukları anlamına gelir.Ben biraz daha beklerim fiyatın düşmesini:pr:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
10.000 ytl nin altında oldumu şöyle 9,000 - 9.500 benim için tamamdır. Kanuni gt250r ı 7.000 yapsa bile almam. Düşünebiliyormusun. Hyosung olmuş Kanuni!!!

Yazdığım mesajı okumadınız mı? Kanuni nin Hyosung ile alakası yok. Kanuni ST Motors ile anlaşma yapmış. Hyosung ile değil...
Tekrar söylüyorum. Kanuni nin Hyosung ile alakası yok.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu ninja 250 geliyormu beyler buraya ondan haberi olan...z motoya mail atıp gelcek diye cevap alan varmı onu bi deyiverin...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
bu ninja 250 geliyormu beyler buraya ondan haberi olan...z motoya mail atıp gelcek diye cevap alan varmı onu bi deyiverin...

Olmamı. :bounce:

Merhaba Özgür bey,

Tarafımıza göndermiş olduğunuz emaile istinaden, öncelikle Kawasaki 'ye göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Belirttiğiniz model Ninja 250R modeli Türkiye'ye gelecektir. Ancak geliş tarihi Mayıs aylarında olacaktır. Fiyatı henüz belirtilmemiştir. En kısa sürede bütün bilgilere web sitemiz güncellendikten sonra ulaşabilirsiniz. İyi çalışmalar dileriz.


Burçin GENÇ

Z-Moto Motorlu Araçlar A.Ş.
Bağdat cad. Sağlık Apt. No:8/1
Kızıltoprak / İstanbul
Tel: +90 216 449 34 20 ext:14
Fax:+90 216 449 22 77
www.kawasaki.com.tr
Z-Moto A.Ş. Bir HABAŞ kuruluşudur.
Z-Moto A.S. established by HABAS A.S.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/37066-ninja-250r-geliyor-yzf-r125-gelmiyor.html
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

valla bu işe sevindim mostcan...dimi...hem piyasa hareketlenir...hem gözümüz SS görür...belkide uygun fiyata olursa alınır...11.500 -12.000 olacağını tahmin ediyorum...yanii...5500-6000 euro fiyat aralığı olacaktır...bakalım...er 5 gibi olur yani...Kawa yine millete en baba fiyatı çakar...işinize gelirse der...sonra bayiler kardan düşüp el altında uygun fiyata verir...


alan kişinin ise ilk yapacağı sesini egsozundan ayarla zx12 R gibi yapmak...:p
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
37
aynen abi o paralarada neler alınır

cbr 125 bana yetimiyo ama param yok mahkumum
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
göstergeleri çok çirkin gercekten de..

Cbr nin göstergeler çok güzel ya. :mrgreen:


5767711_274415_rh2n215.jpg
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
35
Yazdığım mesajı okumadınız mı? Kanuni nin Hyosung ile alakası yok. Kanuni ST Motors ile anlaşma yapmış. Hyosung ile değil...
Tekrar söylüyorum. Kanuni nin Hyosung ile alakası yok.

Sayın mostwanted_57

yazdığınız meesajı okudum. Kanunini sayfasında Motoron dergisinin internet sitesinde; Said Kuralkanın söyleşisi var. Diyorki: "Artık Hyosung adı altında hiç bir şekilde motor gelmiyecek" vs.

Ayrıca çok ilgimi çeken bir konu var. Motoron dergisi yönetimi sanki Kuralkanın danışmanı gibi hareket ediyor. Danışıklı soru ve cevaplar. "Hyosung= S&T Kanuni" diyorlar. Bu çok ilginç. Yorumlarınızı merak ediyorum.

Sayın Mete_Han yorumlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Bu hyosung Kanuni Global Motor olayında görüşleriniz nedir. Çok enterasanolaylara gebe gibi gözüküyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
valla bu işe sevindim mostcan...dimi...hem piyasa hareketlenir...hem gözümüz SS görür...belkide uygun fiyata olursa alınır...11.500 -12.000 olacağını tahmin ediyorum..
yanlış tahmin ayucan, 9500 ytl olacakmış, zahmet edip biriki mesaj öncesine baksan görürdün.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
neden 9.500 ytl
hyosungdan ucuz olması gerek değil mi?
hyonun fabrika satış fiyatı 3699$
kawasakinin 3499$
hyo 8.950ytl
kawa da 8.500ytl falan olması gerek
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bunu çok tartıştık ama malesef burası Türkiye olduğundan hiçbir iş mantıklı yürümüyor.İşin acı tarafı insanlar mantıksız olaylara alışmış, mantıklı olması onlara anormal geliyor.ABD'de, İngiltere'de Ninja 250 Hyosung Gt250r den ucuz olmasına rağmen burada pahalı olması "E kawa bu, tabi ki pahalı olacak" düşüncesini oluşturuyor insanların kafasında.Malesef millet olarak kazık yemeye çok meraklıyız.

Öte yandan z-moto'nun fiyat stratejisi de belli.Adamlar aynı mete_han abinin dediği gibi "işine gelirse arkadaş" modundalar.Yani çok umutlu değilim.Psikolojik sınır 8500-9000 ytl, yukarısını kesinlikle haketmiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Bunu çok tartıştık ama malesef burası Türkiye olduğundan hiçbir iş mantıklı yürümüyor.İşin acı tarafı insanlar mantıksız olaylara alışmış, mantıklı olması onlara anormal geliyor.ABD'de, İngiltere'de Ninja 250 Hyosung Gt250r den ucuz olmasına rağmen burada pahalı olması "E kawa bu, tabi ki pahalı olacak" düşüncesini oluşturuyor insanların kafasında.Malesef millet olarak kazık yemeye çok meraklıyız.

Öte yandan z-moto'nun fiyat stratejisi de belli.Adamlar aynı mete_han abinin dediği gibi "işine gelirse arkadaş" modundalar.Yani çok umutlu değilim.Psikolojik sınır 8500-9000 ytl, yukarısını kesinlikle haketmiyor.
:cat::cat::cat:
aynen öyle geçen mesaj atmıştım kawasakiye hyosungla yakın mı olur diye fiyatları yazdım satış fiyatlarını böyle böyle işte cevap
Merhaba,
Tarafımıza göndermiş olduğunuz emaile istinaden, Ninja 250R modelimizin fiyatı henüz belirlenmemiştir. Web sitemiz şuanda güncellenmektedir. Güncellemeler bittiği zaman fiyatlarına web sitemizden ulaşabilirsiniz. Fiyat aralığı belirttiğiniz modele yakın bir fiyat olacaktır. Bilgilerinize.

İyi çalışmalar.
Mutlu yıllar.


Burçin GENÇ

Z-Moto Motorlu Araçlar A.Ş.
Bağdat cad. Sağlık Apt. No:8/1
Kızıltoprak / İstanbul
Tel: +90 216 449 34 20 ext:14
Fax:+90 216 449 22 77
www.kawasaki.com.tr
Z-Moto A.Ş. Bir HABAŞ kuruluşudur.
Z-Moto A.S. established by HABAS A.S.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Olmamı. :bounce:

Merhaba Özgür bey,

Tarafımıza göndermiş olduğunuz emaile istinaden, öncelikle Kawasaki 'ye göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Belirttiğiniz model Ninja 250R modeli Türkiye'ye gelecektir. Ancak geliş tarihi Mayıs aylarında olacaktır. Fiyatı henüz belirtilmemiştir. En kısa sürede bütün bilgilere web sitemiz güncellendikten sonra ulaşabilirsiniz. İyi çalışmalar dileriz.


Burçin GENÇ

Z-Moto Motorlu Araçlar A.Ş.
Bağdat cad. Sağlık Apt. No:8/1
Kızıltoprak / İstanbul
Tel: +90 216 449 34 20 ext:14
Fax:+90 216 449 22 77
www.kawasaki.com.tr
Z-Moto A.Ş. Bir HABAŞ kuruluşudur.
Z-Moto A.S. established by HABAS A.S.


http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/37066-ninja-250r-geliyor-yzf-r125-gelmiyor.html

ya şimdi aklıma geldi...MART da fuar var...MART da fuar süprüzü yap...fuar bu yıl ziyaretci rekoru kırsın değilmi...sırf bu mdoel meraklıları için...Ah Z moto sen bu işleri düzgün yapıcan ama ben göremicem şu genc yaşımda...:salut:

yanlış tahmin ayucan, 9500 ytl olacakmış, zahmet edip biriki mesaj öncesine baksan görürdün.

o motor (nınja 250r) 10.000 ytlnin altında olsun (plaka dahil) yani 9.999 ytl olsun eşşeklerr gibi anırcamm sitede özel topik açıcam tammı kanka...kanırta kanırta anırırım...Z Motoyu tanımıyorsun galiba...adamın donunu alırlar valla...:queen:

ER5 politikasını biliyosun beni konuşturma...:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
o motor (nınja 250r) 10.000 ytlnin altında olsun (plaka dahil) yani 9.999 ytl olsun eşşeklerr gibi anırcamm sitede özel topik açıcam tammı kanka...kanırta kanırta anırırım...Z Motoyu tanımıyorsun galiba...adamın donunu alırlar valla...:queen:
alışıksın sen, gene anıracan ozaman :cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
şerefim, yok yere tehlikeye atabileceğim kadar ucuz değil mete.
iddiam yok, umurumda değil, iddiaya giren sensin ben değil.
bir laf ettin artık dönüşü olmaz fürek derler adama :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şerefim, yok yere tehlikeye atabileceğim kadar ucuz değil mete.
iddiam yok, umurumda değil, iddiaya giren sensin ben değil.
bir laf ettin artık dönüşü olmaz fürek derler adama :cherry:

hangi şeref len şerefli koçhisar...senin şeref bedeve ucuzluğu ne olaki...:p

yemedi dimi...her yazılana inanma...herşey okuduğun gibi değil...moturdan annamıyon bari name yapma...:bounce:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hangi şeref len şerefli koçhisar...senin şeref bedeve ucuzluğu ne olaki...:p

yemedi dimi...her yazılana inanma...herşey okuduğun gibi değil...moturdan annamıyon bari name yapma...:bounce:

sen nerden bilecen tanıyacan beni, görmüşlüğün, gezmişliğin mi var ayu
yemez zaten mete, kendimi paspas yapmaya niyetim yok hiç yoktan yere, meraklıysan paşa gönlün bilir, o motor 10bin liradan az olursa anırırısın ben de bakar bakar gülerim okadar. veya sözünden dönersin de fürek deriz iki paralık olursun :p

motor abd de hyosungtan ucuza satılıyor (3500$) bu da aklında bulunsun ama artık iş işten geçti, laf ağzından çıktı birkere :cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
o motor (nınja 250r) 10.000 ytlnin altında olsun (plaka dahil) yani 9.999 ytl olsun eşşeklerr gibi anırcamm sitede özel topik açıcam tammı kanka...

Aman abi ne yaptın ya :cyclopsan MT bünyesi 2 defa kaldıramayabilir böyle faciaları, hadi kendini düşünmüyosun bizi düşün:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst